Mammoth Pump

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mammoth Pump

Heeft iemand ervaring met Mammoth Pump? Kom hem tegen voor een mooi prijsje, maar vraag me af of het ook daadwerkelijk een goede PWO is..

Is een hele lastige vraag. Wat voor de 1 een goede pwo is vind de ander niks zeer persoonsgebonden. Beste manier is dus zelf testen zeker bij een mooie prijs

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
      Is een hele lastige vraag. Wat voor de 1 een goede pwo is vind de ander niks zeer persoonsgebonden. Beste manier is dus zelf testen zeker bij een mooie prijs
      Ja I know, maar sommige PWO springen boven de rest uit (Unstoppable, Noxipro). Of je van dergelijke PWO's houdt is een tweede natuurlijk. Laat ik de vraag anders stellen; Wie ervaart bij Mammoth Pump een dergelijke werking als bijvoorbeeld Unstoppable of Noxipro? Dit ervaar ik namelijk als prettig. Bij B&F is Mammoth Pump nu maar 18,50. Ik ga een gokje wagen denk ik..

Comment

Ben zelf wel heel erg tevreden over Assault en C-4. Pak meestal degene die in de aanbieding is. En niet bij B&F .

Comment

Originally posted by 5keer5 View Post
          Ja I know, maar sommige PWO springen boven de rest uit (Unstoppable, Noxipro). Of je van dergelijke PWO's houdt is een tweede natuurlijk. Laat ik de vraag anders stellen; Wie ervaart bij Mammoth Pump een dergelijke werking als bijvoorbeeld Unstoppable of Noxipro? Dit ervaar ik namelijk als prettig. Bij B&F is Mammoth Pump nu maar 18,50. Ik ga een gokje wagen denk ik..

Maar je weet ook de reden dat bepaalde pwo's boven de rest uitspringen/sprongen?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Die met dezelfde werking ga je niet vinden, dat is zeker.
            Het is niet voor niks verboden worden.

Zoals Chefferson al zegt, zelf gebruik ik wel eens C4, heb hier een lekkere drive op.
            Nee, het is niet hetzelfde als Noxipro of instop.
            In between obsessed periods

Comment

Als je caffeine gevoelig bent kun je ook gewoon caffeine capsules en beta alanine van B&F kopen. Is goedkoper

Comment

Originally posted by rain View Post
                Maar je weet ook de reden dat bepaalde pwo's boven de rest uitspringen/sprongen?
                Jup, dat weet ik.

Originally posted by Chefferson View Post
                Ben zelf wel heel erg tevreden over Assault en C-4. Pak meestal degene die in de aanbieding is. En niet bij B&F .
                Ik ben bekend met die twee, wil wat andes proberen. En waarom niet bij B&F? C4 en Assault zijn van vooraanstaande merken, of je ze nou bij B&F of elders koopt. En 9 van de 10 keer is B&F in dat geval de goedkoopste..

Comment

Dit is een pre workout ik vind hem super fijn en is niet al te duur.

Gold Standard Pre-Workout - Optimum Nutrition | Body & Fitshop

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                    Dit is een pre workout ik vind hem super fijn en is niet al te duur.

Gold Standard Pre-Workout - Optimum Nutrition | Body & Fitshop
                    Dank je, zal even sneupen! Ulift is ook te koop voor een prikkie bij B&F. Denk dat ik daar maar voor ga. Iemand ervaringen?

Comment

Snap welk gevoel je bedoelt, al is dat tevens deels de reden dat het niet meer mag denk ik. Vond noxi net voelen als dat moment dat een pil net begint in te slaan, hoorde dat wel van meer zelfs gasten die voor het stappen wat noxipro namen...
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik persoonlijk heb 0 baat bij PWO's, Noxi was voor mij de enige waarvan ik echt harder ging. Heb nu echter een potje #shatter staan. Te koop bij bodysupplies voor 2 tientjes. Ook bij B&F maar dat bedrijf zou je geen cent moeten gunnen . Het is geen Noxi-pro naturlijk, maar ik merk wel dat het iets doet voor me, je wordt niet energieker maar je houdt het duidelijk langer uit
                        Broomstick_bodybuilding op insta
                        F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                          Ik persoonlijk heb 0 baat bij PWO's, Noxi was voor mij de enige waarvan ik echt harder ging. Heb nu echter een potje #shatter staan. Te koop bij bodysupplies voor 2 tientjes. Ook bij B&F maar dat bedrijf zou je geen cent moeten gunnen . Het is geen Noxi-pro naturlijk, maar ik merk wel dat het iets doet voor me, je wordt niet energieker maar je houdt het duidelijk langer uit

De unstoppable was vergelijkbaar met de Noxipro. Dat vind ik zelf
                          In between obsessed periods

Comment

Vond unstoppable wel oke maar heel anders dan noxipro, tot nu toe niets gehad dat op de noxi leek. Ook al die andere die gelijktijdig te koop waren deden het niet zoals die. Bij mij althans.
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Noxipro en Unstoppable zijn gewoon perfect vind ik zelf. Je moet er van houden. #Shatter SX-7 heb ik ook al geprobeerd, ik probeer graag zoals je merkt haha. Gehaald bij B&F voor twee tientjes. Woon in Heerenveen en B&F is om de hoek, dus ik ga nog altijd daar naartoe. Plus de service is echt top als je langs het pand gaat. Veel goodies etc. Ze zijn vaak wel goedkoper als de concurrentie. Al ben ik wel voorzichtiger geworden. Huismerken koop ik niet (snel) meer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X