Nieuwe supplier met o.a. Whey isolaat en Creapure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

weightgainertje, en ik denk dat als een webshop losse ingredienten aanbied dit ook welleens best goed zou kunnen gaan lopen. Denk hierbij aan Lcarnitine, dextrose, cittruline, Cee, vitargo, cafeine, groenethee extract,etc etc etc. En wat helemaal top zou zijn is als je deze dan mooi in menutjes aan zou geven hoe te combineren om je eigen superstack te maken. Zo zijn wij veel goedkoper uit, omdat er geen merk/naam aanvast zit. (revenge, super dit super dat)

Comment

vitamine c zou een goede toevoeging zijn, en ook BCAA poeder/capsules/tabs. BCAA poeder is velen malen goedkoper dan capsules/tabs. In Amerika is het helemaal goedkoop, meer dan 50% goedkoper dan in Nederland.

Probleem met BCAA poeder is dat het voor geen meter mengt en supervies (bitter) smaakt. Ik doe meestal een schepje poeder in mijn mond en dan wegspoelen met water.

Een BCAA poeder dat goed mengt én goed smaakt zou interessant zijn!
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal
        vitamine c zou een goede toevoeging zijn, en ook BCAA poeder/capsules/tabs. BCAA poeder is velen malen goedkoper dan capsules/tabs. In Amerika is het helemaal goedkoop, meer dan 50% goedkoper dan in Nederland.

Probleem met BCAA poeder is dat het voor geen meter mengt en supervies (bitter) smaakt. Ik doe meestal een schepje poeder in mijn mond en dan wegspoelen met water.

Een BCAA poeder dat goed mengt én goed smaakt zou interessant zijn!
        We kunnen ze beter aminobitter noemen ja! Ik zal eens navraag doen naar die ''branched chained amino acids". Maar capsules hebben dan dus de voorkeur, aangezien die pas in je maag uiteenvallen..
        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X