Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn verschillende opvattingen over. De ophaler is bijvoorbeeld groot fan van CEEM, maar Falstyr is een groot voorvechter van CMH. Ikzelf geef er weinig om, ze werken bij mij toch niet.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
met als grondstof moet je daar zelf nog dingen bijdoen of kan je het gewoon zo innemen met wat roosvice en water? zou je ook wat over hoeveelheid inname en hoevaak erbij willen mikken, ben wel geintresseerd
en dan elke dag of alleen voor de training? tijd geleden dat ik aan de creatine heb gezeten en in verdiept heb :P
Ik weet nog niet of het een echt goed product is maar ik ben wel van partij! Wat ik mij afvraag is het volgende, hoe kan je in godsnaam in kracht en massa aankomen met 3 x 3g creatine per dag? Is dat spul zo sterk? Ik hoor dat er veel mensen zijn die de eerste week al in kracht zijn aangekomen maar die hebben vast de dosering whey en creatine door elkaar gehaald?
Heb absoluut geen verstand van Creatine, heb me er eerlijk gezegd nooit in verdiept. Prijs is allerzins erg goed!
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment