Eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Goede logica. Mijn voeding is goed dus met de whey van b&f haal ik gewoon goede resultaten. Dat is bijna hetzelfde als geen whey nemen en je geld weggeven Maar ik zal deze post maar niet al te serieus nemen, of moet ik dat nu wel doen?

Is er trouwens ook een topic waar jij in (hebt) gepost waar B&F niet ter sprake is gekomen?
    Ja ben jij afhankelijk van je whey om te gainen ? Nee. Ik behaal mijn doelen en supplementen helpen me daarbij dus als ik mijn doel bereik krijgen ook de supps hun credits. Of hoe oordeel jij vertel het me. Er zijn topic's waar ik reageer zonder B&F te noemen.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
      Ja ben jij afhankelijk van je whey om te gainen ? Nee. Ik behaal mijn doelen en supplementen helpen me daarbij dus als ik mijn doel bereik krijgen ook de supps hun credits. Of hoe oordeel jij vertel het me. Er zijn topic's waar ik reageer zonder B&F te noemen.
      Punt is alleen dat je praktisch niet aan kunt tonen dat je ook maar een deel van je succes te danken hebt aan eiwitshakes, van welk merk dan ook. Eiwitshakes zijn puur voor het gemak en de smaak; de eiwitten zijn hetzelfde als uit andere dierlijke bronnen, dus kan het geen voordeel opleveren, ervan uitgaande dat je een adequate hoeveelheid eiwitten binnenkrijgt op een dag.

Comment

Laat maar, je hoort alleen wat jij wilt graag wilt horen.
        Ik denk dat ik mezelf een hoop energie bespaar als ik niet meer reageer op posts.
        Het forum heeft mij niet nodig om duidelijk te maken dat 99% van hetgeen wat jij post regelrecht de prullenbak in kan, dat is meestal duidelijk genoeg.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Laat maar, je hoort alleen wat jij wilt graag wilt horen.
          Ik denk dat ik mezelf een hoop energie bespaar als ik niet meer reageer op posts.
          Het forum heeft mij niet nodig om duidelijk te maken dat 99% van hetgeen wat jij post regelrecht de prullenbak in kan, dat is meestal duidelijk genoeg.
          Of het nou van B&F af komt of niet , zoveel geks zegt hij toch niet , zijn laatste opmerkingen hier?

Comment

Vindt het wel grappig, bijna iedereen zegt dat je geen eiwitshakes nodig hebt. Maar bijna iedereen gebruikt het.
            ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
              Vindt het wel grappig, bijna iedereen zegt dat je geen eiwitshakes nodig hebt. Maar bijna iedereen gebruikt het.
              Ja wat mij ook heel erg opvalt is dat mensen zeggen enkel whey te bestellen, om vervolgens te gaan vertellen dat ze ook aminotabs,creatine,pre workout,visolie etc hebben.

Comment

Klopt, in de ene post zeggen ze dat je het niet nodig hebt, in een volgend topic zijn ze jaren belazerd door een bepaalde leverancier. Hahah geweldig
                ik roep ook maar wat !!!

Comment

Klopt, in de ene post zeggen ze dat je het niet nodig hebt, in een volgend topic zijn ze jaren belazerd door een bepaalde leverancier. Hahah geweldig
                  Ja klopt is heel apart. En dan ineens komt er een supps stack van bijna 100,- per maand naar boven. Niet dat ik het erg vind hoor. Mijn stack wisselt ook heel vaak hoor. Is niet altijd nodig maar vind sommige supps fijn of handig. Probeer ook best veel uit. Ik durf ook eerlijk te zeggen dat ik een dos proteine chips heb staan. Smaken nog lekker ook dus al is het maar 20% beter dan gewone chips dan is dat alweer gewonnen

Comment

Daarom vind ik je post ook altijd interessant, je lult er nooit om heen, Gewoon zeggen wat je denkt. ik mag dat wel !!
                    ik roep ook maar wat !!!

Comment

Daarom vind ik je post ook altijd interessant, je lult er nooit om heen, Gewoon zeggen wat je denkt. ik mag dat wel !!
                      Dank je. Ik doe mijn best om het zo makkelijk mogelijk uit te leggen en soms een discussie vind ik ook wel fijn hoor ook ik wil graag leren van andere.

Comment

En Bigdude en Dynamix zijn de labradors van Bodynet:
                        zelfs als ze flink aangevallen of afgezeken worden, blijven ze netjes kwispelend en met respect antwoorden.
                        Leuk!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                          zelfs als ze flink aangevallen of afgezeken worden, blijven ze netjes kwispelend en met respect antwoorden.
                          Leuk!
                          Leuk gevonden haha.

Comment

Originally posted by rain View Post
                            Leuk!
                            Messcherpe analyse rain !!!
                            ik roep ook maar wat !!!

Comment

Ja klopt is heel apart. En dan ineens komt er een supps stack van bijna 100,- per maand naar boven. Niet dat ik het erg vind hoor. Mijn stack wisselt ook heel vaak hoor. Is niet altijd nodig maar vind sommige supps fijn of handig. Probeer ook best veel uit. Ik durf ook eerlijk te zeggen dat ik een dos proteine chips heb staan. Smaken nog lekker ook dus al is het maar 20% beter dan gewone chips dan is dat alweer gewonnen
                              Dat is toch ook het idee van supplementen? Ik heb fine oats, omdat ik dan zelf niet hoef te malen. Casseine omdat ik niet altijd zin heb in een bak kwark. Puur gemak dus, maar echt niet omdat ik wonderen verwacht.
                              Ook wel visolie en multivitamine omdat ik denk dat het goed voor me is. Sinds kort ook cacao, omdat het lekker is en vanwege een zinnetje op de xxl verpakking :-)

Comment

Kortom, wat is jullie advies?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X