Optibol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Optibol

Haa!

Wie heeft er wel eens Optibol (fabrikant: Next Proteins) gebruikt? Hoorde hier positieve verhalen over. Zélf ken ik het niet, maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Mzzlz, benni!

Ken het ook niet.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bedoel je niet Oliebol ?

maar serries optibol..... eerst dbol toen tbol en nu dat nog is

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 24 2006,17:19)]bedoel je niet Oliebol ?    

maar serries optibol..... eerst dbol toen tbol en nu dat nog is  
        tbol bestond al een tijdje. zal wel meeliften op de rug van dbol,tbol. zonder het producten te kennen zeg ik ###

Comment

Tbol is het minder sterke broertje van Dbol, maar ook met minder sides. Uit de diverse verhalen geloof ik wel dat het werkt.
          Optibol ken ik niet en de fabrikant: Next Proteins klinkt me een beetje supplement in de oren. Je kan het zeker ergens op het internet bestellen?
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Hmmz......jammer dat niemand hier ervaring mee heeft.
            Op internet vond ik het op de site van The Natural Health Company (www.tnhc.nl). Bestellen is ook mogelijk via bijvoorbeeld The Body en Fit Shop (www. bodyenfitshop.nl).

Grtz, Benni!

Comment

Zou het gewoon bij eiwitten en vitamines houden. Eventueel creatine maar verder geen geld aan uitgeven.

Greets...

Comment

dus het valt niet onder de AS regels?
                Who's the Chef

Comment

Niet als het verkrijgbaar is waar hij zegt.

Greets...

Comment

Zou het gewoon bij eiwitten en vitamines houden. Eventueel creatine maar verder geen geld aan uitgeven.
                    [/QUOTE]

Eiwitjes en vitamines pak ik sowieso. Creatine heb ik wél een tijdje geprobeerd, maar zo gauw ik daarmee stopte was het resultaat weg en leek ik weer aan massa in te leveren. Dit zou wel komen doordat er toen geen vocht meer werd vastgehouden in de spieren

Welke creatine kunnen jullie evt. aanraden dan? Ik zélf hoor dat iedereen lyrisch is over Cell Tech...Wie heeft hier ervaring mee?

Grtz, Benni!

Comment

Imo kan je het beste creatine monohydrate nemen. Geen opbouwfase, gewoon elke dag 2-5 gram nemen. Je kan het ook blijvend nemen, je hoeft het niet 6 weken te nemen en dan 4 weken niet. Dit is achterhaald.

Cell tech en andere creatine transportsystemen zorgen ervoor dat de creatine sneller in je spieren komt. Vandaar dat mensen ook zo enthousiast zijn in het begin. Maar vol = vol. Dus als je creatine voorraad maximaal is doet cell tech niks meer dan creatine monohydrate. Gewone creatine monohydrate is supergoedkoop, maar transportsystemen zijn duur.

Kijk ook naar de wetenschappelijke studies, die zijn vrijwel allemaal gedaan met creatine monohydrate. Cell tech (zwell tech), swolev2 (zwolle) en andere fancy shit is allemaal marketing.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Tnx voor je reply!
                        Cell Tech zou je dus niet aanraden...met welke crea heb je zélf wél goeie ervaringen? Ben benieuwd.

Alvast bedankt, Benni!

Comment

Ik heb creatine gebruikt van Fitshape, Mdoubleyou en XXL nutrition. Alle 3 waren creatine monohydrate. Op alle 3 heb ik goed/hetzelfde gereageerd.

1x heb ik zo'n fancy transportsysteem geprobeerd: CreaFusion van Olimp. Ik merkte hier niks meer van dan gewone creatine monohydrate, behalve dat mijn portomonee een stuk lichter was  
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dimatize is super
                            Who's the Chef

Comment

Okay, tnx voor de aanbevelingen!
                              Maar, als jullie stoppen met creatine voor een perdiode van 2-4 weken, merken jullie dan ook dat je weer "massa inlevert" (eigenlijk doordat je geen vocht meer vasthoudt in je spieren).
                              Ik heb dit toen in het verleden wél gehad. Tijdens de crea-periode leek je écht superveel progressie te boeken, maar achteraf gezien valt dit dan tegen...of delen jullie deze ervaring niet?

Benni!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X