Whey Delicious XXL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey Delicious XXL

- Naam product: Whey Delicious van XXL Nutrition
    - Website: XXL no nonsense nutrition
    - Smaak Supplement: Perzik & Mango, ook verkrijgbaar in nog vele andere aparte lekkere smaken, die je niet veel ziet bij andere whey.
    - Dosis: 30gr bij opstaan en 30gr na trainen
    - Gemixt met: Water
    - Hoe lang gebruikt?: Tot nu toe bijna 1 maand denk.
    - Waarom gebruikt?: zoals elke whey denk ik.
    - Merkbare effecten: nee
    - Eventuele bijwerkingen: nee
    - Tevreden?: Ja en nee, ik had hem lekkerder verwacht, maar dat ligt aan de smaak die ik heb gekozen. Hij is lekker, maar ik weet zeker dat andere smaken lekkerder zijn, zoals bekende milkshake smaken.
    - Vergelijkbaar met: vrijwel elke andere whey
    - Prijs / Kwaliteit verhouding: 86 euro voor 5kg, er zijn goedkopere verkrijgbaar, maar deze heeft toch iets aparts met de bijzondere en lekkere smaken. Maar als je niet om smaak van whey geeft raad ik aan goedkopere te bestellen.
    - Zou je het nogmaals gebruiken?: Denk het wel, maar dan in een andere smaak
    - Overige opmerkingen: Ik zou het een 7/10 geven.
    Groeten

- Smaak Supplement: Aardbei Banaan
    - Dosis: 40gr bij opstaan en 40gr na trainen
    - Gemixt met: Water
    - Hoe lang gebruikt?: 1x nu, heb 2,5kg dus nog wel vaker
    - Tevreden?: Ja, super smaak!!!
    - Vergelijkbaar met: andere whey met super smaken
    - Prijs / Kwaliteit verhouding: 86 euro voor 5kg, er zijn goedkopere verkrijgbaar, maar deze heeft toch iets aparts met de bijzondere en lekkere smaken. Maar als je niet om smaak van whey geeft raad ik aan goedkopere te bestellen.
    - Zou je het nogmaals gebruiken?: Ja, denk dat ik vaste klant whey delicious ben
    - Overige opmerkingen: Cijfer 9/10

P.S. Ben terug gekomen op het cijfer van de perzik/mango, krijgt ook een 9, doe hem nu met minder water waardoor die lekkerder is (romiger).

Binnenkort nog reviews van de cappucino en vanille smaak...
    Groeten

Comment

- Smaak Supplement: Capuccino
      - Dosis: 30 gr, was een sample
      - Gemixt met: melk
      - Hoe lang gebruikt: 1x
      -Tevreden: Ja, volgende pot wordt zeker deze smaak.
      - Zou je het nogmaals gebruiken: Jup
      - Cijfer: 9/10,

twijfel alleen nog of deze smaak niet gaat vervelen.
      Groeten

Comment

Cappuccino is een vrij sterke smaak.. meer iets om af te wisselen vind ik persoonlijk. We hebben nu overigens 11 smaken Whey Delicious. Over een week of 2 bieden we sample pack aan op de site met van elke smaak een zakje van 30gram. Dan is het makkelijk kijken welke smaak je lekker vind.
        René
        XXL Nutrition
        www.xxlnutrition.nl

Comment

- Smaak Supplement: Vanille
          - Dosis: 40 gr
          - Gemixt met: water
          - Hoe lang gebruikt: heb 2,5kg pot is denk 0,5kg uit
          -Tevreden: Ja, smaakt goed, volgende keer wel andere smaak weer proberen.
          - Zou je het nogmaals gebruiken: Wellicht, maar zal lang duren voor ik de andere smaken heb geprobeerd.
          - Cijfer: 9/10,
          Groeten

Comment

Choco is echt goor, heb spijt dat ik 2,5 kilo heb genomen

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
              Choco is echt goor, heb spijt dat ik 2,5 kilo heb genomen
              heb je wel eens van andere merken choco whey gehad?

ik kan me niet voorstellen dat je deze goor vind en andere lekker..

