Hallo,
Leeftijd: 20
Lengte: 1.85
Gewicht: 87k
Ik train nu geregeld zo'n 4 maanden 4x per week krachtraining.
Ik begin mijn training met 10min hardlopen.
Daarna volgt de krachttraining van plus minus 2u.
Ik gebruik nu een maand creatine en mass gainer.
3x per dag creatine 5gr. per keer
3x per dag mass gainer 30 gr. per keer
Ik sta op met yoghurt en musli, 2 uur later volgen 2 boterhammen en 3 uur later 4 (bruine) boterhammen.
Eind van de middag eet ik een banaantje.
Avond eten aardappels/rijst/macaroni (incl. vlees, groente)
1x per week friet/shoarma etc.
Uurtje later train ik en als ik klaar ben na het douchen eet ik yoghurt met fruit of 3/4 boterhammen.
Mijn shakes pak ik in de vroege ochtend, voor het trainen en erna.
Ik hoef geen mr. olympia te worden of zo droog als meneer ronaldo, maar gewoon wat massa, flinker, meer body en lekker in me vel zitten, vele weten wat ik bedoel.
Dit is ook de reden dat ik met de Mass Gainer begonnen.
Dit gaat allemaal goed en ben ik tevreden over hoe het gaat, qua flinker worden, qua meer body, lekker in me vel zitten en ook voel ik me met de week sterker worden.
Ook heb ik verder niet veel lichaamsvet, ik ben niet droog maar ook niet vet. Hoe ik ben ben ik tevreden over want door dat kleine laagje vet wat ik over me lichaam heb voel ik me ook veel flinker en fijner.
Alleen nu is het probleem echter dat ik wel buikvet heb en niet zon beetje. de compensatie van mijn lichaam en mijn buik klopt niet. Mijn vraag is nu het volgende:
Hoe verlies ik mijn buikvet ZONDER dat het ten koste gaat van mijn lichaam.
Zonder massa verlies.
Ik ben bang dat als ik ga afvallen mijn hele lichaam daar onder te leiden krijgt en ook mijn spiertoename minder wordt.
Mischien shakes veranderen, eetgewoontes veranderen, training veranderen.
Alle hulp is welkom en dank jullie alvast bij voorbaat.
Ush
Leeftijd: 20
Lengte: 1.85
Gewicht: 87k
Ik train nu geregeld zo'n 4 maanden 4x per week krachtraining.
Ik begin mijn training met 10min hardlopen.
Daarna volgt de krachttraining van plus minus 2u.
Ik gebruik nu een maand creatine en mass gainer.
3x per dag creatine 5gr. per keer
3x per dag mass gainer 30 gr. per keer
Ik sta op met yoghurt en musli, 2 uur later volgen 2 boterhammen en 3 uur later 4 (bruine) boterhammen.
Eind van de middag eet ik een banaantje.
Avond eten aardappels/rijst/macaroni (incl. vlees, groente)
1x per week friet/shoarma etc.
Uurtje later train ik en als ik klaar ben na het douchen eet ik yoghurt met fruit of 3/4 boterhammen.
Mijn shakes pak ik in de vroege ochtend, voor het trainen en erna.
Ik hoef geen mr. olympia te worden of zo droog als meneer ronaldo, maar gewoon wat massa, flinker, meer body en lekker in me vel zitten, vele weten wat ik bedoel.
Dit is ook de reden dat ik met de Mass Gainer begonnen.
Dit gaat allemaal goed en ben ik tevreden over hoe het gaat, qua flinker worden, qua meer body, lekker in me vel zitten en ook voel ik me met de week sterker worden.
Ook heb ik verder niet veel lichaamsvet, ik ben niet droog maar ook niet vet. Hoe ik ben ben ik tevreden over want door dat kleine laagje vet wat ik over me lichaam heb voel ik me ook veel flinker en fijner.
Alleen nu is het probleem echter dat ik wel buikvet heb en niet zon beetje. de compensatie van mijn lichaam en mijn buik klopt niet. Mijn vraag is nu het volgende:
Hoe verlies ik mijn buikvet ZONDER dat het ten koste gaat van mijn lichaam.
Zonder massa verlies.
Ik ben bang dat als ik ga afvallen mijn hele lichaam daar onder te leiden krijgt en ook mijn spiertoename minder wordt.
Mischien shakes veranderen, eetgewoontes veranderen, training veranderen.
Alle hulp is welkom en dank jullie alvast bij voorbaat.
Ush
Comment