ik vroeg me af wat jullie gebruiken om de benodigde vitaminen en mineralen in je lichaam te krijgen. puur uit je voeding? of gebruik je pillen ervoor of iets dergelijks? zoja welke gebruik je dan? welk merk en ben je er tevreden over en welk product zou je aanraden?
vitaminen & mineralen
Collapse
X
-
die supradyn complex forte gebruik ik ook maar daar zitten geen mineralen in of heb ik het verkeerd? zijn er verder nog producten waarvan jullie zeggen die moet je echt nemen, vitaminen en mineralen kan 1 product zijn of 2 verschillendeIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Eet zelf veel fruit en groente, dus neem geen extra sups hiervoor. Heb wel pas geleerd dat enorm belangrijk is om genoeg vitamine c, vitamine b3/b6, zink en magnesium binnen te krijgen omdat omega 6 vetzuren anders niet goed kunnen worden gebruikt, en ze zelfs de kans op ontstekingen kunnen vergroten.
grtzVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Ik gebruik 3 verschillende multivitamines die ik afwissel:
- Plantina
- Multiguard (merk Lamberts)
- ADAM (merk NOW)
Waarom deze goed zijn en ik producten als multi voor sporters van het kruidvat niet goed vind heb ik meerdere malen gepost. Even zoeken op multivitaminen oid en je kan ze vinden.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
lol 2 stukken fruit... hahahahah
ik neem bijna elke dag een paar kilo fruit.
van alles en nog wat, kiwi , appel, sinnasappel, banaan etc.
ik eet wel weinig groenten, de enige die ik eet zijn volgens mij komkommer en tomaat.Ik ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
wat vinden jullie van animalpak? AnimalPak
wat ik hierbij niet begreep, zitten er nou anabole toevoegingen tussen.
ik wil graag een animalpak zonder anabole toevoegingen, iemand tip?
en wat vinden jullie van mdy ?
Sanden Sports® Superstores
ik zit te twijfelen over deze 2, wat raden jullie aan of hebben jullie nog betere tips?
grtzLast edited by ahmet; 13-01-2007, 19:25.Ik ben niet geboren om klein te zijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
10 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment