Insu-stim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hou ff een logje bij denk dat er een hoop belangstelling voor is.
    geef dan ook aan wat je voelt..
    Als het goed is zou je binnen een half uur een beetje licht n je hoofd moeten raken en dan moet je eten.
    Who's the Chef

Comment

ik zelf gebruik insu-stim + endo-stim nu voor de 2e maand
      en ik zeg je waws gaat niet superduper snel van groieen maar je groeit veel!! sneller dan normaal

het eenige nadeel van insu-stim is, is dat je het niet in combinatie met producten mag gebruiken die insuline bevatten zoals insulineK want dat vermindert het effect dramatish.

maar ik heb wel besloten na dit maand te stopen mat insu-stim en over te stappen naar leukic van MuscleTech aangezien die ook een anabolic activator is en insustim ook zoiets is

Comment

Ik gebruik het nu ook al een tijdje in combi met endo-stim en het werkt wel! Natuurlijk verwachtte ik er niet al te veel van, omdat de dingen die beschreven worden toch wel overdreven worden, maar het gaat er bij insu stim puur om dat al je kwaliteitsvoedsel naar je spieren gaan en niet als vet opgeslagen wordt. Ik voel absoluut geen pomp na een maaltijd met veel KH, maar ik span mn spieren gedurende de hele dag een paar keer aan waardoor ik er toch wel wat opgepompter uit ziet. Insu-stim is een middel die ervoor zorgt dat je lichaam in de anabolic-window staat verkeert na het gebruik er van....nu is het zo dat als je na het trainen veel KH neemt je toch geen vet kan opslaan na het eten van veel KH, maar na de traing zorgt insu-stim er wel voor die spons al het ware nog sterker gaat werken. Belangrijker nog; als je insu-stim op andere tijdsippen dan na de training of op niet trainingsdagen neemt dan zorgt het ervoor dat je lichaam ook in die anabolische toestand terecht komt waardoor er weer veel KH naar je spieren gaan, maar let op, toch zorgen deze pillen er niet voor dat die window zo sterk als na de training is, dat kan gewoon niet en dat had ik ook niet verwacht.
        Insu-stim zal voor iedereen wel werken en voor de één wat meer dan de ander. Ik heb heel veel mensen gesproken waarbij het snel en heel veel leuke dingen doet, maar die jongens trainen nog niet zo hel lang. Bij mij werkt het ook, maar lang niet zo sterk, toch is dit spul het nemen net nog wel waard voor mij, aangezien ik tijdens het trainen over mijn verzuringsproces ga en zwaarder en meer eruit kan halen en ik mijn spieren zo voel branden dat het net voelt alsof ze eruit knallen!

Wat betreft endo-stim, die is iets minder krachtig, maar goed in de combinatiie en heeft los ook zo zijn voordelen, ik kan er alleen niet van slapen als een baby zoals ze me beloofden, maar misschien is dat omdat ik ook hele krachtige creatine en stikstofdioxide erbij gebruik.

Comment

Originally posted by Guines View Post

Wat betreft endo-stim, die is iets minder krachtig, maar goed in de combinatiie en heeft los ook zo zijn voordelen, ik kan er alleen niet van slapen als een baby zoals ze me beloofden, maar misschien is dat omdat ik ook hele krachtige creatine en stikstofdioxide erbij gebruik.
          hoeveel endo neem je op een dag in als ik vragen mag
          ik zit zelf op 5x per dag en 3x insustim

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            hoeveel endo neem je op een dag in als ik vragen mag
            ik zit zelf op 5x per dag en 3x insustim
            Ik hou me aan de dosering die op de verpakking staat en dat zou ik ook maar doen als ik jou was, dus in totaal 4 endo-stim capsules per dag op trainingsdagen en niet meer dan 3 op niet-trainingsdagen.
            Insu-stim moet je altijd 3 maal daags gebruiken.
            trouwens ik raad iedereenaan, die endo-stim en/of insu-stim willen gebruiken, het te kopen bij de Body en Fitshop, want daar verkope ze het voor 50 euro per pakje, integenstelling tot andere vestigingen of op het intenet, want daar kost het nl 80 euro per doosje. Is toch een behoorlijk voordeel wat je eruit haalt dan
            Last edited by Guines; 19-05-2007, 12:07.

