wat is de beste creatine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die van Dymatize vind ik wel goed. Net zo goedkoop als CreaPure en daarbij ook nog eens gemicroniseerd zodat het beter mengt.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Hoe zit dat dan precies? Bedoel je dat je meer moet eten omdat je spieren in een cut niet of amper groeien?
      Bedoel dat veel mensen die stagneren te weinig en/of matig eten. Als je in een flinke cut zit moet je er vrede mee hebben dat je stagneert/niet hard vooruit gaat.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Bedoel dat veel mensen die stagneren te weinig en/of matig eten. Als je in een flinke cut zit moet je er vrede mee hebben dat je stagneert/niet hard vooruit gaat.
        Op dat punt zit ik nu.. good times.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          Op dat punt zit ik nu.. good times.
          Het is wss effectiever massa aan te maken en gaandeweg wat droger te worden om vervolgens als de tijd daar is een cut in te zetten, tenzij je vp je gewoon mentaal in de weg zit. Ik vond het zelf heel belangrijk om een aantal redenen om eerst een stuk droger en fitter te worden. Maar goed, dit is een creatinetopic . Als je een second opinion nodig hebt kun je natuurlijk altijd een topic openen of een pm sturen
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Creapure gepantenteerde creatine monohydraat
            Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Het is wss effectiever massa aan te maken en gaandeweg wat droger te worden om vervolgens als de tijd daar is een cut in te zetten, tenzij je vp je gewoon mentaal in de weg zit. Ik vond het zelf heel belangrijk om een aantal redenen om eerst een stuk droger en fitter te worden. Maar goed, dit is een creatinetopic . Als je een second opinion nodig hebt kun je natuurlijk altijd een topic openen of een pm sturen
              Jup, we dwalen af. Als ik niet door m'n komende plateau heen kom, dan pm ik je. Thanks

Comment

Comment

creapure heb ik goede resultaten mee gehaald .

ben persoonlijk toch iets meer fan van blends met als hoofdbestandeel creapure .
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X