No Explode?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

volgens mij rade ze aan, met slaapproblemen, niet binnen 4 uur voor het slapen gaan inneme.
    maar dat geldt dus niet voor iedereen... gewoon uitproberen.

Comment

mmmm dus ik kan beter nog creatine bij doen....

Comment

er zit in no explode ook een beetje creatine maar niet veel
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Je kant het overwegen om voor de training wat creatine in te nemen. Ligt er ook een beetje aan wat je van creatine verwacht. Een trainingsboost heb je al door het gebruik van NO X-plode. en inderdaad, daar zit wel wat creatine in, echter niet heel veel.
          Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Aha ok...
            Dus voor de extra boost hoef ik niet meer creatine te gebruiken.
            Maar als ik meer massa zou willen, dan beter van wel?? Denk dat in NO-Xplode niet voldoende is toch?

Comment

Originally posted by beunhaas View Post
              Ik denk niet dat het er in zit omdat ik een combi pakket heb besteld met no explode en cell mass en de cell mass is de creatine. dus lijkt me strek dat er ook creatine in de no explode zit.

weet iemand trouwens hoe lang de werking van no explode is want ik ben altijd pas om half zes thuis ivm werk ga dus altijd s avonds trainen. maar ik wil wel kunnen slapen anders ga ik kapot:P

Ik begin zelf altijd rond half zes met trainen.
              Daarom dat ik om kwart voor 5 op het werk NO explode drink.
              I'm in transformation mode!!!!

Comment

Massa is niet alleen afhankelijk van het supplement dat je gebruikt. Het grootste voordeel van een NO product is dat je meer energie hebt om harder te trainen wat kan resulteren in meer reps, dan zonder. Zorg er eerst voor dat je ingelezen raakt in voeding, training etc. Dit is het meest van belang. Zorg dat je boven je behoefte eet (tenzij je een echte beginner bent) dan kun je eventueel op behoefte eten. Vuistregel
                > calorieën dan je nodig hebt. Gewoon lekker hard en goed trainen en met regelmaat een uitgebalanceerde maaltijd nuttigen met voldoende eiwitten, vetten (in principe niet rondom je training) en koolhydraten. Zoals aangegeven kun je eventueel wat creatine gebruiken naast een NO product, maar verwacht hier geen wonderen van. Alle beetjes (kunnen) helpen. Voeding is echter VEEL belangrijker.

Dus alles even in perspectief plaatsen en ga op een correcte manier trainen. BB is een sport waar geimplementeerde kennis, betere resultaten levert dan supplementen.

Comment

Originally posted by taxation View Post
                  Massa is niet alleen afhankelijk van het supplement dat je gebruikt. Het grootste voordeel van een NO product is dat je meer energie hebt om harder te trainen wat kan resulteren in meer reps, dan zonder. Zorg er eerst voor dat je ingelezen raakt in voeding, training etc. Dit is het meest van belang. Zorg dat je boven je behoefte eet (tenzij je een echte beginner bent) dan kun je eventueel op behoefte eten. Vuistregel
                  > calorieën dan je nodig hebt. Gewoon lekker hard en goed trainen en met regelmaat een uitgebalanceerde maaltijd nuttigen met voldoende eiwitten, vetten (in principe niet rondom je training) en koolhydraten. Zoals aangegeven kun je eventueel wat creatine gebruiken naast een NO product, maar verwacht hier geen wonderen van. Alle beetjes (kunnen) helpen. Voeding is echter VEEL belangrijker.

Dus alles even in perspectief plaatsen en ga op een correcte manier trainen. BB is een sport waar geimplementeerde kennis, betere resultaten levert dan supplementen.

een waarheid als een koe . Alleen jammer dat de 'stof' (voeding, trainingen enz.....) zooooo enorm uitgebreid is
                  Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Gister voor het eerst met no explode getrained. en het is echt lekker trainen ik was lekker energiek en had zeker meer uithoudings vermogen. ik dacht echt dat ik arnold was :P en men biceps waren echt goed volgepompt echt niet normaal. die blauwe draden aders geloof ik kon je echt mooi zien ??

Comment

Originally posted by stevie S View Post
                      een waarheid als een koe . Alleen jammer dat de 'stof' (voeding, trainingen enz.....) zooooo enorm uitgebreid is
                      BB is een sport waarbij veel kennis je verder kan helpen. Ervaring is erg belangrijk om te weten wat wel / niet voor je werkt.

Wees blij dat er nog zo veel te ontdekken en te leren valt. Voor niets gaan de zon op of onder

Comment

FF snel een vraag je moet je no explode mixen met de mixer bv zodat er schuim komt of juist niet? ik kan nu ff niet kijken maar ik geloof dat er op staat dat je het niet moet mixen maar roeren ofzo? kan iemand mij helpen

Comment

Originally posted by beunhaas View Post
                          FF snel een vraag je moet je no explode mixen met de mixer bv zodat er schuim komt of juist niet? ik kan nu ff niet kijken maar ik geloof dat er op staat dat je het niet moet mixen maar roeren ofzo? kan iemand mij helpen
                          Niet shaken, maar roeren inderdaad.
                          AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

oke dan weet ik genoeg bedankt

Comment

Dus doe geen James Bond: "Shaken, not stired" !

Comment

Originally posted by taxation View Post
                                Dus doe geen James Bond: "Shaken, not stired" !
                                Maar Martini's zijn nou juist zo lekker
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X