L-Carnitine

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• L-Carnitine

Kent iemand het?
    Of gebruikt?
    Wat vond je ervan?
    Bla bla bla.

Ik ben er mee begonnen en ben benieuwd of iemand anders het kent of iets over te vertellen heb.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

geen ervaring

waar zou het voor zijn ??
    Who's the Chef

Comment

Nooit gebruikt maar heb er wel positieve dingen over gehoord. Wordt vooral bij cutten gebruikt of vergis ik me?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja is indd voor het cutten.

@Been
        Als je nou het cuttopic had gelezen had je dat geweten

Wat heb je gehoord Cur, ik heb er helemaal nog niemand over gehoord, vandaar mijn vragen.
        Ik ging voor stackers kijken, maar dat durf ik niet, toen raadde ze me dit aan.
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

ik had het overwogen om in me dieet te gebruiken. maar ik heb gekozen voor b12. mijn doel om dit product te gebruiken was voor de vasculariteit.grts

Comment

Originally posted by corina
            Ja is indd voor het cutten.

@Been
            Als je nou het cuttopic had gelezen had je dat geweten

Wat heb je gehoord Cur, ik heb er helemaal nog niemand over gehoord, vandaar mijn vragen.
            Ik ging voor stackers kijken, maar dat durf ik niet, toen raadde ze me dit aan.

heb int weekeind nooit zo veel tijd voor B net en er staan maar liefs 5 pagina's voor met topic die in moet gaan lezen dus dat gaat even niet lukken he

maar als je het niet wil vertellen is het ook prima
            Who's the Chef

Comment

Is voor het cutten, maatje, had ik net al vertelt
              Wakker worden!!
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Kijk hier eens corina.

Zoals je kan lezen is carnitine nodig om LCT vetzuren naar de mitochondria te vervoeren waar ze afgebroken worden.

Momenteel gebruik ik L-carnitine omdat ik aan het cutten ben. Ik gebruik het om uit te proberen. Ik heb er nog niks van gemerkt, en ik verwacht(te) er ook niet veel van. Gebruik het meer voor het mentale en als stok achter de deur.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal
                  Kijk hier eens corina.

Zoals je kan lezen is carnitine nodig om LCT vetzuren naar de mitochondria te vervoeren waar ze afgebroken worden.

Momenteel gebruik ik L-carnitine omdat ik aan het cutten ben. Ik gebruik het om uit te proberen. Ik heb er nog niks van gemerkt, en ik verwacht(te) er ook niet veel van. Gebruik het meer voor het mentale en als stok achter de deur.
                  idd L-carnitine zorgt ervoor dat de vetten los komen vervoerd worden en klaar zijn voor verbranding. het grote voordeel hiervan is dat je lichaam veel meer vetten gebruikt dan wanneer je het niet gebruikt. wel moet je dan ook cardio doen. doe je dat niet dan wordt er ook geen extra vet afgebroken.
                  het schijnt ook dat L-carnitine positieve effecten heeft op de hartspier.
                  groeten erik

Comment

Thanks mannen!

Ik ben het ook aan het uitproberen, ik verwacht er ook niet te veel van.
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

bij ons in de sportschool verkopen ze die L carnitine drankjes maar of ze iets doen twijfel ik

Grtz
                      stil growing

Comment

ik las vandaag op ergogenics dat het helemaal niet werkt

L-Carnitine bij mensen

Met het artikel van de Brazilianen in het achterhoofd kun je verwachten dat sporters en afslankers profijt hebben van L-Carnitine. De onderzoeken naar menselijke gebruikers van L-Carnitine zijn echter teleurstellend verlopen.

In de late jaren negentig hebben onderzoekers L-Carnitine wel eens aan mannelijke amateurbodybuilders gegeven. De sporters kregen zestig dagen lang een gram van het aminozuur - zonder effect op de vet- en spiermassa.(2)

Een paar jaar deden Australische onderzoekers een soortgelijke proef, maar dan met vrouwen met overgewicht. De vrouwen kregen twee keer per dag twee gram L-Carnitine, en liepen vier keer per week hard, dertig minuten achter elkaar. Na acht weken maten de onderzoekers de veranderingen in hun lichaamssamenstelling, en vergeleken die met een groep van vrouwen, die hetzelfde trainingsprogramma had gevolgd maar geen L-Carnitine had geslikt.

Het enige effect dat de Australiërs vonden was dat meer dan een kwart van de achttien vrouwen in de carnitinegroep had afgehaakt omdat ze diaree en andere buikklachten kregen. Er was geen effect op het vet- en spierweefsel.(3)

L-Carnitine voor jong en niet voor oud

Ontwikkelaars van vis- en diervoer hebben ontdekt waarom L-Carnitine in de praktijk niet werkt. Volwassen dieren maken het in zulke grote hoeveelheden aan, dat toevoeging aan voer de verbranding van vet niet verhoogt. Het werkt, ontdekten ze bij onderzoek naar vissen, alleen bij jonge dieren, bij wie de natuurlijke aanmaak van L-Carnitine nog goed niet op gang is gekomen.

Dat is interessant voor de voerindustrie. Vet is goedkoop, eiwit duur. Voegt de fabrikant L-Carnitine aan zijn voer toe, dan kan er minder eiwit in het voer en meer vet, terwijl het dier net zo hard groeit.

(Tussen twee haakjes: het grote verschil tussen mensen en vissen is dat mensen minder makkelijk eiwit verbranden. Als L-Carnitine niet werkt bij volwassen vissen, dan is het niet waarschijnlijk dat volwassen mensen er meer eiwit door uitsparen.)

Terug naar de Braziliaanse studie. Hoe oud de proefdieren waren zeggen de onderzoekers niet. Wel schrijven ze dat het ging om mannelijke Wistarratten met een gewicht tussen de 150 en 200 gram. Aha.

Wistarratten leven een paar jaar. Uitgepuberde mannelijke Wistarratten van drie maanden oud wegen gemiddeld 330 gram. De dieren waar de Brazilianen proeven mee deden waren nog jong. Hun studie, hoe interessant ook, zegt weinig over volwassen mensen.

Comment

Thanks voor het stuk, REAL.
                          Kan ik er maar beter meteen mee kappen, ik ben allang over de leeftijdgrens heen

Ach ik zie het wel, ik heb het nu eenmaal gekocht.
                          Geloofde er eigenlijk al niet echt in, maar wie niet probeert weet niks.
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

als je het toch al hebt gekocht kan je het netzo goed opmaken toch
                            Who's the Chef

Comment

Carnitine

Corinna,

heb je resultaat gehad van die Carnitine ? Zo ja, hoe lang heb je het gebruikt ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X