- Naam product: Whey Delicious van XXL Nutrition
- Website: XXL no nonsense nutrition
- Smaak Supplement: Perzik & Mango, ook verkrijgbaar in nog vele andere aparte lekkere smaken, die je niet veel ziet bij andere whey.
- Dosis: 30gr bij opstaan en 30gr na trainen
- Gemixt met: Water
- Hoe lang gebruikt?: Tot nu toe bijna 1 maand denk.
- Waarom gebruikt?: zoals elke whey denk ik.
- Merkbare effecten: nee
- Eventuele bijwerkingen: nee
- Tevreden?: Ja en nee, ik had hem lekkerder verwacht, maar dat ligt aan de smaak die ik heb gekozen. Hij is lekker, maar ik weet zeker dat andere smaken lekkerder zijn, zoals bekende milkshake smaken.
- Vergelijkbaar met: vrijwel elke andere whey
- Prijs / Kwaliteit verhouding: 86 euro voor 5kg, er zijn goedkopere verkrijgbaar, maar deze heeft toch iets aparts met de bijzondere en lekkere smaken. Maar als je niet om smaak van whey geeft raad ik aan goedkopere te bestellen.
- Zou je het nogmaals gebruiken?: Denk het wel, maar dan in een andere smaak
- Overige opmerkingen: Ik zou het een 7/10 geven.
- Website: XXL no nonsense nutrition
- Smaak Supplement: Perzik & Mango, ook verkrijgbaar in nog vele andere aparte lekkere smaken, die je niet veel ziet bij andere whey.
- Dosis: 30gr bij opstaan en 30gr na trainen
- Gemixt met: Water
- Hoe lang gebruikt?: Tot nu toe bijna 1 maand denk.
- Waarom gebruikt?: zoals elke whey denk ik.
- Merkbare effecten: nee
- Eventuele bijwerkingen: nee
- Tevreden?: Ja en nee, ik had hem lekkerder verwacht, maar dat ligt aan de smaak die ik heb gekozen. Hij is lekker, maar ik weet zeker dat andere smaken lekkerder zijn, zoals bekende milkshake smaken.
- Vergelijkbaar met: vrijwel elke andere whey
- Prijs / Kwaliteit verhouding: 86 euro voor 5kg, er zijn goedkopere verkrijgbaar, maar deze heeft toch iets aparts met de bijzondere en lekkere smaken. Maar als je niet om smaak van whey geeft raad ik aan goedkopere te bestellen.
- Zou je het nogmaals gebruiken?: Denk het wel, maar dan in een andere smaak
- Overige opmerkingen: Ik zou het een 7/10 geven.
Comment