Cocosolie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb altijd van die doosjes met crouton-vormige blokjes kokos, heerlijk man

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
      gewoon een pot/ emmertje. Ziet er uit als ouderwets vast frituurvet.

copie paste uit:
      Eet goed, Voel je goed: 16 Manieren om meer Kokosolie te eten

1. Zo uit de pot. Heel eenvoudig: pak een lepel, draai de pot open, steek de lepel in de kokosolie en stop deze vervolgens in je mond. Herhaal regelmatig, liefst voor elke maaltijd.

Maar als deze methode een beetje té is voor je, heb ik nog een aantal manieren ;-)

2. Bak en braad vanaf nu alles in kokosolie. Zie het als een combinatie van boter en olijfolie, hoewel het je vrij staat ook die toe te voegen. Hoe meer, hoe beter!
      3. Voeg een eetlepel toe aan smoothies. Simpel.
      4. Gebruik het om mee te bakken. Vervang het vet dat in het recept genoemd wordt door kokosolie. Werkt altijd, geloof me.
      5. Doe een lepeltje kokosolie in je groene thee of koffie. Sommigen vinden dit wat naar en hebben een 'vette mond'. Ik vind dit niet storend, scheelt ook weer lippenbalsem (die ik overigens nauwelijks gebruik sinds ik kokosolie eet!).
      6. Vervang de helft van de olijfolie door vloeibare kokosolie en maak hier je dressing mee.
      7. Roer een lepel kokosolie door je soep.
      8. Roer een lepel kokosolie door de saus.
      9. Roer een lepel kokosolie door de jus. Ja, ik weet het, daar heb je net het vlees al in gebraden. Maar met kokosolie geldt dezelfde regel als met knoflook: Bij twijfel meer toevoegen.
      10. Laat een lepel kokosolie over je gekookte groenten smelten.
      11. Eigenlijk kun je in elk warm gerecht een lepel kokosolie laten smelten. Ik denk dat jullie mijn punt nu wel begrijpen ;-)
      12. Maak noot-dadelsnoepjes met kokosolie.
      13. Smeer kokosolie op brood of crackers als je die eet.
      14. Meng kokosolie met notenpasta en wat cacaopoeder om chocopasta te maken.
      15. Prak een banaan met kokosolie en een lepel notenpasta als ontbijt. Geloof me, je zit de rest van de ochtend vol.
      16. Maak fudge!

-------
      Super, bedankt voor je reactie.

Is dit trouwens degene die eerder geadviseerd werd (die De Tuinen verkoopt)?

Coconut Cooking Cream extra virgin - Royal Green | Body & Fitshop

Comment

Originally posted by itr1882 View Post
        Trouwens, gebruiken jullie het in tabletvorm of als echte cocos?
        Tabletvorm....hmmm nog niet eerder gezien.
        Mind is everything.

Comment

Ik zweer bij kokosolie. Gebruik de laatste tijd die van B&F en ik vind hem prima.
          Maak er echt alles in.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Is het normaal dat de kokosolie van B&F verandert in water (zo vloeibaar), bij bewaren bij kamertemperatuur?

Comment

als de kamertemperatuur boven de 25 graden is wel ja
              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                Is hier iemand die weet of het nog uitmaakt of het reukloos is?
                Reukloos vind ik ideaal om mijn huid mee in te smeren :P
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Reukloos vind ik ideaal om mijn huid mee in te smeren :P
                  beetje naar kokos ruiken is toch ook niet vervelend? beetje vakantie gevoel :P
                  Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X