creatine warm weer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tuner1346 View Post
    mss wat te implusief, gisteren heb ik 7 liter water gedronken. Ik ga mij hier elke dag aan houden tot na de creakuur terug naar de 3 a 4 l
    Hey tuner1346,
    Achteraf bleek jouw opmerking niet helemaal.een losse flodder maar praat svp niet meer over een ' creakuur'.
    Dan kan je weer flauwe reacties verwachten nav 'kuur'.

Tevens kan je in principe gewoon doorgaan met creatine zonder tussenstop,dat is redelijk achterhaald.
    Al vinden sommigen dat het effect groter is,na een stop.

En 7 liter water is redelijk overbodig,ook met creatine.
    Last edited by rain; 05-09-2013, 11:37.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Hey tuner1346,

En 7 liter water is redelijk overbodig,ook met creatine.
      Precies, heb laatst nog een stukje gelezen over een student die teveel water had gedronken (x aantal liter) en is bijna overleden aan een watervergiftiging... Dit kan al voorkomen bij zo'n 2 á 3 liter in een uur (ja dat is behoorlijk wat, maar weet niet hoe jij die 7 liter verspreid hebt op een dag

Inwerktijd kroegcommissie wordt student bijna fataal - Binnenland - VK

Comment

Originally posted by NickP View Post
        Precies, heb laatst nog een stukje gelezen over een student die teveel water had gedronken (x aantal liter) en is bijna overleden aan een watervergiftiging... Dit kan al voorkomen bij zo'n 2 á 3 liter in een uur (ja dat is behoorlijk wat, maar weet niet hoe jij die 7 liter verspreid hebt op een dag

Inwerktijd kroegcommissie wordt student bijna fataal - Binnenland - VK
        Daar heb ik pas nog een stukje over gepost toevallig.
        Dat is echt extreem en moet je meerdere uren achter elkaar 4/5 liter per uur drinken.
        Zou je daar wel weer wat zout bij innemen is het gevaar geweken.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik drink aan men bureau continu water, onbewust.
          Mits ik it'er ben, makkelijk aan je bureau.

Ben al blij dat ik op deze post toch serieus wordt genomen, althans niet seksueel
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Seks? Dat doen oudere mensen toch?
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik drink 4 liter per dag en dat verdeeld over de dag is toch echt meer dan genoeg dacht ik ;D

Comment

Het lichaam vaart wel bij een goede zoutbalans. De natriumconcentratie in het bloed is veel hoger dan in lichaamscellen en dat is essentieel voor bijvoorbeeld de zenuwgeleiding of het transport van voedingsstoffen naar de cellen. Is de balans verstoord, dan zorgen onder andere de nieren voor herstel.
                Overmatig waterdrinken kan de natriumconcentratie zo verlagen dat het bloed snel vocht kwijt wil en dat deels loost in het brein. De hersenen zwellen op en dat leidt tot duizelingen, epileptische aanvallen en coma, en kan zelfs de dood tot gevolg hebben.
                De laatste jaren is dit risico vooral bij marathonlopers gesignaleerd. Sommigen van hen drinken, uit vrees voor uitdroging, vóór de wedstrijd extreem veel water. In 2002 overleed een 28-jarige atlete die aan de vooravond van de marathon van Boston 15 liter water had gedronken. Een ander risico ontstaat als ze tijdens het lopen veel zou****************er uitzweten en dat vochtverlies aanvullen met zoe****************er. Het medisch tijdschrift New England Journal of Medicine berichtte onlangs dat tijdens diezelfde marathon van Boston 13 procent van de lopers aan natriumarmoede leed, en dat bij 0,6 procent de armoede kritiek was.
                Een andere gekende risicogroep vormen xtc-gebruikers. Van de pillen moeten ze veel plassen en ze compenseren dat verlies van vocht en zouten met het drinken van zoutarm nat. Ook drinken ze veel om oververhittting te voorkomen.[QUOTE]
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

8 september 2013. Studente stierf door watervergiftiging Leiden - De 20-jarige Leidse studente die woensdag overleed, is bezweken aan de gevolgen van een watervergiftiging. Die liep zij op na het gebruik van MDMA-poeder, het belangrijkste bestanddeel van xtc.

Foto: ANP

Dat heeft haar familie verteld in het Leidsch Dagblad.
                  Lisa Nooij nam zaterdag een vingertopje van het poeder op het Voltt-festival in Amsterdam. Daarna voelde zich slecht en zeer dorstig, waardoor ze in korte tijd zeer veel water dronk en onwel raakte.
                  Met een watervergiftiging kwam ze zondag in het ziekenhuis terecht. Daar overleed ze woensdag aan een hartstilstand[QUOTE]
                  Last edited by rain; 08-09-2013, 07:49.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X