maaro van shannasse

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben ik je ook!

of het waar is zou je kunnen checken maar tsja jouw contact met hem is ook niet meer wat het geweest is natuurlijk

Comment

Ga je nu weer over op het focken van andere? Want dan denk ik dat je proxy's binnekort toch weer van pas zullen komen.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

die deca sloeg niet erg aan bij je maar dit kuurtje doet duidelijk al iets..

Comment

oeps

Comment

@damned
            Lijk ik op een belg?

Comment

nee man, ik!

er heeft hier een tijdje een grappige belg gepost waar shannasse helemaal gek van werd. curiosio heeft haar ook toen geholpen door hem te bannen.
              die gast was ook op dbb gebant.

Comment

Ik denk dat jij ook aardig opweg bent als je het mij vraagt.

Comment

Hehehe erik zit aardig in de richting denk
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

hehe red zit op het goede pad

Comment

En nu ga ik er mij mee bemoeien, ja deze belg gaat zich bemoeien.

@Damned, het prive leven van Ms S doet hier niets ter zaken, als je echt denkt dat je daarmee kan scoren ben je gewoon zielig.
                      Het werk dat Ms S doet , is iets waar ze zelf in gelooft en ik kan je verzekeren dat ze goed en wel weet waar ze mee bezig is daarom heeft ze al genoeg ervaring. Je hebt u vragen erover kunnen stellen, je hebt u antwoorden gekregen en nu wordt er niets meer over gezegd, als ik nog andere onderwerpen tegen kom waarin je de onnozelaar uithangt ban ik je, als het je hier niet aanstaat kras je maar op .

Grtz
                      stil growing

Comment

zo das nog eens duidelijke taal

hij doet me een beetje aan die belg denken idd hoe heet ie ook weer

en oooh wat was hij iritant zeg op dat gebied zie ik wel een over eenkomst hahah

en maar denken ach wat intreseerd mij dat nou ik zit hier in mij huisje niemand weet waar haha
                        als je der zo over denkt rot dan lekkker op ga iemand anders lastig vallen met je kul
                        hier wordt serieus om gegaan met div zaken en af en toe een grap je of een onenigheid is helemaal geen probleem maar dan moet je der niet zo een punt van maken.
                        Who's the Chef

Comment

snipke wat is een onnozelaar?
                          is dat iemand die de plank volledig misslaat ofzo?
                          of iemand die begint te roepen als alles al gezegd is?
                          ik ben namelijk nederlander en ken de uitdrukking niet

bannen is een slechte optie vind ik want dan moet ik onder een andere account verder en dat is zonde van mijn posts! als ik er 1000 heb krijg ik een pagerfunctie gratis!

Comment

nooit gehoord van ip-ban?
                            "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

wat wil je nou met je gedrag berijken kerel??
                              Who's the Chef

Comment

hij wil een ip ban, zodat hij ons kan irriteren met zijn proxy's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X