Maar goed over smaak valt niet te twisten en gelukkig hebben we de illusie dat je iets kan maken wat iedereen lekker vind allang los gelaten.
              René
              XXL Nutrition
              www.xxlnutrition.nl

Comment

fucking lekker is die choco! zoiezo begin ik eigelijk steeds meer naar de xxl producten te neigen.

Comment

Originally posted by punani View Post
                  fucking lekker is die choco! zoiezo begin ik eigelijk steeds meer naar de xxl producten te neigen.
                  +1 voor punani..
                  1 van de betere sups-store daar..
                  Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

heb nu hun normale whey choco die is ook superlekker!

Comment

XXL regeert in supplementenland. Top kwaliteit producten, goedkoop, super uitstraling en een super service.

Zelfs van een wereldmerk als BSN winnen ze het nog. Whey Delicious is lekkerder en veel beter van samenstelling dan Syntha 6. Unleash V2 kan makkelijk naast No Xplode staan. Complex Carb Gainer ownt True Mass. En zo kan ik nog wel even doorgaan..

Comment

Zeer tevreden over XXL Whey, ik heb nog de gewone whey protein instant, maar ik ga hierna over op de whey delicious...

Heb een sample cappucino geproefd en ook van perzik/mango (dankje revius, je tupperware bakkie krijg je nog terug ), allebei echt lekker!

De complex carb gainer (met mct olie) kreeg ik de eerste keer maagkrampen van, maar moet er misschien nog aan wennen, dus binnenkort toch maar weer proberen!
                        leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

- Smaak Supplement: Chocola
                          - Dosis: 30gr
                          - Gemixt met: melk (200-250ml)
                          - Hoe lang gebruikt?: 1x (sample pack)
                          - Tevreden?: Ja, goede smaak vergeleken bij andere chocolade wheys die ik heb geproefd, maar niet super zoals andere smaken.
                          - Vergelijkbaar met: elke andere whey
                          - Prijs / Kwaliteit verhouding: -
                          - Zou je het nogmaals gebruiken?: Misschien, maar denk dat ik eerder andere smaken zou nemen
                          - Overige opmerkingen: Cijfer 7,5/10
                          Groeten

Comment

Ik heb nu alle smaken geprobeerd en zal de rest nog even kort bespreken:
                            Bosvruchten: Goede smaak, geen chemische nasmaak of iets. Zeker een van de beste van de Delicious lijn. (8,5)
                            Cocos: Je moet er van houden, ik vond hem wel aardig, maar niet om een hele pot van te kopen. Zitten ook cocosstukjes door, opzich is dat wel lekker. De smaak is ook wel echt cocos, maar ja houd er gewoon niet zo heel erg van. (7)
                            Banaan: Kan hier helaas geen goed oordeel over geven, want ik had er teveel water bij gedaan. Hierdoor was het totaal niet romig en de smaak was weg.
                            Aardbei: Goede smaak, niks bijzonders. Vergeleken met andere aardbei-whey die ik op heb was die wel lekkerder. (8)
                            Lemon: Frisse smaak, opzich niet slecht op water, viel me reuze mee. Maar zou ook hier niet zo snel een grote pot van kopen. Krijg toch een 7 van mij.
                            Appel: Die vond ik dus echt helemaal niks, past totaal niet bij een shake vind ik. (5)
                            Groeten

Comment

Originally posted by Brutez View Post
                              XXL regeert in supplementenland. Top kwaliteit producten, goedkoop, super uitstraling en een super service.

Zelfs van een wereldmerk als BSN winnen ze het nog. Whey Delicious is lekkerder en veel beter van samenstelling dan Syntha 6. Unleash V2 kan makkelijk naast No Xplode staan. Complex Carb Gainer ownt True Mass. En zo kan ik nog wel even doorgaan..

Syntha 6 en true mass is ook zo moelijk om van te winnen -.-
                              Dit zijn 2 van de slechtste sups.
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X