de beste prohormonen op dit moment beschikbaar van alri super merk .en nutrigen is natuurlijk de goedkoopste.alleen jungle warfare vanaf volgende week weer beschikbaar.gr
prohormonen
Collapse
X
-
Jungle warfare is geen prohormoon maar een "designer"-steroïde, giftiger dan menig echte steroïde."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Als het een AS is staat het mooi in de verkeerde sectie en is er een grote overtreding waar een ban op staat.
Helaas heb ik van dit onderdeel niet alle verstand maar ga er van uit dat mijn collega's hier het besluit zullen nemen.Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by Been View PostAls het een AS is staat het mooi in de verkeerde sectie en is er een grote overtreding waar een ban op staat.
Helaas heb ik van dit onderdeel niet alle verstand maar ga er van uit dat mijn collega's hier het besluit zullen nemen.
@ Riki
Zie het staan ja. Was in de war met superdrol.Last edited by GeneralIx; 09-03-2008, 04:54."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
dus al die 'legale' troep is nefast voor uw lever.. ic
klopt het dat er injecteerbare AAS zijn die het systeem minder belasten?
En zijn er dan aanvullende middelen (LEV52, MariaDistel..) om de schade te beperken die goed te combineren vallen?
Wat zouden jullie een 37jarige aanraden die terug is begonnen..
(vroeger 5-6 jaar getraind en daarna nog es 1a2jaar 2keer)ben niet te vet, alleen wat klein voor mijn gewicht!
Comment
-
Zou die 37-jarige van harte aanraden om eerst weer eens 4 jaar lekker naturel te trainen met alles op orde. Daarna kan die 37-jarige kuren gaan overwegen, mits hij al flink heeft lopen zoeken naar informatie over alle mogelijke roids en enig idee heeft van wat hij wil gaan doen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
ligt het aan mij of doet de site het helemaal niet van Nutrigen Sports and Healt Products. Sportvoeding Limburg, sportvoeding, sportvoeding geleen, sportvooeding sittard, sportvoeding born, sportvoeding heerlen, The best products for the best prices. Sportvoeding, Gezondheidscentrum, Spierversterkers,Gai (gorilla) online shop....fijn reclame maken ...ahum
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment