BCAA'S overgewaardeerd??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCAA'S overgewaardeerd??

Interessante artikellen vind ik:reacties zou leuk zijn.

BCAA's overgewaardeerd? Introductie
    BCAA's overgewaardeerd? BCAA's én proteïne

Bron:Fit Society.
    Last edited by rain; 04-09-2014, 19:04.
    DIVIDE ET IMPERA

Ja dus, maar ik vind het wel prettig om te nemen als ik net wakker ben.
    supps zijn zowiezo overgewaardeerd maar soms best handig.

maar goed wat is jou reactie?

Comment

Ik denk dat sups overgewaardeerd zijn en dat ze vooral wat kunnen toevoegen als macro's /micro's/timing etc perfect op elkaar afgestemd zijn.
      Dat geldt normaal gesproken vooral voor wedstrijdatleten.
      Zelf neem ik al een tijdje alleen multivitaminen en omega 3 capsules omdat ik te lui ben om nieuwe whey te bestellen .
      Ik merk-uiteraard-totaal geen verschil, maar dat neemt niet weg dat het erg makkelijke en goedkope eiwitten zijn.

Bcaa's neem ik zelf niet omdat ik denk dat dat voor mij weinig meerwaarde heeft t.o.v whey.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
        Ik denk dat sups overgewaardeerd zijn en dat ze vooral wat kunnen toevoegen als macro's /micro's/timing etc perfect op elkaar afgestemd zijn.
        Dat geldt normaal gesproken vooral voor wedstrijdatleten.
        Zelf neem ik al een tijdje alleen multivitaminen en omega 3 capsules omdat ik te lui ben om nieuwe whey te bestellen .
        Ik merk-uiteraard-totaal geen verschil, maar dat neemt niet weg dat het erg makkelijke en goedkope eiwitten zijn.

Bcaa's neem ik zelf niet omdat ik denk dat dat voor mij weinig meerwaarde heeft t.o.v whey.
        Is het dus ook "niet nodig" om morgens en na de training de snelle eiwitten binnen te krijgen?
        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Hier was pas toch ook een discussie over, iets uitgebreider?

Edit: niet dus, was wel anders. Excuus.

Maare, overgewaardeerd is afhankelijk van je verwachtingen
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
            Is het dus ook "niet nodig" om morgens en na de training de snelle eiwitten binnen te krijgen?
            'Niet nodig'hangt natuurlijk van een hoop factoren af, maar voor de gemiddelde recreatieve sporter zal het geen merkbare verschillen opleveren waarschijnlijk.
            Het kan wel een toevoeging zijn, maar als je voeding in orde is, misschien een nutteloze.
            Maar het is natuurlijk lastig te meten of zulke supplementen werken, al baseer ik mijn mening ook op onderzoeken zoals in de openingspost.

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Hier was pas toch ook een discussie over, iets uitgebreider?

Edit: niet dus, was wel anders. Excuus.

Maare, overgewaardeerd is afhankelijk van je verwachtingen
            Dat klopt ,maar wat kunnen je verwachtingen zijn in dit geval?
            Supplementen kunnen wel handig zijn als je bepaalde tekorten in een dieet hebt, bv aan eiwitten.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het wordt overgewaardeerd als je kijkt hoe die de hemel in worden geprezen door sommige instanties die er belangen bij hebben.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by rain View Post
                Dat klopt ,maar wat kunnen je verwachtingen zijn in dit geval?
                Supplementen kunnen wel handig zijn als je bepaalde tekorten in een dieet hebt, bv aan eiwitten.
                Tjah, wat kunnen je verwachtingen zijn van een eiwitshake?

En tekorten in voeding moet je in mijn ogen gewoon zoveel mogelijk aanvullen met de juiste voeding, al heeft dat ook zijn grenzen.
                Maar een tekort in koolhydraten ga je ook niet opvullen met visolie capsules (wat ik 1e klas geldverspilling vind, maar dat terzijde) omdat ze goed zouden zijn. Maar in sommige gevallen kan het wel handig zijn als je de aminozuren uit je voeding ook isoleert.

Lysine/argine speelt trouwens ook een rol bij je weerstand. Een betere weerstand is niet direct merkbaar, maar heeft wel degelijk effect. Lysine speelt zelfs een rol bij de voorkoming van herpes (en er is meer dan alleen koortslip en herpes beneden. Er zijn volgens mij ook griepvirussen die aan herpes verwant zijn).

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Het wordt overgewaardeerd als je kijkt hoe die de hemel in worden geprezen door sommige instanties die er belangen bij hebben.
                  Hahahaha ja dan kan het alleen maar tegenvallen.

Maarja, welk product wordt dat niet?

Comment

Blijft een geld machine natuurlijk en het belang ligt niet aan onze kant helaas , vind het ook verschrikkelijk duur voor wat aminozuren.
                    Paar tientjes is niet zo heel veel , maar als je dan kijkt naar wat je er voor terug krijgt.

Comment

Deel 3:
                      BCAA's overgewaardeerd? Tijdens het cutten en onderling vergeleken
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik gebruik zelf Muscle Protect van B&F.. Leuke toevoeging in mijn bidon tijdens het sporten. Of het echt zin heeft?? Geen idee, maar het schaad sowieso niet

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          T
                          Lysine/argine speelt trouwens ook een rol bij je weerstand. Een betere weerstand is niet direct merkbaar, maar heeft wel degelijk effect. Lysine speelt zelfs een rol bij de voorkoming van herpes (en er is meer dan alleen koortslip en herpes beneden. Er zijn volgens mij ook griepvirussen die aan herpes verwant zijn).
                          Oogontstekingen bijvoorbeeld......
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X