Originally posted by Tobi
View Post
Welke Whey Protein Smaakt het lekkerst nu!
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostHad ik begrepen, maar ik snap je keuze niet. Kijk eerst maar eens hoe je die 1400 kcals gaat invullen, en kijk vervolgens eens naar je eiwitinname.. Wellicht is een shake dan helemaal niet meer nodig.
Zijn deze test resultaten 100% actueel?
Comment
-
Lees even goed wat GI zegt als je je voeding op orde hebt hoef je dus ook geen aanvulling meer van Whey. Over die testresultaten heb ik nog me twijfels zou eigenlijk uit principe al niet meer bij B&F bestellen na zolang hun klanten te hebben belazerd.
Comment
-
Originally posted by Assie321 View PostLees even goed wat GI zegt als je je voeding op orde hebt hoef je dus ook geen aanvulling meer van Whey. Over die testresultaten heb ik nog me twijfels zou eigenlijk uit principe al niet meer bij B&F bestellen na zolang hun klanten te hebben belazerd.
Comment
-
Originally posted by Remons View PostIk heb het bij b en F wel eens uitgetest, ben ook een erge zoetekauw.
het is inmiddels wel weer een tijdje geleden zie ik , geen idee of ze alle smaken nog hebben, maar ik heb nu weer banaan na een jaar en die smaakt nog steeds hetzelfde
[ATTACH=CONFIG]19677[/ATTACH]
Comment
-
Vind in't algemeen Vanille altijd een veilige keuze, zelfs bij een pot van 5kg gaat dat niet vervelen en blijft lekker. Ook lekker om bij je pannenkoeken / havermout / ... te doen.
Heb nu zelf whey van MyProtein en vindt die persoonlijk lekkerder dan die van B&F.
Iedereen zegt ook altijd dat de perfect whey van XXL goed smaakt, mss eens proberen.
Comment
-
Originally posted by Tobi View PostHeb je ze allemaal uitgeprobeerd?
volgens mij heb je tegenwoordig ook van die proef zakjes , dan hebben ze 1 doos met een x aantal smaken.
dat zal wel iets duurder zijn maar als je echt wilt proeven kun je miscchien zoiets bestellen?Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Originally posted by Theodore Rex View PostVind in't algemeen Vanille altijd een veilige keuze, zelfs bij een pot van 5kg gaat dat niet vervelen en blijft lekker. Ook lekker om bij je pannenkoeken / havermout / ... te doen.
Heb nu zelf whey van MyProtein en vindt die persoonlijk lekkerder dan die van B&F.
Iedereen zegt ook altijd dat de perfect whey van XXL goed smaakt, mss eens proberen.
Comment
-
Originally posted by Tobi View Posthoe is die smaak van myprotein in vergelijking met BF?
Veel smaken kunnen zeer chemisch overkomen, maar valt bij MyProtein echt goed mee.
In combinatie met melk lijken ze me ook ietsje voller het milkshake-effect te geven, maar dat kan verbeelding zijn omdat ik nooit tegelijk b&f en myprotein had thuis.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment