Heeft er eigenlijk ooit wel eens iemand nagedacht om misschien even test/vrije test voor tijdens en na te laten meten, tis wel leuk dat iedereen zegt dat er niks gebeurd omdat ze het niet voelen, maar als het wel doet wat het beweerd i.e. test verhoogt al is het marginaal dan is effect nog niet eens zo overweldigend, maar dat is ook niet te verwachten.
Endo-Stim
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De meeste testosteronboosters krijgen pas zin vanaf het moment dat je testosteron van nature erg laag ligt, omdat je dan het verschil kunt zien en voelen. Als je al goede waarden hebt zal het verschil veel kleiner zijn, je zult het waarschijnlijk niet voelen, en het zal waarschijnlijk te marginaal bijdragen om het te zien.
Denk dat veel duursporters baat zouden hebben bij test-boosters, maar voor de gemiddelde bb'er onder de 35-40, twijfel ik aan het nut."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Same here, maar dat neemt niet weg dat ik pas geloof dat het helemaal niks doet bij mensen boven de 40. Zal het product zelf nooit kopen, maar door zoveel invloeden van tegenwoordig ligt het gemiddelde test-niveau lager en lager dan de decennia hiervoor, dus het is niet vreemd om aan te nemen dat zelfs al ben je onder de 35 je wel rond kunt lopen met below average test levels. Daar gemiddeld test lager komt te liggen dan gewenst. Vandaar dat ik wel eens benieuwd ben of iemand de moeite heeft genomen dit te testen ipv gewoon maar te gebruiken en zeggen dat het niks doet.
Ik geloof pas dat iets werkt als ik vanuit betrouwbare bronnen anecdotisch en scientific bewijs heb, zelfde gaat voor het ontkrachten van iets
Heb nog nooit iemand positief over EndoStim horen praten vandaar dat ik aanneem dat het meuk is, maar toch testjes zijn altijd intressantLast edited by Yawgmoth; 19-07-2009, 14:53.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
@ Yaw
Zeg ook niet dat ik geloof dat het niets doet he. Zeg alleen dat het weinig zin heeft."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postzelf gebruik ik insu-stim en endo-stim samen
dacht eerst ook was een "wondermiddel" maar ik zie echt resultaten
idd voor mij is het echt fantastich
probeer zo snel mogelijk wat foto's te posten van before insu/endo en tijden gebruik ervan
Hallo, ik ben ook net begonnen met endo stim en insu stim .. heb jij dan iets speciaals aan je voeding gedaan ?
Mvg !
Comment
-
Ja, het is een bump, nee ik gooi hem niet dicht."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Deed voor mij nada. Geldverspilling imo.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
44 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment