Welke vitargo nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb gedurende ongeveer 2 maanden Vitargo Carboloader gebruikt, maar vond het inderdaad teleurstellend.
    Zélf denk ik dat het niet aan mijn voeding/rust heeft gelegen. Denk dat het supplement voor mij géén toegevoegde waarde had. Daarom ben ik sinds vorige week weer overgestapt op dextrose met Nectar Whey Protein direct ná de training.

Comment

heb je daar een site van die spullen, van die dextrose???

neem nu zelf creavitargo ,samen met die testalon 2 en een goede voeding en training en ik ben er echt tevreden over.

Comment

@ achilles wereldprodukt gebruik het nu 3 weken en ben al 5 kilo aangekomen of komt dat toch door de dianabol

Maar goed ben er niet van overtuigd dat het veel beter dan dextrose is maar ben wel overtuigd dat het een goed supplement is. Ken meerdere kennisen die wedstrijden draaien die niet zonder willen maar ieder voorzich offcourse
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by stijn de vos
          heb je daar een site van die spullen, van die dextrose???

neem nu zelf creavitargo ,samen met die testalon 2 en een goede voeding en training en ik ben er echt tevreden over.
          Van dextrose is niet echt een site, is namelijk gewoon druivesuiker...
          Verkrijgbaar bij iedere supermarkt om de hoek!

Comment

1580 kilojoules ja haha dat zijn ongeveer 340 kcal dus wel goed kijken he

Comment

Originally posted by KeepItReal
              Het is weer een hype en over een paar jaar hoor je er niet veel meer over.

Het zal best goed werken, misschien zelfs wel 10% (!) beter dan dextrose.

Maarja, 500 gram dextrose is 1,50 en 500 gram vitargo 10 euro. Leuk als je gesponsord wordt om uit te proberen, maar ik ben geen dief van mijn eigen portomonee.
              10 euro? 50 euro bedoel je! hm onee zijn grote potten he ok ok
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by corina
                Nog een keer dan, hebben jullie het welleens geprobeerd dan?
                Maatje van mij neemt het en vind dextrose minstens zo goed
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

waarom neemt ie dan Vitargo? ook een dombo dan, of heb ie geld teveel?
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Ik ben ook begonnen met vitargo te nemen na de training sinds vandaag...

Heb druivensmaak... Maar echt lekker is die niet...

Comment

Ik neem aan dat je hiervoor aan de dextrose zat purple?

Wat is je reden om aan vitargo te gaan?

Comment

Nope geen dextrose... Voorheen at ik gelijk na de training...

Eigenlijk probeer ik het nu gewoon om te kijken hoe ik me erbij ga voelen. Zolang je iets niet probeert weet je het niet.

En de 1 zal zich er wel veel beter bij voelen misschien en de ander zal geen verschil merken met dextrose.

Maar ja we zullen zien wat ik er van ga vinden... Maar volgende keer neem ik toch een ander smaakje denk ik.

Comment

Kijk! Luister naar wat vrouwen zeggen, EERST PROBEREN dan pas kunnen zeggen of het werkt of niet
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Het word als het goed is wel sneller als dextrose opgenomen dus dat zou een voordeel kunnen zijn. Ik weet niet of ik ermee door blijf gaan omdat het best duur is maar vind het wel erg lekker van smaak en voel me er goed bij dus als ik geld genoeg heb blijf ik het wel doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X