.....
maaro van shannasse
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by dav1t0 View Postik vind je posts gewoon onzinnig, ze verkoopt een dienst, en daarbij hoort herballife, daar komt ze voor uit. Is goed toch?
ik vind jou een kontelikkertje wat graag hogerop wil hiero.
daar kom ik voor uit, ook goed?
natuurlijk is het prima maar ik zeg dat het andersom is, eerst herbalife en dan de dienst. niks mis mee maar zeg dat dan gewoon.
ik vind jou overigens ook iemand die heel erg goed bezig is, zeker met je eetmeter of hoe heet dat ding, ook goed neem ik aan
nou maar hopen dat ik net als jij iets mag vinden..
Comment
-
Laat maar lullen joh David, hoeveel kan de mening van zo iemand nou helemaal waard zijn?
Nog geen 2 jaar lid en al een paar keer zo lang weggeweest dat hij zich opnieuw voor moest stellen, het vette gemiddelde van 0,2 posts per dag met een totaal van maar liefst 139 posts in die tijd, en hij weet zelfs niet eens wie hij is, wat zijn stats zijn of hoe oud hij is.
- In zijn eerste post traint hij 3 jaar, weet niet eens zijn bf maar wil graag weten wat hij kan slikken of spuiten om harder te groeien.
- In zijn tweede post (op dezelfde dag!) is hij 30 jaar oud, traint al 10 jaar waarvan 7 intensief en weegt 98 kilo met naar schatting 12%.
- Vier dagen later weegt hij nog maar 85 kilo en wil een gigantisch slechte kuur waar een bekende vanaf wil in zijn mik gaan stoppen.
- Na een afwezigheid van 4 maanden waarin hij ook niet getraind heeft zegt hij van 92 kilo met 9% gezakt te zijn naar 78 kilo met 8% en vraagt zich af hoe dat kan.
- Weer een paar dagen later weegt hij 85 kilo bij 8%, is 20 jaar en traint 1 jaar fanatiek met een pauze van 3 maanden.
- Na wederom een afwezigheid van een maand of 4 zegt hij 21 jaar oud te zijn en vader te worden.
- Alweer een afwezigheid van 4 maanden waarna hij zich opnieuw voorstelt en ineens weer 20 jaar oud is en 92 kilo weegt.
- Een paar dagen later volgt een kuurvoorstel waarin de stats zijn 86 kilo met 9%.
- Daarna volgt weer eens een afwezigheid, zo'n 7 maanden dit keer, waarna hij ineens in zeer korte tijd ongeveer 50 posts aan zijn tot dat toe zeer bedroevende totaal plakt.
Het enige dat constant blijft is zijn naam, zelfs zijn lengte schommelt met enige centimeters...
Om zo iemand kan ik dus alleen nog maar lachen!
Comment
-
kerel echt, wat bezielt jou. Ik hoef helemaaaal niet hogerop hier, ik vind de huidige situatie prima. En iets vinden is oke, maar ik vind zoveel van jou wat ik ook niet uit, want elkaar gaan uitschelden op een forum slaat nergens op, en daar is het niet voor bedoeld. Ik neem het dan nu op voor Shannasse, maar dat zou ik voor iedereen doen. Vind gewoon dat jij je grote mond moet houden, en moet proberen iets toe te voegen aan dit board, wat niet direkt in de vorm van goede informatie hoeft te zijn. Het enigste wat jij nu uitkraamt is negatieve shit, waar niemand blij van word.
Zeg ook even waarom dat je vind dat het andersom is? Ik denk namelijk dat Shannasse van plan was een bedrijf op te richten waarmee ze mensen kon helpen, en herballife ook echt gewoon gekozen heeft omdat ze het zelf goede producten vond om mee te werken, en het uiteraard ook nog eens een goede paycheck op leverde. Maar jij denkt dus dat shannasse herballife tegenkwam en dacht, hey dit ga ik distributeren, daar kan ik geld mee verdienen?
GrtzVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Alsjeblieft niet, wat heb je nou aan een uitleg?
Iemand die niet eens zijn eigen leeftijd, lengte of gewicht zonder leugens uit z'n toetsenbord krijgt gerammeld gaat helemaal nooit meer waar dan ook eerlijk over zijn, hij zou waarschijnlijk de waarheid of eerlijkheid nog niet herkennen als dat met een vrachtwagen naar binnen werd gereden...
Comment
-
Het was eigenlijk een vraag waar ik niet echt antwoord op verwachtte. Ik verwacht zo ongeveer nu dat hij offline gaat en nooit meer terugkomt, maar misschien blijft hij plakken, u never know.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
dav1t0 je had helemaal gelijk ik heb de website gezien nu;
MAARO Gezond & Vitaal, voor een gezonde levensstijl!
topic mag dicht van mij de goede bedoelingen van zijn helemaal duidelijk nu!
wat ik heel triest vind is dat curiosio me moest bellen van shannasse voor hij er een eind aan maakt.
gewoon eerlijk en duidelijk antwoord geven had ook gemogen.
ik heb (eer)gisteren mijn voorstelpost aangepast naar hoe het moet zijn. andere posts heb ik niet naar gekeken dus ddat kan kloppen.
ben hier gekomen om bb-ertjes te pesten maar werd al snel serieus!
topic mag dicht van mij het is helemaal duidelijk
Comment
-
AAAHAHAHAHAHHAAHAHHAAH SHIT MAN, IK WIST NIET DAT IK NOG ZO ERG KON LACHEN OP EEN FORUM MAN SHITTTT
CUROSIO HEEFT JOU GEBELD OMDAT DAT MOEST VAN SHANNASSE HHAHAHAH
blijf aub nog! dan hebben we tenminste nog iemand waar we om kunne lachenIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Originally posted by ahmet View PostAAAHAHAHAHAHHAAHAHHAAH SHIT MAN, IK WIST NIET DAT IK NOG ZO ERG KON LACHEN OP EEN FORUM MAN SHITTTT
CUROSIO HEEFT JOU GEBELD OMDAT DAT MOEST VAN SHANNASSE HHAHAHAH
blijf aub nog! dan hebben we tenminste nog iemand waar we om kunne lachen
voor jou altijd!
lees de eerste post nog eens goed dan weet je ook meteen waarom hij is gestopt, in eerste instantie met bodynet, over een poosje..
hè nu heb ik ook lol
Comment
-
Uh-huh, die kennis waarover je een paar dagen geleden nog liep te huilen dat hij je volledig negeert en nergens meer op reageert...
Helemaal niemand meer gaat jou hier nog serieus nemen hoor en met dit soort onzinnige opmerkingen ga je jezelf er echt niet meer uit redden.
Als dat fantasietje van je al waar zou zijn zou je me trouwens nog dankbaar moeten zijn ook, heb je toch eindelijk contact met hem gekregen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment