Eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En jij weet dat dat goed is omdat? Je vond bf ook goed voordat het verbeterd was en dat bleek ook stront. Wel mooi hoor trouwens als je dat kan, ff aan de whey ruiken en je weet of het goed is (':

Comment

Even een sjeekie makun.
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

wat doe jij? Ik doe 's ochtens meestal 100 gram eiwitten poeier, beetje maizena, beetje blue band voor de vetjes, nog tips?

Comment

Blue band uit een spuitfles? Ik doe er roomboter doorheen. Handje paardenbiks en shake mijn sjeekie.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
            Even een sjeekie makun.
            Originally posted by db96 View Post
            wat doe jij? Ik doe 's ochtens meestal 100 gram eiwitten poeier, beetje maizena, beetje blue band voor de vetjes, nog tips?
            Originally posted by Aldo Raine View Post
            Blue band uit een spuitfles? Ik doe er roomboter doorheen. Handje paardenbiks en shake mijn sjeekie.
            Wel leuk dat Marnop dankzij -of ondanks- de blueband toch een meer dan redelijk fysiek heeft gebouwd.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Oh dat zou best kunnen, geen idee wat z'n fysiek nu is, maar als het nog zo is als op dat YBF filmpje dan noem ik dat niet meer dan redelijk. Maar dat ochtendsjeekie filmpje is gewoon bijna cult whaha

Comment

Originally posted by db96 View Post
                En jij weet dat dat goed is omdat? Je vond bf ook goed voordat het verbeterd was en dat bleek ook stront. Wel mooi hoor trouwens als je dat kan, ff aan de whey ruiken en je weet of het goed is (':
                Ik weet het zoals iedereen dat wist voor die labtesten er waren door ervaring en resultaat ken je dat woord ? Je traint eet en volgt de regels en dan zie je resultaat.
                Een eiwitshake is een aanvulling en ik heb goede resultaten behaald met B&F en zal dat blijven doen. Maar goed jij hebt natuurlijk al jaren een shake die labtested is ?

Comment

Originally posted by rain View Post
                  Wel leuk dat Marnop dankzij -of ondanks- de blueband toch een meer dan redelijk fysiek heeft gebouwd.
                  Kwam dat Door de blueband of the anabolen

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                    Kwam dat Door de blueband of the anabolen
                    Mmmm, zo heb ik het nooit bekeken.
                    Kut, mijn hele kast staat vol met blueband.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Schijnbaar heb ik deze man niet gekend, heeft iemand nog links naar hem? Kan wel een beetje lach voer gebruiken.
                      In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                        Schijnbaar heb ik deze man niet gekend, heeft iemand nog links naar hem? Kan wel een beetje lach voer gebruiken.
                        Niet zozeer dat hij altijd slechte dingen postte hij heeft best veel kennis maar ook veel broscience, hield het forum wel levendig en kwamen wel redelijk vaak goede discussies uit voort,

http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=483503

wat topics van hem

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                          Niet zozeer dat hij altijd slechte dingen postte hij heeft best veel kennis maar ook veel broscience, hield het forum wel levendig en kwamen wel redelijk vaak goede discussies uit voort,

http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=483503

wat topics van hem
                          Dankje Prot! Vanavond ff lezen!
                          In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                            Dankje Prot! Vanavond ff lezen!
                            zie dat de link al weg is, gewoon ff naar zijn profiel gaan

http://forum.bodynet.nl/members/marnop.html

en dan recente discussies

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                              Ik weet het zoals iedereen dat wist voor die labtesten er waren door ervaring en resultaat ken je dat woord ? Je traint eet en volgt de regels en dan zie je resultaat.
                              Een eiwitshake is een aanvulling en ik heb goede resultaten behaald met B&F en zal dat blijven doen. Maar goed jij hebt natuurlijk al jaren een shake die labtested is ?
                              Goede logica. Mijn voeding is goed dus met de whey van b&f haal ik gewoon goede resultaten. Dat is bijna hetzelfde als geen whey nemen en je geld weggeven Maar ik zal deze post maar niet al te serieus nemen, of moet ik dat nu wel doen?

Is er trouwens ook een topic waar jij in (hebt) gepost waar B&F niet ter sprake is gekomen?

Comment

Dat bedoel ik dus, zoals in het andere topic, totaal irrelevant of je resultaten goed waren, het gaat om de whey, waarvan je dus niet weet of die goed of slecht is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X