maaro van shannasse

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Als je de markt verzadigd is zul je je moeten onderscheiden door goede kwaliteit. Ik denk dat dat haar een aardig eind lukt.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

die damned is wel heel erg geinteresseerd in jou he shannasse hahahaha
        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
          Als je de markt verzadigd is zul je je moeten onderscheiden door goede kwaliteit. Ik denk dat dat haar een aardig eind lukt.
          niet met die herbazooi Herbalife

als persoon is ze ongetwijfeld uniek

Comment

Het is niet zo dat ze alleen herbalife verkoopt. Het is ook mogelijk haar als begeleider te hebben zonder producten. En daar is ze denk ik wel heel goed in.

Grtz

Comment

nee maar het gaat duidelijk om de producten en het geld wat ermee verdient wordt;

Originally posted by Shannasse View Post
              I
              De producten zijn inderdaad niet goedkoop, voor kwaliteit betaal je nu eenmaal en daarbij koop je niet alleen producten. Bij het gebruik ervan is alle benodigde of gewenste begeleiding gratis.
              ik geloof direct dat ze in een heleboel dingen wel goed is overigens.

Comment

De quote die genoemd wordt was in antwoord op een specifieke vraag, als iemand daar weer aannames over bedoelingen aan wil verbinden is dat aan die persoon zelf.

Negativiteit is over alles te vinden en nog zonder veel moeite ook.
                Het overgrote deel van de sups die binnen de krachtsport gebruikt worden zijn volledig zinloos en soms zelfs op het gevaarlijke af, stukken vinden op internet die dingen afkraken is erg eenvoudig als je maar wilt.

Ik ga hier in ieder geval geen zinloze discussie aan met Damned al zou hij dat dan graag willen.
                Ik weet waar ik mee bezig ben en sta volledig achter mijn bedrijf en de producten die ik gebruik en verkoop. En dat is gebaseerd op persoonlijke ervaring ermee door mezelf en allerlei mensen om mij heen, niet op het lezen van wat artikeltjes.

Comment

top!

Comment

wil helemaal geen discussie met je want daarin kan ik alleen verliezen.
                    meer als een ban zal het niet opleveren jij bent admin.

je bent een herbalife distributeur neem ik aan en verdient daar je boterham mee.

Comment

Wat wil je nou zeggen?

Tuurlijk verdient ze er geld mee, ze is toch geen filantropische instelling.
                      Lijkt me alleen maar goed dat zij dit soort producten verkoopt, aangezien zij de begeleiding kan bieden die nodig is.

Als je nou eens goed zou kijken naar het topic waarin zij maaro presenteerd zie je dat ze voornamelijk begeleiding en informatie geeft over en met voeding, fitness en dergelijke. Producten die ze hierbij gebruikt zijn van het merk herballife. Jij moet weer zonodig al je aandacht daar op focussen en er maar over doorgaan. Als je het troep vind, dan mag je dat toch gewoon? De keuze voor herballife zou dan misschien ook gedeeltelijk een economische keuze zijn, maar dat betekend niet dat haar hele dienst niks meer voorsteld. Probeer het anders gewoon, de eerste keer is gratis en je zult vast een goede indruk krijgen.

Grtz

Comment

Shit man jouw leven is net zo saai als dat van mij damned..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

igu hahaha, ga pokeren ofzo, PartyPoker.com - The King of Online Poker, ff downloaden en spelen maar, is heel leuk om te doen!

Grtz

Comment

alsof ik je vriendinnetje aan het pesten ben..

heb de verkeerde link erbij gepost dus die mag weggehaald worden.
                            het topic waarin maaro wordt gepresenteerd draait alles om. het is gewoon herbalife promoten als distributeur.
                            niks mis mee maar kom er gewoon vooruit.
                            de gratis begeleiding die daarbij hoort is top.

kan ik bij je thuis begeleiding krijgen en waar moet ik dan helemaal heen?

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                              Shit man jouw leven is net zo saai als dat van mij damned..
                              dan gaan we er samen wat van maken!
                              jij moet niet zeiken en doorgaan waar je mee bezig bent. je hebt hele mooie stats en als ik me niet vergis deed je ook niet onverdienstelijk mee met pl wedstrijden?

ik heb gewoon een niet gewaardeerde grote bek that`s all.
                              kan er slecht tegen dat sommige mensen zich verschuilen achter hun 'status' en dus argumenten kunnen afdoen met loze woorden of zelfs dreigementen.

Comment

ik vind je posts gewoon onzinnig, ze verkoopt een dienst, en daarbij hoort herballife, daar komt ze voor uit. Is goed toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X