Basic opzet revieuw topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Osterich View Post
    Het voegt naar mijn idee toe, dat ik als lezer weet waarom deze gebruiker deed wat hij deed.

Nee, iets met een doelcriterium enzo. Cut. Bulk. Pomp. Ofzo.
    Ah ok. Dan klinkt het voor mij als hebbende een dusdanig grote overlap met de verwachtingen dat deze wel samengevat kunnen worden.

Website product brengt mensen niet heel veel verder denk ik.
    Een korte zin met wat er op het potje staat ofzo, "ultimate massreduction". Toch handig om te weten, wellicht ook een soort herkenningspunt omdat deze slogans er nogal toe doen.

Plaatjes, mogen ook de pics zijn.
    Er zijn ook mensen die shoppen op plaatjes, omdat ze nogal naar de mooie Monatoetjes worden toegetrokken omdat ze zo mooi glimmen.
    Mmm ik ga hier nog even over nadenken vogel.

Ja, maar niet hetzelfde.
    Kan wel met elkaar worden uitgewisseld.

Ik hoop met creatine 5 kilo te pakkuh.
    Want dat staat op het potjuh.
    Maar het ging nietuh.
    Zie boven.

Ja, dwing de schrijvers tot een format. Elke bullet moet worden behandeld.
    Ow ja, vergeten in de sticky te zetten: Een ieder die zich niet aan deze template houdt krijgt direct een permaban.

Als in: iemand die nog nooit creatien heeft gebruikt moet die dan gelijk aan de XPAND MEGAGROW CREATHEADHEAMEA-capsules.
    Wellicht wat ingewikkeld...
    Ik ga deze er niet bij opnemen. Lijkt me te.... onbetrouwbaar. Een beginner is in iedereens ogen iets anders. Daarnaast krijg je dan de situatie dat mensen die wellicht zelf hun basis niet op orde hebben wel supplementen aan gaan raden aan beginners alleen 'omdat je er zo'n heerlijk opgefokt gevoel van krijgt' om maar een voorbeeld te noemen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ok. ( Keer of 6.)

Maar dan:

Ik ga deze er niet bij opnemen. Lijkt me te.... onbetrouwbaar. Een beginner is in iedereens ogen iets anders. Daarnaast krijg je dan de situatie dat mensen die wellicht zelf hun basis niet op orde hebben wel supplementen aan gaan raden aan beginners alleen 'omdat je er zo'n heerlijk opgefokt gevoel van krijgt' om maar een voorbeeld te noemen.
      De hele reviewsectie is onbetrouwbaar omdat je met 3000 verschillende poppetjes te maken hebben die allemaal wat anders doen en allemaal andere omstandigheden hebben.
      Een beetje met de Franse slag werken lijkt me wel op de plaats.

In ieder geval: er valt heus wel een richtlijn op te stellen waarmee je kunt bepalen of je bij de beginners hoort, ervarenen of zelfs de gevorderden.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ok. ( Keer of 6.)

Maar dan:

De hele reviewsectie is onbetrouwbaar omdat je met 3000 verschillende poppetjes te maken hebben die allemaal wat anders doen en allemaal andere omstandigheden hebben.

In ieder geval: er valt heus wel een richtlijn op te stellen waarmee je kunt bepalen of je bij de beginners hoort, ervarenen of zelfs de gevorderden.
        Ok, dan stel ik bij deze de richtlijn op dat beginners per definitie geen supplementen worden aangeraden.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

gebruiken om? bijvoorbeeld cut/bulk massa winnen etc.. misschien een leuke toevoeging

Comment

Ok. ( Keer of 6.)

Maar dan:

omdat iedereen zo uniek is hebben we juist dit forum deel opgericht zodat het overzichtelijk blijft en iedereen zijn toevoeging kan plaatsen en een koper zelf dan kan afwegen of hij het wel of niet gaat kopen. wat zowiso een gok is voor ieder persoon. maar op deze manier weet een koper in ieder geval wat hij eventueel kan merken van een product.

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
              gebruiken om? bijvoorbeeld cut/bulk massa winnen etc.. misschien een leuke toevoeging

Ben je een beetje laat mee vriend.

Comment

Vind het minder interessant om te lezen of iemand iets voor een bulk of cut of pomp heeft aangeschaft.

Mensen die voor ene pomp iets kopen en een produkt als goed bestempelen omdat ze een pomp krijgen neem ik al niet serieus. Een pomp is niet echt interessant. Als je goede hoeveelheid koolhydraten eet, vocht vasthoud en goed traint krijg voldoende vocht en plasma in de spieren. Een produkt die de pomp bevorderd is niet boeiend aangezien een pomp niets aan groei/ontwikkeling toevoegd. Leuk om te hebben, maar verder nutteloos...

Voor een cut is vaak ook net zo nutteloos. Veel produkten zijn bruikbaar zowel in de cut als bulk.

Daarnaast wil ik graag ook domme reviews van het forum weigeren die beweren een aantal kilo's in spiermassa aan te zetten in een paar weken tijd. We weten nu allemaal wel dat dit onmogelijk is. Je mag blij zijn met een paar 100gr spiermassa welk toe te kennen is aan een supplement. Rest is vocht en andere shit.

Beginner: Iemand die pas een jaar of 2 serieus traint of minder.
                Gevorderde Beginner: Iemand die na 2 jaar pas de nuances begint te leren van de oefeningen en voeding. Hier hoor ik thuis hehe
                Gevorderde: Iemand die al 4-5+ jaar traint

Comment

blijf veel reacties zien dat mensen het gewoon simpel een leuk product vinden of hier hun vragen stellen. word dit na een week weer opgeruimd om het overzichtelijk te houden of hoe gaat dat gebeuren?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    blijf veel reacties zien dat mensen het gewoon simpel een leuk product vinden of hier hun vragen stellen. word dit na een week weer opgeruimd om het overzichtelijk te houden of hoe gaat dat gebeuren?
                    Misschien is dat wel slim ja.
                    Ik lees een hoop rotzooi ertussen.

Verder vind ik het basisschematje wel compleet.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Waardering voor het product?

Comment

betreft vragen voor een review van een product hoelang blijft dit openstaan?

Comment

Tot jij een zinnige post maakt.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik en zinnig maargoed hij blijft dus open totdat werkelijk iemand het product heeft gekocht en een review erover schrijft -.-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X