Creatine + Whey Shakes gekocht!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine + Whey Shakes gekocht!!

Hallo mensen, ik heb vandaag in Nijmegen bij een klein winkeltje genaamt, de pimpelnel een pot creatine(25 euro) gekocht, en een pot whey shakes(25 euro).

Hiermee kan ik iets langer dan een maand doen. De Creatine bestaat uit 100% creatinemonohydraat(o.i.d) wat dus de beste vorm is.

De komende maand(of 1,5M) ga ik deze innemen en wil ik met jullie mijn bevorderingen delen.

Ik zat er aan te denken om gewoon de handleiding op het doosje te volgen en de creatine tijdens maaltijden in te nemen. (iemand mee oneens?)

Op dit moment verzuren mijn spieren(als ik een goed beeld van verzuren heb) na ongeveer 8 reps van 15 kilo( dan heb ik t over de biceps), Bankdrukken doe ik op een apparaat, waarbij het extra zwaar is en ook zittend. Maar dan duw ik ongeveer 3 x (12 x 30) kilo. ongeveer idem met fly-overs op het apparaat.

Over 1 maand of ietsjes meer zou ik het nog een keer laten weten...

Grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

creatine

De eerste 5 dagen 4 maal daags 5 gram nemen(dus 5 goeie grote thee lepeltjes) daarna 2 keer daags 5 gram nemen en max 6 weken en niet langer.
    het beste is om het in te nemen met vruchten sap,en veel water te drinken tijdens je kuurtje,en geen koffie dit belemerd het efect,
    en 3 keer daags je shake nemen verdeeld over de dag,het beste tijdens trainings dagen voor en na het trainen.

sucses.

Comment

Succes.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by schiedam
        De eerste 5 dagen 4 maal daags 5 gram nemen(dus 5 goeie grote thee lepeltjes) daarna 2 keer daags 5 gram nemen en max 6 weken en niet langer.
        het beste is om het in te nemen met vruchten sap,en veel water te drinken tijdens je kuurtje,en geen koffie dit belemerd het efect,
        en 3 keer daags je shake nemen verdeeld over de dag,het beste tijdens trainings dagen voor en na het trainen.

sucses.
        Hmm, een teelepel is volgens mij al 2,5 gram. (dit stond op verpakking)

En ik neem het liever met water in. Koffie drink ik niet dus dat komt goed uit. Maar ik wil nog graag wat weten over beide.

Die vrouw van de shop zei dat ik het niet op rustdagen hoefte te nemen. Maar is dit ook zo of niet?
        Of moet ik gewoon elke dag de crea en de whey shakes innemen?

Grtz
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Gewoon in voedingsschema verwerken en dus iedere dag nemen.
          De creatine voorladen is niet nodig trouwens, zorgt wel voor meer verkoop maar heeft verder niet bizar veel nut.

Comment

3 tot 5 gram per dag is voldoende en idd 6 weken lang daarna een rust periode nemen.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

juist

juist Kees als ze het beter weten waarom vragen ze het dan,in schiedam hebben we 2 soorten thee lepeltje klein en groot,en als ze dat niet hebben kunnen ze altijd nog een weegschaaltje kopen om 5 gram uit te wegen.

Thanks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X