Nieuwe crack review

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als ik in mijn normale doen ben, heb ik ook niet het idee dat het een meerwaarde heeft. Echter heb ik al twee keer gemerkt dat bij vermoeidheid het wel degelijk iets met je doet. Alleen zoals ik al zei, zo extreem is het allemaal niet.

Comment

Originally posted by nicolas316 View Post
      ik versta niet dat iedereen er zo vol lof over is.. ik gebruikte et 2* met een dosis van 5 grote scoops en voel me niet beter dan wanneer ik een sterkte tas koffie drink. Zal wel aan mij liggen zeker?
      Net als met alle middelen reageert niet iedereen hetzelfde op dezelfde middelen.
      Kan best zijn dat jij weer ergens anders goed op reageert.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        luiwammes.
        40 per pot. 1-3 doseringen per keer,
        volgens bodylab moet je met de nieuwe crack gemakkelijk 1 tot 3 maanden doen.
        ze beweren namelijk dat je voortaan maar 2 doseringen hoeft te gebruiken inplaats van 3 en deze zou krachtiger moeten werken als de oude.
        maar heb meer idee dat dit gewoon mooi verkoop praatje is.

zo staat het op de site:
        Crack is vernieuwd en nu nog heftiger. De nieuwe Crack formule bevat 50% meer kracht, pomp, uithoudingsvermogen en pure power dan de oude Crack. Als je eerst 3 maatscheppen nam van de oude Crack, volstaan nu 2 maatscheppen. Heftiger, sterker en voordeliger; dat is de nieuwe Crack.
        bigger is better

Comment

50% meer kracht. Mooi, dan ga ik morgen maar eens de 200kg benchen.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
            50% meer kracht. Mooi, dan ga ik morgen maar eens de 200kg benchen.
            bench je nu 133 1/3kg dan?
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              bench je nu 133 1/3kg dan?
              Ohnee, ik verwarde de bench met biceps curl. Mijn bench is 500+.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

oke mensen, houd je geld maar in je zak Crack is (net zoals de oude) KUT.
                mijn review is nu exact 2 weken geleden en net als de oude crack voel ik er geen ruk meer van.. ofja, het enige wat ik ervan voel is tot half 3 wakker liggen.
                Morgen 3 scoops proberen omdat 2 a 2,5 scoop niet meer werkt.
                Blij dat ik 50/50 heb gedaan met een maat anders zat ik nog langer met die troep... jammer dat je zo snel eraan wend want de eerste paar trainingen waren hemels.

Edit : de rest die het pakt bij mij op de sportschool --> zelfde verhaal. Beter is no xplode
                Last edited by Maasproductions; 23-02-2010, 21:42.

Comment

heb vandaag ook maar 2 scoops gepakt omdat het al redelijk laat was in de avond! maar heb niet veel gevoeld! moet er echt 3 pakken, + dat ik nu men bed in ga kruipen omdat ik in slaap val in de zetel!!!

Comment

Originally posted by pyro70 View Post
                    heb vandaag ook maar 2 scoops gepakt omdat het al redelijk laat was in de avond! maar heb niet veel gevoeld! moet er echt 3 pakken, + dat ik nu men bed in ga kruipen omdat ik in slaap val in de zetel!!!

iig geluk dat je nog kan slapen wss is voor mij zo nog maar de vraag

Comment

ach, alsk echt niet kan slapen heb ik altijd een goed boek naast me!! train ik die hersenspieren ook een beetje als men ogen neervallen en heb men boek nog vast dan is het tijd voor het licht uit te doen en in de 3 sec. ben je vertrokken

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                        oke mensen, houd je geld maar in je zak Crack is (net zoals de oude) KUT.
                        mijn review is nu exact 2 weken geleden en net als de oude crack voel ik er geen ruk meer van.. ofja, het enige wat ik ervan voel is tot half 3 wakker liggen.
                        Morgen 3 scoops proberen omdat 2 a 2,5 scoop niet meer werkt.
                        Blij dat ik 50/50 heb gedaan met een maat anders zat ik nog langer met die troep... jammer dat je zo snel eraan wend want de eerste paar trainingen waren hemels.

Edit : de rest die het pakt bij mij op de sportschool --> zelfde verhaal. Beter is no xplode

hype product

mischien een advies voor je: gebruik 2 pre-workout supps dan kun je ze om de 2 trainingen afwisselen om gewennigheid te voorkomen.

N.O. Xplode nt, Jack3d the best
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          hype product

mischien een advies voor je: gebruik 2 pre-workout supps dan kun je ze om de 2 trainingen afwisselen om gewennigheid te voorkomen.

Als crack klapte, klapte hij wel goed... beter als no xplode.
                          Maarja als deze pot op is dan haal ik mooi weer de AVPT want Nt werkt nauwelijks bij mij. Jack3d heb ik nog nooit gehad zal is kijken thx

Comment

hype product

ik moet echt lachen om jouw avatar en handtekening
                            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              ik moet echt lachen om jouw avatar en handtekening
                              Waarom?
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Waarom?
                                technogym = gaar

en je handtekening is gewoon een debiel citaat.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X