Originally posted by Tobi
View Post
Welke Whey Protein Smaakt het lekkerst nu!
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostHad ik begrepen, maar ik snap je keuze niet. Kijk eerst maar eens hoe je die 1400 kcals gaat invullen, en kijk vervolgens eens naar je eiwitinname.. Wellicht is een shake dan helemaal niet meer nodig.
Zijn deze test resultaten 100% actueel?
Comment
-
Lees even goed wat GI zegt als je je voeding op orde hebt hoef je dus ook geen aanvulling meer van Whey. Over die testresultaten heb ik nog me twijfels zou eigenlijk uit principe al niet meer bij B&F bestellen na zolang hun klanten te hebben belazerd.
Comment
-
Originally posted by Assie321 View PostLees even goed wat GI zegt als je je voeding op orde hebt hoef je dus ook geen aanvulling meer van Whey. Over die testresultaten heb ik nog me twijfels zou eigenlijk uit principe al niet meer bij B&F bestellen na zolang hun klanten te hebben belazerd.
Comment
-
Originally posted by Remons View PostIk heb het bij b en F wel eens uitgetest, ben ook een erge zoetekauw.
het is inmiddels wel weer een tijdje geleden zie ik , geen idee of ze alle smaken nog hebben, maar ik heb nu weer banaan na een jaar en die smaakt nog steeds hetzelfde
[ATTACH=CONFIG]19677[/ATTACH]
Comment
-
Vind in't algemeen Vanille altijd een veilige keuze, zelfs bij een pot van 5kg gaat dat niet vervelen en blijft lekker. Ook lekker om bij je pannenkoeken / havermout / ... te doen.
Heb nu zelf whey van MyProtein en vindt die persoonlijk lekkerder dan die van B&F.
Iedereen zegt ook altijd dat de perfect whey van XXL goed smaakt, mss eens proberen.
Comment
-
Originally posted by Tobi View PostHeb je ze allemaal uitgeprobeerd?
volgens mij heb je tegenwoordig ook van die proef zakjes , dan hebben ze 1 doos met een x aantal smaken.
dat zal wel iets duurder zijn maar als je echt wilt proeven kun je miscchien zoiets bestellen?Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Originally posted by Theodore Rex View PostVind in't algemeen Vanille altijd een veilige keuze, zelfs bij een pot van 5kg gaat dat niet vervelen en blijft lekker. Ook lekker om bij je pannenkoeken / havermout / ... te doen.
Heb nu zelf whey van MyProtein en vindt die persoonlijk lekkerder dan die van B&F.
Iedereen zegt ook altijd dat de perfect whey van XXL goed smaakt, mss eens proberen.
Comment
-
Originally posted by Tobi View Posthoe is die smaak van myprotein in vergelijking met BF?
Veel smaken kunnen zeer chemisch overkomen, maar valt bij MyProtein echt goed mee.
In combinatie met melk lijken ze me ook ietsje voller het milkshake-effect te geven, maar dat kan verbeelding zijn omdat ik nooit tegelijk b&f en myprotein had thuis.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-