alfavit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alfavit

Hallo allemaal

Ik heb zopas 2 doosjes alfavit gekocht, deze pillen zouden een energieboost moeten opleveren. Zit eHeeft hier mss iemand ervaring mee?

Ik heb ze wel al gekocht, omdat ze binnenkort uit de handel worden genomen in België en omdat ze niet veel kosten heb ik ze nu al maar gehaald.

alvast bedankt!

groeten

De pillen worden vooral gekocht omwille van de efedrine die er in zit. Daarmee kan je zelf een ECA-stack maken. Dit is niet voor een energieboost maar omwille van het thermogene effect dat de combinatie van Efredrine-Caffeïne-Aspirine heeft. Je lichaamstemperatuur wordt er warmer door waardoor je sneller/meer vet kunt verbranden.
    Ook worden de pillen 'misbruikt' in combinatie met alcohol om ze te gebruiken als partydrug.

Je zou misschien een creatine kunnen proberen. Denk dat dit beter voor je zal zijn tenzij je wil gaan cutten.
    Wel oppassen, sommige mense krijgen last van hartkloppingen en trillende handen. En als je er mee wilt gaan stacken dan moet je hoger doseren als dat je zou doen met gewoon efedrine.

Trouwens is alfavit nog niet uit de rekken? Ik dacht dat 20 april de laatste dag was? Kan natuurlijk ook zijn dat je een apotheker bent tegengekomen die van z'n stock af wil.

Ongeveer een week voor de 20ste ben ik trouwens ook alfavit gaan kopen. Na 2 langs 2 apothekers te zijn geweest die me op een heel rare manier zeiden dat het verboden is en niet meer te koop is. Vind ik er één die, ook paranoïa deed maar het me uiteindelijk toch verkocht. Je moest die gezichten van die apothekers eens zien toen ik om alfavit vroeg; het leek alsof ik zei "2 gram heroïne en een paar naalden aub"!
    Last edited by Rabbit; 28-04-2006, 22:07.

Comment

yo

yoo

ik heb al creatine gebruikt, maar daar merk ik niet echt een 'boost' van, word wel na een paar weken sterker, maar dat is geleidelijk aan.

Mijn apotheek zei ter niet zo veel van alleen da ze die niet meer gingen maken en bijgevolg de laatste waren dus, denk da ze idd gewoon hun stock aan't verkopen waren. Heb eigenlijk geen raar gezichten gekregen dus

greetz

Comment

Alfavit was vroeger bekent bij de studenten die in hun examentijd zaten, omdat je hierop de nacht kon doorstuderen.
        Is gevaarlijk spul moet ik zeggen, niet omwille van de boost dat je krijgt maar het effect als je ermee stopt, niks lijkt dan nog voort te gaan, wat je onder alfavit in 30minuten deed zal ik zeggen dan doe je er 1uur over zonder alfavit. Is misschien een beetje overdreven wat ik zeg maar je snapt waar ik heen wil.

En geloof me ik heb er in mijn leven al genoeg geslikt, dan nog maar te zwijgen over de nadelen van efhedrine, dichtslibbende aderen,......

Grtz
        stil growing

Comment

Als je geen gekke doseringen neemt kan er weinig misgaan.Van 1 alfavitje voor de training leg je echt niet het loodje.
          Ik zeg altijd maar zo.... Zeg maar niets....

Comment

Van 1 ga je ook niks voelen, ik nam op het einde al makkelijk 6-8 stuks per dag

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by snipke

Grtz
              Das andere koek haha
              Ik zeg altijd maar zo.... Zeg maar niets....

Comment

Heb het onlangs ook gevraagd aan mijn apotheker,ze had nog 40 doosjes in stock en vroeg of ik ze niet moest hebben ze worden gewoon verkocht tot de de stock op is

Comment

Grtz
                  Hoe kort voor het sporten nam je ze snipke?

Comment

ik nam die vroeger tijdens mijn studententijd, om na het stappen nog te kunnen blokken ofzo om wakker te kunnen blijven, of gewoon om wakker te blijven tijdens het stappen

Grtz
                    stil growing

Comment

Soort speed dus?

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik nam die vroeger tijdens mijn studententijd, om na het stappen nog te kunnen blokken ofzo om wakker te kunnen blijven, of gewoon om wakker te blijven tijdens het stappen

Grtz
                        Oh ik dacht dat je ze ook in combinatie met training had gebruikt.

Comment

Nee Mr C, het is efhedrine, kan je in belgie zo kopen

Grtz
                          stil growing

Comment

Iemand die weet waar ik alfavit nog kan vinde nu het blijkbaar niet meer verkrijgbaar is?
                            "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

in belgie
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X