Originally posted by generation_iron
View Post
Eiwitshake
Collapse
X
-
-
Originally posted by Bigdude View PostJa ben jij afhankelijk van je whey om te gainen ? Nee. Ik behaal mijn doelen en supplementen helpen me daarbij dus als ik mijn doel bereik krijgen ook de supps hun credits. Of hoe oordeel jij vertel het me. Er zijn topic's waar ik reageer zonder B&F te noemen.
Comment
-
Originally posted by Bigdude View PostJa ben jij afhankelijk van je whey om te gainen ? Nee. Ik behaal mijn doelen en supplementen helpen me daarbij dus als ik mijn doel bereik krijgen ook de supps hun credits. Of hoe oordeel jij vertel het me. Er zijn topic's waar ik reageer zonder B&F te noemen.
Ik denk dat ik mezelf een hoop energie bespaar als ik niet meer reageer op posts.
Het forum heeft mij niet nodig om duidelijk te maken dat 99% van hetgeen wat jij post regelrecht de prullenbak in kan, dat is meestal duidelijk genoeg.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostLaat maar, je hoort alleen wat jij wilt graag wilt horen.
Ik denk dat ik mezelf een hoop energie bespaar als ik niet meer reageer op posts.
Het forum heeft mij niet nodig om duidelijk te maken dat 99% van hetgeen wat jij post regelrecht de prullenbak in kan, dat is meestal duidelijk genoeg.
Comment
-
Originally posted by Schorpioen View PostVindt het wel grappig, bijna iedereen zegt dat je geen eiwitshakes nodig hebt. Maar bijna iedereen gebruikt het.
Comment
-
Originally posted by Schorpioen View PostKlopt, in de ene post zeggen ze dat je het niet nodig hebt, in een volgend topic zijn ze jaren belazerd door een bepaalde leverancier. Hahah geweldig
Comment
-
Originally posted by Schorpioen View PostDaarom vind ik je post ook altijd interessant, je lult er nooit om heen, Gewoon zeggen wat je denkt. ik mag dat wel !!
Comment
-
Originally posted by Bigdude View PostJa klopt is heel apart. En dan ineens komt er een supps stack van bijna 100,- per maand naar boven. Niet dat ik het erg vind hoor. Mijn stack wisselt ook heel vaak hoor. Is niet altijd nodig maar vind sommige supps fijn of handig. Probeer ook best veel uit. Ik durf ook eerlijk te zeggen dat ik een dos proteine chips heb staan. Smaken nog lekker ook dus al is het maar 20% beter dan gewone chips dan is dat alweer gewonnen
Ook wel visolie en multivitamine omdat ik denk dat het goed voor me is. Sinds kort ook cacao, omdat het lekker is en vanwege een zinnetje op de xxl verpakking :-)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...10 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...15 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment