Nieuwe crack review

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe crack review

Naam Product : Revolutions Crack (nieuwe)
    - Link : Revolutions-Nutrition.com :: Product details
    - Smaak sup : Orange
    - Dosis : 3 scoops- Gemixt met : 300ml water
    - Gebruikt : 1x
    - De reden : Nieuwsgierig
    - effecten : veel meer kracht, sets, reps
    - veranderd : nee
    - Tevreden? : de nieuwe nu 1 keer gebruikt, op het moment : ZEKER
    - vergelijkbaar : Niet te vergelijken
    - prijs/kwaliteit : Netjes, 40 euro is vergeleken veel pre workouts niet te duur.
    - vaker aanschaffen? : er is een pot onderweg die ik 50/50 doe met een maat om te kijken of ik er te snel aan wen, is morgen binnen. Als het mee valt schaf ik zeker een hele pot aan.
    - Overige opmerkingen : Nadat ik eergister 1,5 scoop ofzo had gekregen van een maat viel het flink tegen. Vandaag wilde ik het nog 1keer proberen met een hogere dosering en heb hier GEEN spijt van! Het leek alsof het niks deed omdat ik gewend ben opgefokt te worden van pre's (Noxplode etc) maar toen ik eenmaal bezig was knalde ik de ene set na de andere zonder moeite eruit. Nu ik net gedouched ben en m'n shake heb gehad heb ik rillingen over m'n hoofd lopen en voel me een beetje duf... Voor de rest een training uit duizenden gehad.

Hoeveel scoops zitten er in 1 pot?
    Groeten

Comment

luiwammes.
      40 per pot. 1-3 doseringen per keer,

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        luiwammes.
        40 per pot. 1-3 doseringen per keer,
        whehe
        Vind hem dan nog niet zo goedkoop als men beweert.
        Groeten

Comment

mm, ik heb ook goede dingen over crack gehoord

Comment

Ik heb ook uit nieuwsgierigheid zo'n pot aangeschaft. Gisteren 1 scoop en vanmorgen twee. Ik moet zeggen, ik voel me wel erg fit, maar kan niet echt zeggen van WOW wat extreem. Nog een keer 3 proberen en dan weer ik genoeg:P

Comment

Als ik zo de reviews heb gelezen, is er niet heel veel veranderd ten opzichte van de oude.
              Door al die verhalen van iedereen wou ik het bijna proberen, maar denk toch dat ik wat anders ga halen.
              Groeten

Comment

Heb vrijdagavond ook een pot gekregen, ikzelf heb nog niet veel voedingsupps gepakt dus is men lichaam nog niet veel gewoon... en ik moet toch zeggen met 2 scoops ik wel een stevige boost had op men trainingen van zaterdag en zondag... dus momenteel wel tevreden met men boost!

Comment

Heb ik ook gebruikt prijs kwalitijd vind ik wel ok maar jugernout vind ik beter en ik kan het haast niet weg krijgen die lemen lime bah gatver kotsten

Comment

Ik heb gehoord dat deze crack alleen de eerste paar x maar werkt.
                    En dan no explode die ik zelf gebruik beter werkt op langer termijn.

Comment

Nieuwe ontwikkeling! Gisteren flink uitgepakt met carnaval en voor het eerst in tijden hoopjes alcohol genuttigd. Resultaat toen ik vanmorgen wakker werd.... knappende koppijn en een gesloopt gevoel. Sterker nog, ik durfde me amper te bewegen. Toen ik na 4 uur lang in bed blijven liggen, hopend dat het over zou gaan, toch de moed had gevonden te bewegen, dacht ik, och laat ik es crack nemen.

Wonderbaarlijk genoeg, was een uur later mijn kater weg en voel ik mij alsof er gisteren niets gebeurd is. Bij de volgende keer flink uitpakken probeer ik het opnieuw, om toeval uit te kunne sluiten. Maar op moment lijkt het iig een wondermiddel tegen de kater. Morgen 3 scoops voor de training, ben benieuwd!

Comment

Originally posted by safado View Post
                        Ik heb gehoord dat deze crack alleen de eerste paar x maar werkt.
                        En dan no explode die ik zelf gebruik beter werkt op langer termijn.

Klopt, de oude crack was ik na 3 weken aan gewend terwijl ik op no xplode >AVPT< maanden doorknalde.
                        De nieuwe crack heb ik nu 4x gehad en tot nu toe knalt hij er nog goed op!

Comment

ik denk dat ik ook maar zoon pot ga bestellen.
                          ben benieuwd geworden, laat het weten wat het bij me doet.

Comment

afgezien mijn potje crack rap leeg zal zijn men gedacht zal ik daarna eens die explode uittesten en mijn ervaring hier meedelen

Comment

ik versta niet dat iedereen er zo vol lof over is.. ik gebruikte et 2* met een dosis van 5 grote scoops en voel me niet beter dan wanneer ik een sterkte tas koffie drink. Zal wel aan mij liggen zeker?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X