Wanneer, hoe, en hoevaak Whey Perfection gebruiken ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In whey perfection zitten een kleine hoeveelheid smaakstoffen en kleurstoffen. (imo ook suikers..) Wat zeker niet optimaal voor je lichaam is, maar als je dan toch kieskeurig bent kan je voor de naturel versie gaan. Helemaal geen suikers dan.
    What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Originally posted by Twer View Post
      In whey perfection zitten een kleine hoeveelheid smaakstoffen en kleurstoffen. (imo ook suikers..) Wat zeker niet optimaal voor je lichaam is, maar als je dan toch kieskeurig bent kan je voor de naturel versie gaan. Helemaal geen suikers dan.
      pak dan isolaat als je je daarom druk maakt. Op je hele voeding is dat kleine beetje suikers nihil en als je de rest van de dag nauwelijks tot geen suikers eet dan maakt echt geen ruk uit.
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by JimmyFloyd View Post
        Heel graag zelfs! Hierbij mijn voedingsschema : [ATTACH]15903[/ATTACH]
        De Whey shakies staan er nog niet tussen.
        weet je je vetpercentage niet?
        en wat voor werk etc doe je overdag?

69Kg incl. je VP is erg weinig. en je activiteit niveau is boven gemiddeld.
        je zou iig wat kunnen zakken in Eiwitten en Vetten.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
          pak dan isolaat als je je daarom druk maakt. Op je hele voeding is dat kleine beetje suikers nihil en als je de rest van de dag nauwelijks tot geen suikers eet dan maakt echt geen ruk uit.
          Daar doelde ik op.
          What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Originally posted by Roccie View Post
            Eerst je voeding en daarna whey ik weet het het is moeilijk soms met de voeding al je eiwitten (boodschappen worden steeds duurder ook) maar ik gebruik zelf whey na t opstaan altijd en na de training
            Idem hier... Wheyshake onmiddellijk bij het opstaan en na de training. De rest van m'n eiwitten haal ik uit voeding (kip, zalm en tonijn zijn mijn favoriete eiwittenbronnen)

Comment

Originally posted by OneMoreRepBro View Post
              Idem hier... Wheyshake onmiddellijk bij het opstaan en na de training. De rest van m'n eiwitten haal ik uit voeding (kip, zalm en tonijn zijn mijn favoriete eiwittenbronnen)

Dit.

Maar als dit al lukt kan je deze eiwitten ook prima uit voeding halen.

Zo zit ik nu te twijfelen aan amino's voor na de training. whey duurt alsnog 60 min en amino's zijn zo goed als direct ter beschikking zonder extra kcal. Welke je dan weer uit schone voeding kan halen.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X