Is extra cafeïne wel echt zo goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is extra cafeïne wel echt zo goed?

Hallo,

Ik ben nu een tijd bezig met afvallen en het gaat best goed! Nu wil ik deze anderhalve maand voordat ik op vakantie ga nog zoveel mogelijk vet verliezen. Omdat ik al een tijdje bezig ben zal het minder snel gaan dan toen ik begon. Ik zocht voor een ondersteuning en kwam bij Ripped terecht, een supplement dat de meeste wel kennen. Mijn voeding is goed en ik probeer elke dag minimaal 5 km hard te lopen en uiteraard kracht training. ik probeer met mijn voeding en eiwit inname het spier verlies zoveel mogelijk te berperken, misschien zelfs massa aanzetten. maar nu Na heel veel zoeken en recensies te hebben gelezen ben ik er zaterdag mee begonnen. Ik heb heel veel energie en voel me een stuk beter en het honger gevoel is sterk verminderd. Kwa resultaten kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik het pas sinds zaterdag.

Maar nu lees ik op vele sites dat die hoge cafeïne dosering die Ripped zogoed maakt eigenlijk helemaal niet zo goed is, en op lange termijn slecht kan zijn. En ook dat je na het gebruik van extra cafeïne nog sneller vet aanzet.

weten mensen hier meer van of iemand met resultaten/ervaringen met zulke supplementen?

5km per dag rennen en zoveel mogelijk spier verlies beperken?

Ik neem zelf 200 gr caffeine pillen, 1 maal per dag voor het trainen, zoek eens op wiki naar caffeine, daar staan de doseringen voor tieners/volwassenen
    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Ja, met cardio ga je uiteindelijk toch ook spieren verbranden of?.. Dat is wat ik gelezen heb. En tijdens de cut verlies je natuurlijk ook spieren. Bij Ripped is het niet persé dat je het voor het trainen moet nemen. Het werkt de hele dag door en aangezien ik in de namiddag train en dan pas zou innemen, dan zou ik pas 3 uur snachts in slaap vallen..

Comment

Als je ermee stopt na een tijdje hoge doseringen te hebben genomen, dan is de kans groot dat je last zult krijgen van koppijn. Mensen die veel koffie drinken en dan proberen te minderen zijn wel bekend met dat verschijnsel.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

OkeOke.. Naja ik drink nooit coffie of andere dingen waar veel cafeïne in zit dus een 'basis' heb ik niet echt. Maar bij de recensies van dit supplement heb ik ook veel reacties gelezen met dat ze last van hun buik/darmen kregen, licht in je hoofd voelen, droge mond en maagzuur. Niks ernstigs maar ik heb hiervan nog niks van gemerkt. Zoals ik al zei wat het kwa energie en honger gevoel zou moeten doen doet ie wel perfect. Ben benieuwd wat de resultaten zijn na ander halve maand!

Comment

Wie zegt dat cafeïne zo goed is? Het heeft voordelen, nadelen en is geen wondermiddel.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zonder cafeïne geen leven....
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X