hyper ?¿

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hyper ?¿

Ik neem iedere dag 8 aminotabs en 4 bca tabs en en 5 mg creatine na oplaadfase en zit op 3 proteine shakes, daarnaast eet ik gewoon mijn fruit en groente en vlees en vis en brood met beleg en drink genoeg water enz...

nu wil het geval dat ik soms meerdere keren per dag even een vaag moment heb waarop het lijkt dat alles scherper word om me heen en ik me behoorlijk hyper voel en dan begint vaak alles te tintelen en dan is dat meestal na een paar minuten weer weg, opzich is het niet erg omdat het ook weer verdwijnt maar vraag me toch af waar het vandaan zou kunnen komen... iemand een ideetje ???

Geen idee eerlijk gezegd...
    Misschien een sterk wisselende suikerspiegel? Heb je wel eens geprobeerd na te gaan of er een verband is tussen die momenten en bv je voeding een bepaalde periode daarvoor ofzo?

Comment

nou volgens mij komt het gewoon zomaar opzetten en maakt niet uit welk tijdstip of waarna eigenlijk, het is er opeens en het gaat weer weg. Snap het zelf ook niet al te goed...

Comment

Hou anders ff een dag of 2 precies bij wat je wanneer doet en eet enzo en wanneer je die momenten hebt, vaak zie je dan als je het terug leest een verband dat anders verborgen blijft.

Comment

ja daar zit wel wat in ga ik morgen ochtend mee beginnen idd. Bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X