Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
is eigenwijs en blijft het kan net zo goed een slot op
Hij zit hier heel open te vertellen wat er met hem aan de hand is en dan nog krijg je zo'n opmerking open en bloot op een forum je strot uit.
Ik vind het knap !
Ik krijg hem morgen binnen, morgen heb ik hele drukker dagje. helemaal naar mijn spygoloog toe, niet dat heel erg is hoor. want ze is super knap . ik maak nu efe snel aardapels enzo
Hij zit hier heel open te vertellen wat er met hem aan de hand is en dan nog krijg je zo'n opmerking open en bloot op een forum je strot uit.
Ik vind het knap !
Vind dit overdreven man. Alsof We hem dan moeten voorliegen. Als sommige zeggen waar het op staat is het ineens fout vanwege 'dat ene'. Beetje raar. Qua typen kun je er rekening mee houden maar qua informatie verstrekken niet vind ik.
Vind dit overdreven man. Alsof We hem dan moeten voorliegen. Als sommige zeggen waar het op staat is het ineens fout vanwege 'dat ene'. Beetje raar. Qua typen kun je er rekening mee houden maar qua informatie verstrekken niet vind ik.
Voorliegen ? Typen ?
Waar heb je het over ? Snap de helft niet van wat je zegt.
Het is niet dat hij dit expres doet of zo'n reactie uitlokt , boyka.
Heeft te maken met je kunnen verplaatsen in de positie van een ander.
Topic sluiten omdat hij het toch nooit leert ? Vind ik wat overdreven.
Laat hem lekker in zijn waarde en zich zelf zijn.
Je hoeft niet te reageren als je er zoveel moeite mee hebt.
Of voelt brillant zich nou zo'n grote jongen dat hij hem even op zijn plek heeft gezet , iemand met zo'n aandoening?!
Zegt meer over hem dan over die jongen.
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment