No Explode?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahaha ik hoor het al

Ik zal het vanavond wel even bij de Fitness vragen aan een instructeur, kan dingen altijd beter verwoorden dan op het internet
    "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

dan hoop ik dat je een goede hebt een niet zo'n balletje wat net het verschil tussen een halter en DB weet

Comment

No-Explode

Ik heb het pas 5 maanden gebruikt, wel een paar weken tussen door gestopt.
        De USA beschrijving schrijft trouwens een andere stop periode voor als de NLD, ik deed de NLD by the way.

Ik ben er zeeeeeeer over te spreken! Maar niet schudden, en op een nuchtere maag! ook niet savonds gaan trainen, want slapen ho maar!

Meer focus, meer kracht, meer uithoudingsvermogen, en een langere pomp.
        Het is denk ik wel een beetje verslavend in je koppie, want trainen zonder gaat dan niet meer zo vlot.

Comment

Ik vind dat iedereen een beetje te enthousiast over dit product is naar mijn idee. Ik ben er nu 2 weken mee bezig. Ik vind dat het helpt, maar een wondermiddel vind ik het niet. De smaak vind ik echt ranzig (orange) smaakt een beetje naar chemische troep :P. Ik neem het nu voor elke training wel in en je merkt wel verandering. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen dan zie je wel wat het met jou doet .

Comment

ik heb het ''spul'' ongeveer een jaartje geleden een keer geprobeert en moet zeggen dat het je wel heel erg energiek maakt .
            mijn fout is geweest dat ik gelijk vanaf de start ging werken met 3 maatschepjes en daardoor de 1ste keer toch wel schrok van het effect .

effect bij mij was : zeer onrustig , verhoogde hartslag en zo geconcentreerd dat ik helemaal niets meer mee kreeg van wat er voor de rest gebeurde in de sportschool ( dus eigelijk allemaal wel prima voor een lekker agresieve training)

Nu ben ik bezig met de animal stak 2 van universal.
            heb er vandaag voor de 1ste keer mee getraint en moet zeggen dat de pomp echt waanzinnig is , wat me tevens als ik weer volledig uitgerust ben en de pomp verdwenen is ook wel weer een beetje verdrietig maakt haha
            Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

ik gebruik no xplode ook,ik ben nu een paar weken bezig met trainen doe het elke dag,heb meteen een BSN pakket gekocht (nitrix,cell mass,no xplode en syntha 6) en het werkt goed,veel energie ook na de training,maar na hoe lange tijd zie je het effect?

Comment

Effect als in? ..

Comment

spiergroei gewichtstoename denk ik...

@ killer.. afhankelijk van je voeding kan je het denk ik binnen 2 weken wel zien

Comment

Heb het zelf ook al gebruikt en was er zeer tevreden over. Meer kracht en uithouding en véél betere pomp!

Comment

Ik ben persoonlijk zeer tevreden over de combinatie No-Explode en cell mass. Het is zijn geld waard.
                      Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Enkele keren NO X-plode gebruikt voor het trainen (na de CUT wordt dit standaard) en is goed bevallen. Veel energie en lekker hard kunnen trainen.

Zelfs een keertje, als test, voor het stappen gebruikt. Werkte goed 'voor de' cardio (= dansen) De hele avond aldus op NO X-plode en water lopen/staan dansen. Goedkoop en good in de CUT
                        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

@ Possel, ik snap wel waar hij op doelt hoor. Maar krijg het idee dat hij het ziet als een wondermiddeltje.. vandaar dat ik het vroeg.:P

Comment

gelukkig dat er zoveel goede reackties zijn ik heb het namelijk ook gister binnen gekregen.
                            vandaag maar meteen beginne met innemen

Comment

Ik ben vandaag ook net begonnen met NO-Xplode, heb er goede verhalen over gehoord
                              Train al een lange tijd, maar wil nu toch ff wat extra resultaat.
                              Moet ik nog extra creatine (na trainen) bij doen eigenlijk? Of zit er genoeg in NO-Xplode??

Groetjes

Comment

Ik denk niet dat het er in zit omdat ik een combi pakket heb besteld met no explode en cell mass en de cell mass is de creatine. dus lijkt me strek dat er ook creatine in de no explode zit.

weet iemand trouwens hoe lang de werking van no explode is want ik ben altijd pas om half zes thuis ivm werk ga dus altijd s avonds trainen. maar ik wil wel kunnen slapen anders ga ik kapot:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X