Wie is bekend met Mommoth weightgainer en hoe is die bevallen.
weightgainer
Collapse
X
-
weightgainer
Bedankt voor de snelle reactie, ik zoek een weightgainer die wel aanzet maar niet in vet.
Ik wil graag meer massa omdat ik stil blijf staan in mijn gewicht ik heb ook al mijn eetschema opgezet onder forum algemeen en dan Massa.
Ik was voor de vakantie 95 kilo en nu nog 92 ik ga dus achteruit in plaats van vooruit.
Comment
-
Originally posted by gerben65 View PostBedankt voor de snelle reactie, ik zoek een weightgainer die wel aanzet maar niet in vet.
Ik wil graag meer massa omdat ik stil blijf staan in mijn gewicht ik heb ook al mijn eetschema opgezet onder forum algemeen en dan Massa.
Ik was voor de vakantie 95 kilo en nu nog 92 ik ga dus achteruit in plaats van vooruit.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Het gebruik van een weightgainer is een makkelijke manier om meer calorieën binnen te krijgen. Om aan te komen (spiermassa en geen vet) moet je niet teveel boven je onderhoud gaan zitten, ongeveer 10%. Eet je al op onderhoud en je neemt daar Mammoth bovenop dan is het niet gek dat je extra vet aanzet. (+ 920 kcal)
Veel mensen die stoppen met een weightgainer zonder hun gewone voeding aan te passen (verhogen) vallen daarna ook weer af, ze krijgen dan gewoonweg te weinig kcal. binnen.Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Comment
-
het is een goede shake alleen zit hij boordevol met suikers en is de smaak in mijn ogen niet echt super.
ik gebruik nu de rice en protein vind het een goeie shake hier zit gewoon zilvervlies rijst in verwerkt dus haalt de koolhydraten uit de rijst en nie uit suikers
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment