Beste supplement op korte duur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha deze man :P

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Je weet niet waar hij traint, zijn sportscholen waar ze wel goeie instructeurs hebben.
      ja klopt, sorry

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Ga lekker ergens anders trollen.
        Ok ok, ik zal het volledige lichaam trainen, ik heb alleen wat hulp nodig..

Comment

Originally posted by Sheru View Post
          Waarom zou ik mijn benen en kuiten doen? xD
          Kzie het nut er niet zo echt van in..
          Je hebt gelijk, ik eigenlijk ook niet.
          Het is tenslotte hartstikke leuk om een breed bovenlijf op luciferstokjes te hebben.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

en het is super chill dat je langer moet wachten op resultaten als je alleen je bovenlichaam traint

Comment

waarom chill?

Comment

Je benen zijn de grootste spiergroep.. Stimuleer je deze spieren, komt er meer testosteron vrij.. Meer testosteron is meer groeien.. Nu moet je niet alleen volop je benen gaan trainen.. :P

Maar ook goed op je voeding letten.. Voeding is 2x zo belangrijk als een goed traininsschema.. Gooi je eiwitten omhoog.. Eventueel een wheyshake nemen,, En dan 1tje zonder veel suikerss ;-)

Als je toch eigenwijs bent kan je beginnen met een Pre-workout shake.. Maar daar ga ik je niks over uitleggen..

Begin with the Basic's ;-)

Comment

Gooi je eiwitten omhoog, Ken ik eigenlijk niets van als ik dit nu lees. in welke dagelijkse voedingsupplementen zitten er veel eiwitten, hoorde onlangs in Peperkoek?? zijn er nog andere ' eiwitbronnen '

Grtzy

Comment

haha eerst voeding, daarna kan je bepalen over supplements!
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Sheru View Post
                      Gooi je eiwitten omhoog, Ken ik eigenlijk niets van als ik dit nu lees. in welke dagelijkse voedingsupplementen zitten er veel eiwitten, hoorde onlangs in Peperkoek?? zijn er nog andere ' eiwitbronnen '

Grtzy
                      perperkoek is geen goede eiwitbron. dat zijn vlees, vis, melk, kwark, eieren etc. Volg gewoon het schema wat je al gekopieerd had uit de stickys en gepost had in dit topic.

daarnaast ga je zowieso 2 liter melk per dag drinken (na het trainen een litertje). en een blikje tonijn op olijfolie per dag eten. Plus je eet daarnaast wat je normaal ook altijd eet. de melk en de tonijn zijn dus extras die je bovenop wat je nu eet gaat eten.

ik denk dat dat wel genoeg is dat je gaat aankomen, en je spieren gaan groeien. zo niet... dan moet je nog meer eten.

als je dan niet aankomt, nog meer gaan eten.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als je aankomt betekend dit toch niet dat er spiermassa bij komt.. kan ook vet zijn eah..

Comment

Nou, vind ik het even 2 minuten jammer dat ik een Belg ben ...
                          RAW: 155 - 155 - 220
                          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Zie wel een aantal oefeningen benen staan,alleen zou ik een veel beter trainingsschema nemen waar je je spieren allemaal optimaal traint en elke spiergroep ook de rust geeft te ontwikkelen,goed leren eten,en lekker je rust pakken,moet jij eens opletten!
                            Succes en probeer een hoop te lezen hier,daar wordt je een stuk wijzer van.

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                              Nou, vind ik het even 2 minuten jammer dat ik een Belg ben ...

Haha ik snap je helemaal:P

@Sheru: Kun je niet beter ergens anders de betweter uithangen ofzo?

Dynobet geeft je zeer goed advies dus doe er ook iets mee, ik denk dat anderen al lang zijn afgehaakt.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                                Haha ik snap je helemaal:P

@Sheru: Kun je niet beter ergens anders de betweter uithangen ofzo?

Dynobet geeft je zeer goed advies dus doe er ook iets mee, ik denk dat anderen al lang zijn afgehaakt.
                                Ik heb zijn advies al opgevolgd van zodra ik het las, namens hartelijk bedankt voor jullie informatie ook! Ik verspring van het ene naar het andere topic om mijn kennis te verbeteren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X