Whey probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zo snel is whey niet,duurt wel minimaal een uur.heb je alleen een uur voor je training wat aan.smorgens en na de training kun je beter isolaat of hydrolisaat nemen.wel duurder maar word het snelst opgenomen.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
      whey is whey bijna allemaal het zelfde
      Dat klopt dus niet, er is nogal wat verschil in kwaliteit. Sommige merken zitten vol suiker of zoetstof, en de goedkopere merken zijn in bepaalde mate gedenatureerd, etc.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Al mijn fitness buddies gebruiken Whey Perfection , en dat is zeker 20 man+ , we domineren.
        Ik raad je de naturel smaak aan. Zo kan je zeker geen smaak miskoop doen en je houdt het langer vol.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Dat klopt dus niet, er is nogal wat verschil in kwaliteit. Sommige merken zitten vol suiker of zoetstof, en de goedkopere merken zijn in bepaalde mate gedenatureerd, etc.
          welke gebruik jij dan als ik zo vrij mag zijn?
          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
            welke gebruik jij dan als ik zo vrij mag zijn?
            Ultimate Nutrition ISO Sensation.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

whey

Die van body en fitshop vind ik de beste en de goedkoopste. Ontbijt 's ochtends : 40 gram brinta, 40 gram havermout, lepel (28 gram) whey eiwit, beetje lijnzaadolie, banaan en twee hele eieren (zonder schaal natuurlijk) met 300 ml magere melk in de blender en je hebt een superontbijt dat nog lekker is ook. 600 calorieën waarvan de nodige koolhydraten en eiwitten. En zonder de blender in de kostprijs verrekend vind je nergens goedkoper (en denk zelf gezonder want je weet wat erin zit).

Comment

Er is heel erg veel verschil in merken en soorten whey.
                Je hebt verschil in grondstoffen, zoals tarwe/granen, bonen/soya, melk, ei enz. Dan filtrages, verhit of onverhit, gesteriliseerd, gepasteuriseerd, gedenatureerd, zelfs soms al geoxideerd enz enz.
                Je hebt daarnaast nog een groot verschil in opname door het lichaam, de opname die meer of minder kan zijn door de verhoudingen van ingrediënten(lees: grondstoffen) effectieve opname kan wat ik begrepen heb, variëren tussen de 40% en 80%.

Niet alle whey is hetzelfde. inkoopprijzen variëren tussen de 5 en wel 20 of meer euri per kilo bij dezelfde fabriek zonder kortingen.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Op dit moment gebruik ik Magnum Quattro met 4 soorten isolaat. Daarnaast vind ik Dymatize iso 100 ook een hele goeie whey. Magnum is lastig te krijgen, je kan kijken rond sneuvelen op BodyCreate.nl - Winkel - Uitgebreid assortiment top sportvoeding! best goeie prijzen

Comment

Ik raad je een isolate whey aan. 90 gr eiwit / 100 gr en weinig koolh. & vetten.
                    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Er is heel erg veel verschil in merken en soorten whey.
                      Je hebt verschil in grondstoffen, zoals tarwe/granen, bonen/soya, melk, ei enz. Dan filtrages, verhit of onverhit, gesteriliseerd, gepasteuriseerd, gedenatureerd, zelfs soms al geoxideerd enz enz.
                      Je hebt daarnaast nog een groot verschil in opname door het lichaam, de opname die meer of minder kan zijn door de verhoudingen van ingrediënten(lees: grondstoffen) effectieve opname kan wat ik begrepen heb, variëren tussen de 40% en 80%.

Niet alle whey is hetzelfde. inkoopprijzen variëren tussen de 5 en wel 20 of meer euri per kilo bij dezelfde fabriek zonder kortingen.
                      Jij hebt best veel ervaring op dit gebied. Welke zou jij aanbevelen gelet op de prijs en kwaliteitverhouding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X