Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen

Hee allemaal.
    Ik gebruik nu al een poosje een aantal supplementen naast mijn voedingsschema.
    Ik heb zelf het idee dat het zo wel goed zit, maar ik ben benieuwd of ik zo het meeste eruit haal.

Trainingsdag:

Direct na het opstaan: 3 gram creatine

Bij het ontbijt: Multivit 1 tablet
    Visolie 2 capsules
    Whey shake 28 gram

Na training: Whey shake 28 gram
    Dextrose 30 gram
    Creatine 3 gram

Rustdag

Direct na het opstaan: 4 gram creatine

Bij het ontbijt: Multivit 1 tablet
    Visolie 2 capsules
    Whey shake 28 gram

Alvast bedankt voor jullie feedback!
    Train insane, or remain the same.

Ja ziet er goed uit, krijg je verder nog veel gezonde vetten binnen? Anders zou ik de dosering visoliecapsules verhogen. En denk erom dat je direct na je training dextrose+creatine inneemt, en een kwartier/halfuur later je eiwitshake

Comment

niks over te zeggen, dat ligt aan de rest van je voeding. Het zijn supplementen, klopt de rest van je voeding niet dan gaan deze niks voor je doen..
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by SJ1602 View Post
        Ja ziet er goed uit, krijg je verder nog veel gezonde vetten binnen? Anders zou ik de dosering visoliecapsules verhogen. En denk erom dat je direct na je training dextrose+creatine inneemt, en een kwartier/halfuur later je eiwitshake
        Beter haal je de vetten uit gewoon voeding ipv al die supplementen?
        Wat is de reden tot je whey gebruikt, haal je deze niet uit je gewone voeding?

Wat is het doel van de creatine gebruik? Hoelang train je al?
        installing muscles....please wait

Comment

De rest van mijn voeding is in orde. Zit op 3200 kcals op rustdagen, en 3500 op trainingsdagen.
          Ik haal inderdaad nog meer gezonde vetten uit mijn voeding (tonijn, noten, etc.)
          Ik weeg nu 85 kg, en om (minimaal) 170gr eiwitten uit mijn voeding te halen is geen makkelijke opgave gebleken in het verleden. Vandaar dat ik 1 a 2 whey shakes per dag neem.

Waarom is het beter om eerst m'n dex en crea te nemen, en later pas whey?

En zit er trouwens een verschil (behalve de prijs) in de multivit tabs en visolie van de bekende webshops (XXL Nutrition, B&F, etc.) ten opzichte van de lokale drogist?
          Last edited by DillonF; 08-06-2013, 07:34.

Comment

Zit er trouwens een verschil (behalve de prijs) tussen de multivit tabs en visolie van de bekende webshops (XXL Nutrition, B&F, etc.) ten opzichte van de lokale drogist?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X