Tips voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips voeding

Hallo,

Ik ben 14, ik ben 1m 62 hoog en ik weeg 38kg. (ernstig ondergewicht)

Nu denken jullie waarschijnlijk van wtf?! Dokter nu! Eet!

Nou eigenlijk eet ik super veel, ik ben van nature mager.

Dus ja ik zou graag wat meer vet of spieren krijgen zodat ik mij is kan verdedigen als mensen mij uitlachen.

Hebben jullie wat eettips voor mij? ( massgainer, speciale maaltijden, ... )

Alvast bedankt!

Originally posted by kanee View Post
    Hallo,

Ik ben 14, ik ben 1m 62 hoog en ik weeg 38kg. (ernstig ondergewicht)

Nu denken jullie waarschijnlijk van wtf?! Dokter nu! Eet!

Nou eigenlijk eet ik super veel, ik ben van nature mager.

Dus ja ik zou graag wat meer vet of spieren krijgen zodat ik mij is kan verdedigen als mensen mij uitlachen.

Hebben jullie wat eettips voor mij? ( massgainer, speciale maaltijden, ... )

Alvast bedankt!
    Welkom, goed dat je eettips wilt. Wat eet je op dit moment? Want aan alleen ja ik eet nu veel hebben we niks.

Comment

Wat eet je dan op een dag? Veel is nogal een relatief begrip nl.

Comment

De 3 normale maaltijden, 2x koud 1x warm ( soms 2 borden)
        & snacks natuurlijk

Veel chocola toch, veel vlees, ...

Comment

& ik sport ook veel & ik gebruik ook wel een trainschema met gewichten ( 12 kilo maar ... )

Comment

Probeer, als je ouders het er natuurlijk mee eens zijn, eens 2 maanden lang elke dag 2 liter (half)volle melk te drinken naast wat je nu eet en hou elke week je gewicht bij. Begin anders met 2-3 glazen per dag en bouw het elke dag op tot je aan de 2+ liter zit. Als we die gegevens hebben kunnen we je verder aansturen (misschien meer/minder/andere voeding eten).

Comment

Zou ook brood toevoegen ofzo. Je bent nog jong dus je hebt veel nodig. Lekker veel melk drinken, eventueel een dik laag pindakaas op je brood. Gewoon lekker vreten! Zorg dat je lichaam krijgt wat het nodig heeft. Maar zoals ik al zei is veel subjectief. Wanneer jij zegt dat je veel eet ofzo hebben we er niks aan. Hoeveel boterhammen enzo, waaruit bestaat meestal je avondeten. Eet je het zelfde als je ouders of minder bij avondeten? Bord helemaal vol? Hoeveel plakken doe je boter etcetc. Vind je het moeilijk om meer te eten?

Comment

Lijkt me toch wel redelijk moeilijk vol te houden.

andere tips?

Comment

Makkelijkere/effectievere manieren dan melk bestaan er niet

Comment

Voeg meer olijfolie toe. Olijfolie, pindakaas, noten. calorierijk voedsel. ipv 4 broodjes 8 broodjes eten bijvoorbeeld met een dikke laag pindakaas. Je moet er ook een beetje moeite in stoppen he het gaat niet vanzelf. Kokosmoot (gemalen kokos) b evat ook veel calorien..

Comment

Ik eet evenveel als mijn ouders de laatste tijd zelf meer ik eet ook wel veel boterhammen met choco confiture salami hesp...

2liter melk per dag lijkt me wel moeilijk om vol te houden

Comment

Avondeten bestaat vaak uit vlees vaak biefstuk met patatten & appelmoes.

Random eigenlijk

Comment

Tja als je het wilt moet je moeite erin stoppen. Je komt aan wanneer je over je onderhoud eet. Omdat jou lichaam heel veel nodig heeft moet je veel eten. Eet duus MEER. Als je nu veel eet dan moet je HEEL VEEL gaan eten. Als je nu al vol zit moet je eten zoeken met veel calorien erin.

Comment

Zoals melk, pindakaas, brood moet ik zeker veel eten?

Comment

En olijfolie & kokosmoot

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X