Nieuwe supplier met o.a. Whey isolaat en Creapure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe supplier met o.a. Whey isolaat en Creapure

Vandaag hebben we aan ons assortiment bij Power Supplements toegevoegd:

ADAM, multi vitaminen voor de man...
    EVE, multi vitaminen voor de vrouw...
    een zeer goede vitamine B complex (B-50)
    en 2lb zakken dextrose.

Allemaal van het merk "NOW Foods".

Ons hoofdproduct blijft echter de 500gram Creapure (€17,50) en de 2500gram Whey isolaat, (€44,50) welke ook echt 100% isolaat is (als een van de weinigen in nederland!!!) 94% eiwit en een zeer lage prijs...

We zijn pas begonnen en hopen ons assortiment nog iets uit te breiden met supplementen die zeker weten werken.
    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

das mooi om te weten

B net korting ??
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
      das mooi om te weten

B net korting ??
      B = Belgie? net = niet? Alle producten hebben kwantumkortingen. Bij 3 potten 2500g whey isolaat wordt ie bijvoorbeeld €42,50 per pot.
      Of bedoelde je dat niet?

Comment

Nope, hij bedoelde Bodynet korting oftewel extra korting voor leden van dit forum.

Comment

Producten zien er erg goed uit Kris! De creatine en whey isolaat ga ik zeker proberen. Maar eerst moet mijn "gewone" creatine en whey op.

Op glucosamine.com zie ik:

"Verkoopt u ook MSM?

MSM, ook wel 'biologisch zwavel' genoemd, is een stof waarover nog weinig wetenschappelijke informatie beschikbaar is m.b.t. werking en veiligheid. Zolang de veiligheid op lange termijn niet zeker is, zullen wij dit product niet verkopen. Het is niet onwaarschijnlijk dat glucosamine sulfaat en chondroitine sulfaat voldoende zwavel bevatten om MSM sowieso overbodig te maken (sulfaat is een verbinding van zwavel met zuurstof)."

Er is inmiddels toch wel het nodige gepubliceerd over MSM, het lijkt me een zeer veilig product gezien je er zeer hoge dosissen van kan nemen zonder bijwerkingen. Wellicht interessant om dit product toe te voegen? De prijs van hoge kwaliteit MSM is behoorlijk hoog, wellicht kan je dit ook als goedkoop suplement aanbieden?
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal
            Producten zien er erg goed uit Kris! De creatine en whey isolaat ga ik zeker proberen. Maar eerst moet mijn "gewone" creatine en whey op.

Op glucosamine.com zie ik:

"Verkoopt u ook MSM?

MSM, ook wel 'biologisch zwavel' genoemd, is een stof waarover nog weinig wetenschappelijke informatie beschikbaar is m.b.t. werking en veiligheid. Zolang de veiligheid op lange termijn niet zeker is, zullen wij dit product niet verkopen. Het is niet onwaarschijnlijk dat glucosamine sulfaat en chondroitine sulfaat voldoende zwavel bevatten om MSM sowieso overbodig te maken (sulfaat is een verbinding van zwavel met zuurstof)."

Er is inmiddels toch wel het nodige gepubliceerd over MSM, het lijkt me een zeer veilig product gezien je er zeer hoge dosissen van kan nemen zonder bijwerkingen. Wellicht interessant om dit product toe te voegen? De prijs van hoge kwaliteit MSM is behoorlijk hoog, wellicht kan je dit ook als goedkoop suplement aanbieden?
            Hoi KeepItReal

De bovenstaande posts zijn geplaatst door mijn broer Jaap. Maar ik zal je vraag over MSM beantwoorden.

Er is inderdaad veel gepubliceerd over MSM. Maar wetenschappelijke publicaties komen er nauwelijks. Een lange termijn studie naar veiligheid bij mensen is zelfs nog nooit gedaan. Alle claims over veiligheid zijn gebaseerd op heel korte studies. Asbestvezels zijn ook niet schadelijk op korte termijn.

Nou is die laatste opmerking misschien wat kort door de bocht, maar ik wil maar aangeven dat het belangrijk is voorzichtig te zijn.

Eerlijk gezegd denk ik dat MSM geen kwaad kan in bescheiden doseringen. En ik zie in de praktijk dat mensen er baat bij hebben. Het geeft pijnvermindering. Hoe die pijnvermindering tot stand komt is onduidelijk. Ik heb mijn twijfels of het net als glucosamine je kraakbeen kan herstellen.

Groet van Kris

Comment

Originally posted by Power Supplements
              Hoi KeepItReal

Asbestvezels zijn ook niet schadelijk op korte termijn.

Groet van Kris

Wat lul jij nou??? je hoeft maar 1 vezel in je longen te krijgen en daardoor kan er al k anker ontwikkelen.... dus ik weet niet waar jij je wijsheden vandaan haalt...
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

op korte termijn niet denk ik maar dan licht het er wel aan hoe kort jou korte termijn is
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by red
                  Wat lul jij nou??? je hoeft maar 1 vezel in je longen te krijgen en daardoor kan er al k anker ontwikkelen.... dus ik weet niet waar jij je wijsheden vandaan haalt...
                  Dat klopt... na 20 jaar. Ik beschouw dat niet als korte termijn.

Ik nam precies die adbestvezel als voorbeeld omdat iedereen weet dat dat op de langere termijn longk anker kan geven.....

Kris
                  Last edited by Power Supplements; 12-05-2006, 10:52.

Comment

Dan is niks schadelijk voor je want als je er toch pas over 20 jaar van dood gaat maakt het niet uit
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Geloof dat ik het ook niet helemaal begrijp

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by red
                        Dan is niks schadelijk voor je want als je er toch pas over 20 jaar van dood gaat maakt het niet uit
                        Originally posted by Curiosio
                        Geloof dat ik het ook niet helemaal begrijp

Greets...
                        Ik reply even voor Kris want ik weet dat ie pas laat weer terug is. Wat Kris wil zeggen is dat ze (niet Power Supplements) geen MSM verkopen omdat er nog geen lange termijn onderzoek is gedaan bij mensen.
                        En als ik het zo goed lees zijn we het allemaal met elkaar eens dat asbest schadelijk is.

Even iets heel anders; Wat voor producten zouden jullie graag zien in een voedingssupplementen shop?

groeten,
                        Jaap

Comment

Wat mij betreft zou een goede whey, vit-c, multi-vit en bcaa genoeg zijn.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Greets...
                            maar jij bent een geval apart...

haha nee geintje hoor, een bodyshop moet volgens mij alles bevatten wat een bb'er en ook alle andere sporters nodig hebben...whey, crea etc etc.

grttz
                            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Greets...
                              De whey en de creatine zijn er, alsook de multi vitaminen. Maar de vitamine C zal ik gelijk gaan overleggen, die kan er zeer zeker komen!!!
                              bedankt voor de tip!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X