Wat is jou mening over ''Whey Protein Shakes?''

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Incl kickstart max 8 weken ivm leverschade.
    Vries die lever dan in man.. Kun je tegelijk doen met de niertjes en de testikels er bovenop, kun je netjes afbinden met de sluitspier.

Comment

Mind is everything.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
        Vries die lever dan in man.. Kun je tegelijk doen met de niertjes en de testikels er bovenop, kun je netjes afbinden met de sluitspier.
        Jij spoort echt niet!!

Da,s zonde...waar moet ik dan de calamares van maken?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Jij spoort echt niet!!

Da,s zonde...waar moet ik dan de calamares van maken?
          Ik dacht dat dat piel schijfjes waren.

Comment

zo die reageert ook niet meer
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Pren View Post
              En hoe zit het dan met crosstrainers? Ik wilde er misschien eentje aanschaffen
              Die zijn zo slecht verteerbaar, en hebben nagenoeg geen voedings waarde..

Comment

aspireren jullie ook als jullie whey zetten .

vroeg me dat eigenlijk af . liet ze namelijk altijd door een vriend zetten in mn bil . maar nu is die op vakantie en moet ik het zelf doen . best wel bang haha
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Comment

Originally posted by mascotte View Post

vroeg me dat eigenlijk af . liet ze namelijk altijd door een vriend zetten in mn bil . maar nu is die op vakantie en moet ik het zelf doen . best wel bang haha
                    whey not?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by mascotte View Post

Zet jij m in je bil?
                      Stack het eens met 50gram havermout en n halve liter water dan zet je t weg met n bd100 slin in de schouder.
                      Geeft net zo'n geil fietsziek uiterlijk als synthol met dat verschil dat het minder snel verdwijnt.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                        Zet jij m in je bil?
                        Stack het eens met 50gram havermout en n halve liter water dan zet je t weg met n bd100 slin in de schouder.
                        Geeft net zo'n geil fietsziek uiterlijk als synthol met dat verschil dat het minder snel verdwijnt.
                        jezus man , gelukkig dat hier nog mensen op het forum zijn met kennis van deze zaken .

anders had ik gewoon die whey only gedaan ! omdat het mn eerste kuurtje is

maar dit veranderd de zaken !! ga me nog effe hierover inlezen .
                        thx knulletje
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          would spot.

OT: zij neemt ook whey!

"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Een goede aanvulling op de dagelijkse voeding, zelf neem ik alleen een shake na het trainen. Als ik meer shakes neem krijg ik vaak last van puisten etc.

Comment

Geen whey gebruiken onder de 20 jaar
                              Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by Situation View Post
                                Een goede aanvulling op de dagelijkse voeding, zelf neem ik alleen een shake na het trainen. Als ik meer shakes neem krijg ik vaak last van puisten etc.
                                Puisten krijg jij van die dönner die jij elke week eet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X