No Explode?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik slaap ook niet al te best en als ik dit te laat inneem dan kom ik hele3maal niet meer in slaap, ik gebruik het ook alleen als ik s ochtends train.

Comment

Geen last van slaap problemen
      ben zelf nu al met de 4de POT bezig sinds ik ermee begonnen ben.
      train zelf altijd na 6 a 7 uur

NO-Explode gewoon alleen 30 min voor je training nemen
      niks smorgens tussen door of wat dan ook gewoon aleen voor training

(BTW no-explode helpt ook voor focus bijv voor toetsen of school)
      krijg daar zelf veel positieve reacties over

Top Product en werkt nog beter in een stack met NITRIX
      zelf neem ik aleenmaar no explode als ik ook nitrix heb

Flex-Sports

Voor info over dit of een ander product kan je altijd pmen
      greetz

Comment

Ik heb zelf de smaak blue raspberry, toen ik het voor het eerst zag schrok ik wel een beetje. Het lijkt wel één of ander chemisch goedje.

Normaal ben ik na het trainen vaak behoorlijk down (gewoon moe). Nu ik no-explode gebruik ben ik veel actiever, ook na het trainen. Ik merk niet dat ik meer herhalingen kan maken of dat ik beter herstel. Maar ik gebruik het ook pas een week.

Ik vraag me alleen af of het wel goed is voor je gezondheid? Kan het me haast niet voorstellen.....

Mijn eerste ervaringen zijn dus redelijk positief. Alleen als ik achteraf kijk dan is het toch wel een prijzig product. Ik denk niet dat ik het nog een keer aan ga schaffen.
        Weet iemand of er een vergelijkbaar product is wat een stuk goedkoper is. Met vergelijkbaar bedoel ik eigenlijk vooral 'je fit voelen na de training'?

Ik zie de reacties wel verschijnen

Comment

no-shotgun
          alles met NO erin er zijn ook veel crea mixes met NO erin
          kijk daar maar eens voor

mvg Flex-sports

Flex-Sports

Comment

no

Eeeej mensen, gebruik no-explode nu al een tijdje en ben zeer revreden!!

Heb er ind ook last van als ik het in de avond gebruik, moeite
            met in slaap komen!!

Ben er wel redelijk van gegroeid dus het is het zeker waard om
            een keer te proberen!!!

succes met no-explode....

Ga zelf nu 17-hd proberen, iemand ervaring mee???
            Hoor er goede verhalen over...

greetz,

siebke...

ps, zal ff nieuwe foto maken!! stuk breder geworden hehehehehehe

Comment

kan men no xplode als stand alone pre workout nemen ? daarmee bedoel ik alleen nemen op de dagen voor je training ? of hoef je het elke dag te nemen.

greetz.
              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

het kan allebei...

Ik persoonlijk gebruik het alleen voor mijn training, zodat ik hier meer uit kan halen.

Body Supplies :: Spieropbouw :: Pre-Workout :: NO-Xplode
                http://www.body-supplies.nl

Comment

ik ook alleen op trainingsdagen, ik vind het te duur en ook een beetje nutteloos om het op niet-trainingsdagen te gebruiken.

Comment

ik ga denk ik vandaag dit spul halen lijkt me een leuk kuurtje

Comment

Hallo allemaal,

ik heb een pot No-Expolde Fruit punch van 820 GR staan, heb er 3 maatscheppen van gebuikt maar ik word er misselijk van ( de smaak )
                      dus als er iemand is die het wel lekker vind en het wil kopen voor 30 euro stuur maar een prive berichtje.

Groeten.

Comment

masterlijke bump. kijk volgende keer naar topic date. en waarom dubbelposten je hebt al topic

Comment

Ik ben ook van plan om dit spul te gebruiken, alleen vraag ik me af of het in mijn geval ook helpt.

Ik ben namelijk nu bezig met supersetjes 4*10. Ook let ik nu redelijk goed op mijn eten. Als ik nu No-Explode zou gebruiken werkt dat volgens mij tegenstrijdig of niet?
                          "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Originally posted by Marcell View Post
                            Ik ben ook van plan om dit spul te gebruiken, alleen vraag ik me af of het in mijn geval ook helpt.

Ik ben namelijk nu bezig met supersetjes 4*10. Ook let ik nu redelijk goed op mijn eten. Als ik nu No-Explode zou gebruiken werkt dat volgens mij tegenstrijdig of niet?
                            Tegenstrijdig ? ik volg je ff niet....

Comment

Ik denk zelf dat dat No Explode vooral effectief is voor als je voor de massa gaat. (Dus wel rust + minder herhalingen). En dat terwijl ik nu relatief veel herhalingen doe zónder rust. Ook heb ik gehoord dat je met dat No Explode ook wel aankomt qua vet, omdat je meer verbrand en dus veel meer eet dan normaal. Aangezien ik dus goed op mijn eten probeer te letten lijkt het mij dus een beetje tegenstirjdig.

Of het kan zijn dat dat No Explode niet vooral effectief is voor puur massa. Dan zit ik verkeerd en zou dat no Explode in mijn geval ook goed werken

snap je nu misschien wat ik bedoel?
                              "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Wtf? kan er echt niets van maken hoor!!!
                                Doe zelf eens wat zoekwerk voor je dingen vraagt en onduidelijke post neer knalt hier op het forum
                                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X