Ik zit net ff op bodystore te kijken, ik heb weer een pot Whey protein nodig (huismerk) en nou zat ik te kijken om me dieet te gaan aanvullen met (de titel zegt t al) Amino tabs 2000 of Glutamine (beiden huismerk).
Maar ik weet niet zkr welke ik moet kiezen, of beide?? Glutamine is dus tegen spierafbraak, en Aminozuren voor sneller herstel?? Wie heeft er advies me.
Maar ik weet niet zkr welke ik moet kiezen, of beide?? Glutamine is dus tegen spierafbraak, en Aminozuren voor sneller herstel?? Wie heeft er advies me.
Het voedingssupplement Glutamine bevat 100% zuivere L-Glutamine. Glutamine voorkomt de afbraak van spierweefsel en zorgt voor een sneller spierherstel. Bovendien stimuleert glutamine de spiergroei direct door stikstof voor de eiwitsynthese te leveren en het spiercelvolume te vergroten. Daarnaast ondersteunt glutamine een gezond immuunsysteem.
AMINO 2000 bevat een megadosering aminozuren van maar liefst 2000 mg per tablet. Aminozuren zijn belangrijk voor een positieve stikstof-balans in het lichaam. Dit zorgt voor een sneller herstel van je spieren zodat er sneller spiermassa opgebouwd kan worden. Een positief stikstofgehalte is noodzakelijk voor de spieropbouw.
Comment