Originally posted by generation_iron
View Post
Eiwitshake
Collapse
X
-
-
Originally posted by Bigdude View PostJa ben jij afhankelijk van je whey om te gainen ? Nee. Ik behaal mijn doelen en supplementen helpen me daarbij dus als ik mijn doel bereik krijgen ook de supps hun credits. Of hoe oordeel jij vertel het me. Er zijn topic's waar ik reageer zonder B&F te noemen.
Comment
-
Originally posted by Bigdude View PostJa ben jij afhankelijk van je whey om te gainen ? Nee. Ik behaal mijn doelen en supplementen helpen me daarbij dus als ik mijn doel bereik krijgen ook de supps hun credits. Of hoe oordeel jij vertel het me. Er zijn topic's waar ik reageer zonder B&F te noemen.
Ik denk dat ik mezelf een hoop energie bespaar als ik niet meer reageer op posts.
Het forum heeft mij niet nodig om duidelijk te maken dat 99% van hetgeen wat jij post regelrecht de prullenbak in kan, dat is meestal duidelijk genoeg.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostLaat maar, je hoort alleen wat jij wilt graag wilt horen.
Ik denk dat ik mezelf een hoop energie bespaar als ik niet meer reageer op posts.
Het forum heeft mij niet nodig om duidelijk te maken dat 99% van hetgeen wat jij post regelrecht de prullenbak in kan, dat is meestal duidelijk genoeg.
Comment
-
Originally posted by Schorpioen View PostVindt het wel grappig, bijna iedereen zegt dat je geen eiwitshakes nodig hebt. Maar bijna iedereen gebruikt het.
Comment
-
Originally posted by Schorpioen View PostKlopt, in de ene post zeggen ze dat je het niet nodig hebt, in een volgend topic zijn ze jaren belazerd door een bepaalde leverancier. Hahah geweldig
Comment
-
Originally posted by Schorpioen View PostDaarom vind ik je post ook altijd interessant, je lult er nooit om heen, Gewoon zeggen wat je denkt. ik mag dat wel !!
Comment
-
Originally posted by Bigdude View PostJa klopt is heel apart. En dan ineens komt er een supps stack van bijna 100,- per maand naar boven. Niet dat ik het erg vind hoor. Mijn stack wisselt ook heel vaak hoor. Is niet altijd nodig maar vind sommige supps fijn of handig. Probeer ook best veel uit. Ik durf ook eerlijk te zeggen dat ik een dos proteine chips heb staan. Smaken nog lekker ook dus al is het maar 20% beter dan gewone chips dan is dat alweer gewonnen
Ook wel visolie en multivitamine omdat ik denk dat het goed voor me is. Sinds kort ook cacao, omdat het lekker is en vanwege een zinnetje op de xxl verpakking :-)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment