maaro van shannasse

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

.....
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
      ik vind je posts gewoon onzinnig, ze verkoopt een dienst, en daarbij hoort herballife, daar komt ze voor uit. Is goed toch?

ik vind jou een kontelikkertje wat graag hogerop wil hiero.
      daar kom ik voor uit, ook goed?

natuurlijk is het prima maar ik zeg dat het andersom is, eerst herbalife en dan de dienst. niks mis mee maar zeg dat dan gewoon.

ik vind jou overigens ook iemand die heel erg goed bezig is, zeker met je eetmeter of hoe heet dat ding, ook goed neem ik aan

nou maar hopen dat ik net als jij iets mag vinden..

Comment

Laat maar lullen joh David, hoeveel kan de mening van zo iemand nou helemaal waard zijn?

Nog geen 2 jaar lid en al een paar keer zo lang weggeweest dat hij zich opnieuw voor moest stellen, het vette gemiddelde van 0,2 posts per dag met een totaal van maar liefst 139 posts in die tijd, en hij weet zelfs niet eens wie hij is, wat zijn stats zijn of hoe oud hij is.
        - In zijn eerste post traint hij 3 jaar, weet niet eens zijn bf maar wil graag weten wat hij kan slikken of spuiten om harder te groeien.
        - In zijn tweede post (op dezelfde dag!) is hij 30 jaar oud, traint al 10 jaar waarvan 7 intensief en weegt 98 kilo met naar schatting 12%.
        - Vier dagen later weegt hij nog maar 85 kilo en wil een gigantisch slechte kuur waar een bekende vanaf wil in zijn mik gaan stoppen.
        - Na een afwezigheid van 4 maanden waarin hij ook niet getraind heeft zegt hij van 92 kilo met 9% gezakt te zijn naar 78 kilo met 8% en vraagt zich af hoe dat kan.
        - Weer een paar dagen later weegt hij 85 kilo bij 8%, is 20 jaar en traint 1 jaar fanatiek met een pauze van 3 maanden.
        - Na wederom een afwezigheid van een maand of 4 zegt hij 21 jaar oud te zijn en vader te worden.
        - Alweer een afwezigheid van 4 maanden waarna hij zich opnieuw voorstelt en ineens weer 20 jaar oud is en 92 kilo weegt.
        - Een paar dagen later volgt een kuurvoorstel waarin de stats zijn 86 kilo met 9%.
        - Daarna volgt weer eens een afwezigheid, zo'n 7 maanden dit keer, waarna hij ineens in zeer korte tijd ongeveer 50 posts aan zijn tot dat toe zeer bedroevende totaal plakt.

Het enige dat constant blijft is zijn naam, zelfs zijn lengte schommelt met enige centimeters...
        Om zo iemand kan ik dus alleen nog maar lachen!

Comment

kerel echt, wat bezielt jou. Ik hoef helemaaaal niet hogerop hier, ik vind de huidige situatie prima. En iets vinden is oke, maar ik vind zoveel van jou wat ik ook niet uit, want elkaar gaan uitschelden op een forum slaat nergens op, en daar is het niet voor bedoeld. Ik neem het dan nu op voor Shannasse, maar dat zou ik voor iedereen doen. Vind gewoon dat jij je grote mond moet houden, en moet proberen iets toe te voegen aan dit board, wat niet direkt in de vorm van goede informatie hoeft te zijn. Het enigste wat jij nu uitkraamt is negatieve shit, waar niemand blij van word.

Zeg ook even waarom dat je vind dat het andersom is? Ik denk namelijk dat Shannasse van plan was een bedrijf op te richten waarmee ze mensen kon helpen, en herballife ook echt gewoon gekozen heeft omdat ze het zelf goede producten vond om mee te werken, en het uiteraard ook nog eens een goede paycheck op leverde. Maar jij denkt dus dat shannasse herballife tegenkwam en dacht, hey dit ga ik distributeren, daar kan ik geld mee verdienen?

Grtz
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

HAHAHHAHA, HAHAHAHHA, HAHHAHA! WHAHA.

Uitleg?

Comment

Alsjeblieft niet, wat heb je nou aan een uitleg?
              Iemand die niet eens zijn eigen leeftijd, lengte of gewicht zonder leugens uit z'n toetsenbord krijgt gerammeld gaat helemaal nooit meer waar dan ook eerlijk over zijn, hij zou waarschijnlijk de waarheid of eerlijkheid nog niet herkennen als dat met een vrachtwagen naar binnen werd gereden...

Comment

Het was eigenlijk een vraag waar ik niet echt antwoord op verwachtte. Ik verwacht zo ongeveer nu dat hij offline gaat en nooit meer terugkomt, maar misschien blijft hij plakken, u never know.

Comment

dav1t0 je had helemaal gelijk ik heb de website gezien nu;

MAARO Gezond & Vitaal, voor een gezonde levensstijl!

topic mag dicht van mij de goede bedoelingen van zijn helemaal duidelijk nu!

wat ik heel triest vind is dat curiosio me moest bellen van shannasse voor hij er een eind aan maakt.
                  gewoon eerlijk en duidelijk antwoord geven had ook gemogen.

ik heb (eer)gisteren mijn voorstelpost aangepast naar hoe het moet zijn. andere posts heb ik niet naar gekeken dus ddat kan kloppen.
                  ben hier gekomen om bb-ertjes te pesten maar werd al snel serieus!

topic mag dicht van mij het is helemaal duidelijk

Comment

Wat kan die damned lullen!

Comment

huh, wat bedoel je curusio moest je bellen?

Comment

dat curiosio me moest bellen van zijn ex (shannasse)
                        curiosio is een kennis van me hij heeft bij me getraind snappie.

nou mag een topic dicht....

Comment

AAAHAHAHAHAHHAAHAHHAAH SHIT MAN, IK WIST NIET DAT IK NOG ZO ERG KON LACHEN OP EEN FORUM MAN SHITTTT
                          CUROSIO HEEFT JOU GEBELD OMDAT DAT MOEST VAN SHANNASSE HHAHAHAH

blijf aub nog! dan hebben we tenminste nog iemand waar we om kunne lachen
                          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Wat kan die damned lullen!
                            lijkt die belg wel, hoe heet die ook alweer....

Comment

Originally posted by ahmet View Post
                              AAAHAHAHAHAHHAAHAHHAAH SHIT MAN, IK WIST NIET DAT IK NOG ZO ERG KON LACHEN OP EEN FORUM MAN SHITTTT
                              CUROSIO HEEFT JOU GEBELD OMDAT DAT MOEST VAN SHANNASSE HHAHAHAH

blijf aub nog! dan hebben we tenminste nog iemand waar we om kunne lachen

voor jou altijd!
                              lees de eerste post nog eens goed dan weet je ook meteen waarom hij is gestopt, in eerste instantie met bodynet, over een poosje..

hè nu heb ik ook lol

Comment

Uh-huh, die kennis waarover je een paar dagen geleden nog liep te huilen dat hij je volledig negeert en nergens meer op reageert...
                                Helemaal niemand meer gaat jou hier nog serieus nemen hoor en met dit soort onzinnige opmerkingen ga je jezelf er echt niet meer uit redden.

Als dat fantasietje van je al waar zou zijn zou je me trouwens nog dankbaar moeten zijn ook, heb je toch eindelijk contact met hem gekregen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X