No Explode?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Naar mijn mening smaakt NO explode verschrikkelijk maar het geeft je wel een enorme boost.
    Probeer genoeg bouwstenen binnen te krijgen, eiwitten dus. Zeker als je producten gebruikt die je langer laten doorgaan want je spieren worden hierdoor NOG meer gestimuleerd (microschade) en dan zul je die extra eiwitten zeker nodig hebben.

En er zit een behoorlijke dosis cafeïne in NO explode zodat je het niet te laat mag innemen om je slaap niet te verstoren want die heb je nodig om te herstellen.
    Last edited by Lukas; 15-05-2009, 15:43.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
      Naar mijn mening smaakt NO explode verschrikkelijk maar het geeft je wel een enorme boost.
      Probeer genoeg bouwstenen binnen te krijgen, eiwitten dus. Zeker als je producten gebruikt die je langer laten doorgaan want je spieren worden hierdoor NOG meer gestimuleerd (microschade) en dan zul je die extra eiwitten zeker nodig hebben.

En er zit een behoorlijke dosis cafeïne in NO explode zodat je het niet te laat mag innemen om je slaap niet te verstoren want die heb je nodig om te herstellen.

woot iemand die wel de stickies heeft gelezen

Comment

oke waarom mag je die shit eigelijk niet shaken ?
        Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

De energie was er wel, en kreeg het er warm van, maar echte boost heb ik niet ondervonden jammer genoeg

Comment

Originally posted by Sjimmie View Post
            oke waarom mag je die shit eigelijk niet shaken ?
            Probeer het eens uit, dan weet je het meteen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Lukas View Post

Inderdaad niet te zuipen.

en als ik de no explode alleen al in de beker doen komt er al een dikke schuimlaag. zonder dat ik heb geshaked of geroert

Comment

water er zachtjes/voorzichtig bijdoen. voorzichtig roeren ff laten staan.. nog keer final touch roeren en drinken

Comment

gebruik het ook , krijg wel een enorme boost + pomp alleen soms wel aan de schijterij dat is het nadeel

Comment

Originally posted by bramvermolen View Post
                    gebruik het ook , krijg wel een enorme boost + pomp alleen soms wel aan de schijterij dat is het nadeel
                    Heb Het product ook even gebruikt, en na een week of 2 bij ene iets hogere dosering kreeg ik ook last van de darmwerking

Tijdens training : zeer goede pump, Krachtiger gevoel, langer doorgaan

Vraagje : Iemand bijwerkingen zoals "verdikken" megemaakt met dit product?
                    pump it up...

Comment

kwil het ook gaan gebruiken,
                      alleen ik ben zeg maar nog "in opbouw"..
                      helpt het echt sneller breder worden?
                      Of is het eigenlijk weg gegooid geld?

ik hoor het graag!!

Comment

Lees anders even al het voorgaande in deze topic. Het zal je vraag beantwoorden.
                        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by lois View Post
                          kwil het ook gaan gebruiken,
                          alleen ik ben zeg maar nog "in opbouw"..
                          helpt het echt sneller breder worden?
                          Of is het eigenlijk weg gegooid geld?

ik hoor het graag!!
                          supplementen is een aanvulling op je behoefte. kracht boosters zoals no-explode doen geen flikker als jij er ook geen 100% voorgaat wil je breed worden dan zullen je voeding en training gewoon goed moeten zijn anders is het inderdaad weg gegooit geld.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            supplementen is een aanvulling op je behoefte. kracht boosters zoals no-explode doen geen flikker als jij er ook geen 100% voorgaat wil je breed worden dan zullen je voeding en training gewoon goed moeten zijn anders is het inderdaad weg gegooit geld.

Precies, je krijgt er gewoon meer power van en een betere concentratie
                            zoals je een paar pagina 's terug kan lezen ben ik nu ongeveer een maandje bezig met no explode en ben tevreden over het resultaat ik vind het waar voor me geld. als je je niet 100% inzet hoef je het ook niet aan te schafen, ook moet je voeding gewoon goed zijn, voor optimaal resultaat

Comment

Ik ben zelf ook deze week begonnen met no explode te gebruiken. Je merkt duidelijk dat je meer pumps hebt en meer energy. Ik train namelijk savonds van 7 uur tot ongeveer 9 uur, en normaal gesproken gaap ik de gehele training door. Nu ik no explode gebruik heb ik veel meer energy.

Zeker een top product !

Comment

het werkt ook als je ff geen zin hebt om te trainen omdat je een beetje moe bent of zo, moet je no explode nemen en je favorieten muziek opzetten op volumme 10 en dan knallen werkt als de beste

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X