Als ik in mijn normale doen ben, heb ik ook niet het idee dat het een meerwaarde heeft. Echter heb ik al twee keer gemerkt dat bij vermoeidheid het wel degelijk iets met je doet. Alleen zoals ik al zei, zo extreem is het allemaal niet.
Nieuwe crack review
Collapse
X
-
Originally posted by nicolas316 View Postik versta niet dat iedereen er zo vol lof over is.. ik gebruikte et 2* met een dosis van 5 grote scoops en voel me niet beter dan wanneer ik een sterkte tas koffie drink. Zal wel aan mij liggen zeker?
Kan best zijn dat jij weer ergens anders goed op reageert.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postluiwammes.
40 per pot. 1-3 doseringen per keer,
ze beweren namelijk dat je voortaan maar 2 doseringen hoeft te gebruiken inplaats van 3 en deze zou krachtiger moeten werken als de oude.
maar heb meer idee dat dit gewoon mooi verkoop praatje is.
zo staat het op de site:
Crack is vernieuwd en nu nog heftiger. De nieuwe Crack formule bevat 50% meer kracht, pomp, uithoudingsvermogen en pure power dan de oude Crack. Als je eerst 3 maatscheppen nam van de oude Crack, volstaan nu 2 maatscheppen. Heftiger, sterker en voordeliger; dat is de nieuwe Crack.bigger is better
Comment
-
50% meer kracht. Mooi, dan ga ik morgen maar eens de 200kg benchen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Revius View Postbench je nu 133 1/3kg dan?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
oke mensen, houd je geld maar in je zak Crack is (net zoals de oude) KUT.
mijn review is nu exact 2 weken geleden en net als de oude crack voel ik er geen ruk meer van.. ofja, het enige wat ik ervan voel is tot half 3 wakker liggen.
Morgen 3 scoops proberen omdat 2 a 2,5 scoop niet meer werkt.
Blij dat ik 50/50 heb gedaan met een maat anders zat ik nog langer met die troep... jammer dat je zo snel eraan wend want de eerste paar trainingen waren hemels.
Edit : de rest die het pakt bij mij op de sportschool --> zelfde verhaal. Beter is no xplodeLast edited by Maasproductions; 23-02-2010, 21:42.
Comment
-
Originally posted by pyro70 View Postheb vandaag ook maar 2 scoops gepakt omdat het al redelijk laat was in de avond! maar heb niet veel gevoeld! moet er echt 3 pakken, + dat ik nu men bed in ga kruipen omdat ik in slaap val in de zetel!!!
iig geluk dat je nog kan slapen wss is voor mij zo nog maar de vraag
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View Postoke mensen, houd je geld maar in je zak Crack is (net zoals de oude) KUT.
mijn review is nu exact 2 weken geleden en net als de oude crack voel ik er geen ruk meer van.. ofja, het enige wat ik ervan voel is tot half 3 wakker liggen.
Morgen 3 scoops proberen omdat 2 a 2,5 scoop niet meer werkt.
Blij dat ik 50/50 heb gedaan met een maat anders zat ik nog langer met die troep... jammer dat je zo snel eraan wend want de eerste paar trainingen waren hemels.
Edit : de rest die het pakt bij mij op de sportschool --> zelfde verhaal. Beter is no xplode
hype product
mischien een advies voor je: gebruik 2 pre-workout supps dan kun je ze om de 2 trainingen afwisselen om gewennigheid te voorkomen.
N.O. Xplode nt, Jack3d the bestMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Posthype product
mischien een advies voor je: gebruik 2 pre-workout supps dan kun je ze om de 2 trainingen afwisselen om gewennigheid te voorkomen.
N.O. Xplode nt, Jack3d the best
Als crack klapte, klapte hij wel goed... beter als no xplode.
Maarja als deze pot op is dan haal ik mooi weer de AVPT want Nt werkt nauwelijks bij mij. Jack3d heb ik nog nooit gehad zal is kijken thx
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-