Anabolic Pakket

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolic Pakket

Anabolic Pakket vanbodyenfit.nl

Is er iemand bekend mee ???
    Is wel goedkoop.... Maar weet niet wat ik er van kan verwachten.

GreeTz DvL

Niks meer dan een lichtere portemonnee

Comment

Tja ik ben op zoek naar een goeie creatine en whey
      Alleen lees zo veel verschillenden dingen iemand die me tip kan geven wat je kan gebruiken en goeie resultaten geeft?!
      Hoeft niet alleen crea en whey te zijn maar gewoon de dingen waar je meest resultaat van krijgt.

GreetZ DvL

Comment

Dat is heel simpel bro:
        Whey
        Bcaa ( voor in de cut)
        Creatine ( zo nu en dan)
        Multi vitamines en mineralen
        Goede voedingschema

Hmb heb ik ook gebruikt. Dit werkt wel, maar alleen bij mensen met een hoge bf. Maar ja wat werkt dan niet?

Comment

Kan je me een site geven waar ik het beste kan bestellen?
          En welk merk want er zijn zo veel soorten, en ik blijf maar lezen en lezen waar ik niet echt veel wijzer van word....

Comment

anabole parket

Ik ben er bekend mee ik betsel er altijd ik bel en zeg wat ik wil hebben rekening nummer door geven en de andere dag in huis.
            En ik vind het goed spul en meerdere die ik kan zijn ook te vreden,ook staan ze vaak in Flex en Muscle & fitness.

Comment

bodyenfit

zie site goed en goedkoop,ik ben tevreden over hun

Comment

http://www.perfectbody.nl/ is een goede en goedkoop samen met
                www.xxlnutrition.nl

Als ik iets bestel in Nederland doe ik het bij deze.

Comment

Hey Schiedam, waar jij alles besteld en dat je er tevreden over bent is inmiddels helemaal duidelijk hoor, ben het al in een stuk of 10 topics tegengekomen geloof ik...
                  In dit topic is het toevallig nog op zijn plaats ook maar verder is het wel een keer genoeg hè.

Comment

@ Diablow: ik zou me er niet al te druk over maken kerel, creatine is creatine en eiwitten zijn eiwitten.
                    Let wel ff op de concentratie creatine en neem bij voorkeur monohydraat, al die 'transportsystemen' maken het alleen maar duur en doen weinig meer dan een vruchtensapje of wat druivesuiker kunnen doen.
                    Zou wat betreft de whey niet voor de allergoedkoopste gaan maar de duurste is ook zeker niet nodig, smaak is wel heel belangrijk maar die is nu eenmaal persoonlijk. Bij de wat grotere en bekendere merken zit je sowieso wel goed, je kunt ook ff de zoekfunctie op het board gebruiken voor wat ervaringen van mensen hier.
                    In eerste instantie kiezen voor een niet al te grote verpakking zodat je kunt kijken of een product je bevalt en gaan met die banaan!

Comment

Ja zo is dat, en als je niet meer door de deur past, dan is het tijd om er mee te stoppen hehe
                      Groet;
                      Brear.

Comment

Originally posted by Shannasse
                        Hey Schiedam, waar jij alles besteld en dat je er tevreden over bent is inmiddels helemaal duidelijk hoor, ben het al in een stuk of 10 topics tegengekomen geloof ik...
                        In dit topic is het toevallig nog op zijn plaats ook maar verder is het wel een keer genoeg hè.

denk dat ie aandelen heeft
                        Who's the Chef

Comment

nou iig bedankt
                          Hou het bij de grote merken....

Maar zink pillen of hmb enzo isdat wat???

GreetZ

Comment

hmb combineren met creatine is goed te doen
                            zink pillen is meer een aanvulling aan je tekortkoming
                            Who's the Chef

Comment

He Shannasse bedankt voor je advies maar gelukkig zijn we mensen om fouten,vergissingen te maken.
                              trouwens een mooi fototje met die bokszak.

groetjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X