Comment

Ik hou me aan de dosering die op de verpakking staat en dat zou ik ook maar doen als ik jou was, dus in totaal 4 endo-stim capsules per dag op trainingsdagen en niet meer dan 3 op niet-trainingsdagen.
              ik gebruik het zelf 1 in de ochtend 2 voor de training en 2 voor het slapen = 5

GEBRUIK
              Doordat Endo-Stim een zeer krachtig en veelzijdig product is, hebben we diverse doseringen. Het is mogelijk om bijvoorbeeld een Hardcore trainingsdag dosering te combineren met een normale niet-trainingsdag dosering! Pas na experimenteren kom je er achter welke dosering het beste voor jou werkt.
              Gebruik niet-trainingsdagen:
              • Neem 1 capsule 1:15 minuten na het ontbijt
              • 1 capsule 1:15 minuten na het avondeten
              • 1 capsule voor het slapen gaan op een nuchtere maag (tenminste 30 minuten na een maaltijd innemen!)

Gebruik trainingsdagen:
              • Neem 1 capsule 1:15 minuten na het ontbijt
              • 2 capsules 30 minuten voor de training op een nuchtere maag (liefst 30 minuten niets gegeten)
              • 1 capsule voor het slapen gaan op een nuchtere maag (tenminste 30 minuten na een maaltijd innemen!)

Hardcore gebruik niet-trainingsdagen:
              • Neem 1-2 capsule 1:15 minuten na het ontbijt
              • 1 capsule 1:15 minuten na het avondeten
              • 2 capsule voor het slapen gaan op een nuchtere maag (tenminste 30 minuten na een maaltijd innemen!)

Hardcore gebruik trainingsdagen:
              • Neem 1-2 capsule 1:15 minuten na het ontbijt
              • 2 capsules 30 minuten voor de training op een nuchtere maag (liefst 30 minuten niets gegeten)
              • 2 capsules voor het slapen gaan op een nuchtere maag (tenminste 30 minuten na een maaltijd innemen!)

Indien Endo-Stim te sterk is (vermoeid overdag door de toename van Groeihormonen,) is er de volgende dosering:
              Light gebruik niet-trainingsdagen:
              • 2-3 capsules voor het slapen gaan op een nuchtere maag (tenminste 30 minuten na een maaltijd innemen!)

Light gebruik trainingsdagen:
              • 2-3 capsules voor het slapen gaan op een nuchtere maag (tenminste 30 minuten na een maaltijd innemen!)

Comment

Insu-stim moet je altijd 3 maal daags gebruiken.
                trouwens ik raad iedereenaan, die endo-stim en/of insu-stim willen gebruiken, het te kopen bij de Body en Fitshop, want daar verkope ze het voor 50 euro per pakje, integenstelling tot andere vestigingen of op het intenet, want daar kost het nl 80 euro per doosje. Is toch een behoorlijk voordeel wat je eruit haalt dan
                Beste medesporters!

Ook bij Body Supplies...Body Supplies staan dezelfde aantrekkelijke prijzen als bij Body en Fitshop.

Als een van de eersten hebben we ook de stack Insu-Stim / Endo-Stim aantrekkelijk geprijsd op de site staan!
                Body Supplies :: Stacks :: Endo-Stim + Insu-Stim

Veel shop plezier en op naar een nog betere workout!

Het team van Body Supplies
                http://www.body-supplies.nl

Comment

OW! Je hebt ook een hardcore-dosering..nou misschien dat ik die dan maar moet proberen om wat meer resultaat te krijgen..

Comment

Ik heb het nu 2 dagen gebruikt en ik vind het moeilijk te zeggen wat het precies met me doet. Ik ben nog erg sceptisch over de manier waarop het vet geen kans meer geeft, maar wel heb ik het idee dat ik me inderdaad wat strakker in mijn vel voel zitten na een koolhydraatrijke maaltijd of misschien ligt het toch gewoon aan de trainingen van afgelopen keren.
                    Ik heb wel het idee dat ik wat sneller groei dan normaal, dus ik ben over het algemeen tevreden over het product.

Comment

Je hebt het idee dat je sneller groeit dan normaal .Dit al na 2 dagen.gelukkig compenseert je eerste zin deze onzin.

Comment

Hahaha, ja ok, best appart dat is waar, maar dat is wel het gevoel dat je erbij krijgt. En dat kan het hele eieren eten ook zijn, dat je denkt sneller te groeien omdat je een paar pilletjes achter de kiezen hebt.

Comment

Voel je nix dan als je ze in genomen hebt?
                          Who's the Chef

Comment

Nee, eigenlijk niet.

Comment

welke van de twee gebruik je dan? endo stim of insu stim? of beide?

Comment

Pure rotzooi als je naar de ingredienten kijkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X