Creatinne kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Brillant doet inderdaad wat grof (onwetend of gewoon geen inlevingsvermogen? ) en ben het zeker met je eens om hem in zijn waarde te laten en er rekening mee te houden. Maar wanneer een ander persoon een topic over creatine opent wordt degene vaak niet serieus genomen en stelt het topic niets voor terwijl in dit topic creatine wel naar de hemel geprezen lijkt te worden..
    Vind wel dat je realistisch moet blijven, maar goed zal me er verder niet meer in mengen.

Comment

Dan heb je het over het onderwerp creatine , dat is ook niet zo vreemd.

Ik citeerde ook speciaal op brillant zijn opmerking hier opeens , dat vind ik wel raar.
      Daar doelde ik mijn woorden ook op.
      Topic sluiten want hij leert het nooit , brillant weet wel wat er speelt.

En voor de rest zijn het al die woorden niet waard die opmerking van brillant.

Hoop dat het voor hem werkt in ieder geval die creatine !
      Daar gaat het om hier in dit topic

Comment

Of is eigenwijs en blijft het zei die , in plaats van hij leert het niet.
        En in dat andere topic , niet te helpen.

Verwoord dat gezeik van hem nog niet goed ook.

Comment

+1000

Originally posted by Lethal View Post
          Voorliegen ? Typen ?
          Waar heb je het over ? Snap de helft niet van wat je zegt.

Het is niet dat hij dit expres doet of zo'n reactie uitlokt , boyka.
          Heeft te maken met je kunnen verplaatsen in de positie van een ander.
          Topic sluiten omdat hij het toch nooit leert ? Vind ik wat overdreven.

Laat hem lekker in zijn waarde en zich zelf zijn.
          Je hoeft niet te reageren als je er zoveel moeite mee hebt.
          Of voelt brillant zich nou zo'n grote jongen dat hij hem even op zijn plek heeft gezet , iemand met zo'n aandoening?!
          Zegt meer over hem dan over die jongen.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik vind het ook niet zo netjes om in zijn topic over hem te praten alsof hij er niet bij is.
            Dat je het wat aangepast moet schrijven vind ik niet zo erg.

Ik heb altijd gezegd, als mensen het na 8x uitleggen nog niet snappen, dan leg ik het gewoon nogmaals uit.
            Nu is het iemand die wat moeilijker kan lezen (begrijpend lezen), nou en?
            Iedere newbie die hier online komt heeft dezelfde vragen, en daar worden wel lappen tekst aan gespendeerd?

Ik krijg ook n beetje het gevoel dat er enige jaloezie mee speelt.
            Hoewel hij zn training niet zo best uitvoert en daarbij ook nog belabberd eet, is hij wel sterker dan de meeste onder ons...
            Dus zo fout is hij toch ook weer niet bezig.

Comment

Is ook niet tof om zo over hem te praten , voor hem en voor degene zelf ook niet.
              Maar dat is hetgene wat sommige mensen uitlokken hier , jammer dat dat nodig is.

Ik vind het prachtig om te zien in ieder geval , meesten hier komen niet bij hem in de buurt , plus hij is bij lange na niet zo structureel bezig zoals de meesten hier.
              Is heel open en plaatst meer filmpjes dan wie dan ook hier , inclusief mijzelf.
              En dan nog kunnen mensen sommigen zulke opmerkingen plaatsen , komt wel in de buurt van jaloezie ja

Maar laat vooral weten wat het met je doet boyka ! Die creatine !
              En niet te veel bezig houden met die negativiteit hier

Comment

Oke ben het wel met jullie eens. Heb hem zelf ook tips gegeven ik heb het beste met hem voor hoor !

Comment

Het is ook niks persoonlijks , bedoeld voor degene die zich aangesproken voelen

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                    Voorliegen ? Typen ?
                    Waar heb je het over ? Snap de helft niet van wat je zegt.

Het is niet dat hij dit expres doet of zo'n reactie uitlokt , boyka.
                    Heeft te maken met je kunnen verplaatsen in de positie van een ander.
                    Topic sluiten omdat hij het toch nooit leert ? Vind ik wat overdreven.

Laat hem lekker in zijn waarde en zich zelf zijn.
                    Je hoeft niet te reageren als je er zoveel moeite mee hebt.
                    Of voelt brillant zich nou zo'n grote jongen dat hij hem even op zijn plek heeft gezet , iemand met zo'n aandoening?!
                    Zegt meer over hem dan over die jongen.
                    Niet dat ik het eens ben met Briliant (die kerel komt altijd lomp uit de hoek zonder nuttige bijdrages te leveren) maar bij Boyka word er echt wel een hand boven het hoofd gehouden. Hij wilt niet behandeld worden als iemand met beperkingen, maar dat doen we wel. Meestal had iemand allang een wervelwind van voren gekregen.

Comment

Is dat zo erg dan ?
                      Beetje meer begrip en moeite tonen aan iemand die iets lastiger in het leven staat?
                      Kost mij niet zoveel moeite hoor.
                      Kan me er ook geen voorstelling bij maken hoe het wel niet moet zijn voor hem!?
                      Jezelf altijd moeten uitleggen , mensen die weinig begrip kunnen tonen etc , altijd het buitenbeentje moeten zijn , ga maar door.

Iedereen is ook vrij hier om te doen en laten wat hij wil , hij en ik ook.
                      Last edited by Lethal; 17-09-2014, 14:22.

Comment

Dat ben ik met Lethal eens.
                        Als je niet het geduld op kan brengen om dingen iets duidelijk en misschien vaker uit te leggen, kan je ook gewoon niet reageren.
                        Dat wilt niet zeggen dat kritisch zijn niet toegestaan is.
                        Maar lompe, botte opmerkingen plaatsen die totaal geen meerwaarde hebben kan je beter laten.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb nergens aangeven of ik dit erg vind of niet. Ik benadruk gewoon de feiten.

Comment

behandel elkaar met respect.

thats it

Comment

Daar sluit ik me volledig bij aan!

Comment

Ik ben begonnen met de creatinne en straks warm maaltijd eten heb super druk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X