No Explode?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No Explode?

Hallo allemaal, ik heb een vraagje;
    Hier in de buurt is de laatste tijd veel reclame van een supplement namelijk
    No Explode. Een vriend van me heeft het een tijd gebruikt en vond het nogal
    een krachtig stofje wat echter wél een flink effect had op zijn training..
    Is er hier op het forum iemand die ervaring heeft met dit spul of (goede/slechte) dingen gehoord heeft hierover? Ik ben er namelijk over aan het denken om dit te gaan gebruiken, heb voor dit nog nooit supplementen gebruikt.
    Hier staat meer te lezen over het goedje: Body Supplies :: Spieropbouw :: Pre-Workout :: NO-Xplode

Hoor het graag van jullie als jullie me hier meer over kunnen vertellen!

Ik ken een paar mensen die het gebruikt hebben en die waren er zeer over te spreken. Ikzelf heb het (nog) niet geprobeerd, eerst maar eens kijken of ik het voor elkaar krijg eiwitshakes te mogen. Maar ik heb wel het idee dat het zijn geld waard is.
    Train ze!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik heb no x-plode gebruikt.. ben er wel tevreden van! geeft je een serieuze boost, je gaat minder rap verzuren en hierdoor kan je makkelijk 2-3 herhalingen meer maken! + je krijgt er echt een geweldige pomp van in je spieren.
      zeker een aanrader..

Comment

no explode

Gewoon doen, geeft je veel betere pomp!!!

ik ben zeer tevreden

Het enige nadeel is dat het redelijk duur is maar ja, je wilt wat he

greetz...

Comment

een goed product dat ik erg graag gebruik!
          Als ik specifiek voor kracht aan het trainen ben gebruik ik het. Het is een goed middel om over een dood punt heen te komen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt! Aan jullie reacties te horen is het dus een product dat het proberen waard is..
            Maar raden jullie het me aan om nu al zoiets te gebruiken (fitness nu 2,5 maand meestal 4 keer per week..)? Want sommige mensen zeggen tegen me dat ik het best kan gebruiken terwijl anderen me weer het advies geven om er nog even mee te wachten..

Comment

Je traint inderdaad nog niet lang...je kunt nu nog heel veel zelf bereiken en veel uit je lichaam halen. Over het algemeen geniet het dan niet de voorkeur om al supplementen te gebruiken. Het kan geen kwaad, alleen de vraag is of het niet zonde is?!

Je kunt er dus wel al mee beginnen. Net zoals dat je het prettig zal vinden om bij het bankdrukken iemand er achter te hebben staan om net wat meer te kunnen...is dit supplement ook een extra steuntje in de rug! De keuze is dus helemaal aan jezelf...er is geen goed of slecht.

Voor alle BodyNet leden hebben we een actie. Bestel No-Xplode en vul bij overige opmerkingen in dat je via bodynet bent. Wij passen dan een korting van 5,- toe, zodat je 49,90 voor een pot No-Xplode betaald! Wanneer je via I-Deal betaald storten wij 5,- terug op je rekening!

Body Supplies :: Spieropbouw :: Pre-Workout :: NO-Xplode

Het Team van Body Supplies
              http://www.body-supplies.nl

Comment

no-explode heb ik ook.
                werkt goed.
                kan langer door gaan.
                en word maar niet moe.

ceker een aanrader kost wat maar heb je ook wat.
                one goal: power and mass

Comment

Ik zit er ook aan te denken om het aan te schaffen.

Alleen vind het wel een nadeel dat het op nuchtere maag ingenomen moet worden. Ik ga vaak trainen na het eten (rond 7 uur), dit betekend dat ik het dan niet in kan nemen omdat ik een uur van te voren gegeten heb (geen nuchtere maag). Twijfel dus nog.

Comment

ik persoonlijk ga altijd na het middag eten. eet rond 1 uur, neem het kwart voor 2 en kwart over 2 train ik. Wanneer je probeert om half 8 te sporten, moet het geen probleem zijn...

Comment

Er staat dat je het op een nuchtere maag in moet nemen. Volgens mij is dat minimaal 2 uur na het eten.
                      Maar ik denk toch dat ik het binnenkort een keer ga proberen .

Comment

klopt...maar ook mij lukt dat niet en vandaar dat ik het aangeef...ik heb er geen nadeel van.

Comment

ik neem het ook niet op een nuchtere maag meestal 1 uur na het eten en dan werkt het nog steeds vrij goed bij mij, het is wel beter op een lege maag, ps ik bestel het in amerika scheelt zowat de helft in prijs .

ps. als je nog maar 3 maanden traint zou ik er nog effe mee wachten, beter gebruik je het als je een tijdje niet meer vooruit gaat.

Comment

Je kan het ook bijna niet op nuchtere maag pakken.

Bijvoorbeeld:
                            - Je ontbijt
                            - je wacht 2 uur
                            - neemt no-explode in
                            - dan mag je weer een uur niet eten

Vooral tijdens je bulkperiode is dat niet te doen. Ik ga nu dus lekker eten . Heb het ongeveer een half uur ingenomen.

Comment

Lijkt me een interessant product om een keer te proberen. Heb meer over het product gehoord. Schijnt dat je het niet te laat mag innemen omdat je dan slecht zou slapen.

ik train vaak 's avonds en ben niet zo'n barre slaper. Dus daarom weet ik niet of het verstandig is dit te nemen. Iemand hier ervaring mee?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X