Houd ons op de hoogte!
nutri-shop offline
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postnouja, had ze op zijn minst nog 1 vriendelijk mailtje gestuurd denk neit dat je zo veel response krijgt, als al die gasten daar ook gebruiken zullen ze hoogstens zeggen
Hé Henk lees dit
@Leipeouwe, Inderdaad dat klopt en dat wist ik zelf ook maar toch moet ik ze "bang" maken zodat er actie wordt ondernomen. Ik heb ze ook op een vriendelijk manier verteld dat ik langskom en de vestiging naar de klote sla indien ik mijn supps niet krijg.
quote: (indien ik mijn supplementen niet voor 1 juni ontvang breng ik een bezoek aan nutrishop om dit mondeling(met de vuist) te bespreken, per mail lukt het niet)
Dus dat komt wel goed.
Comment
-
Lees vaker van mensen dat ze het met hun vuisten willen regelen, nou weet ik dat zeker op internet 99% grootspraak is maar dat terzijde, bedenk je dat als je iemand mishandeld je daar een strafblad en een fikse boete(lees schadevergoeding) aan over kan houden.
Ik was toen ik 18/19 was ook nogal van de losse handjes maar daar heb ik wel de consequenties van ondervonden.
Ik denk dat je gewoon eerder naar de recencies van andere had moeten kijken of eerst een artikel bestellen om te kijken of het goed gaat, nu heb je gewoon pech gehad, niet dat ik dit eerlijk vind maar zo gaat het.
Comment
-
Geloof mij maar als ik bij nutri binnen sta blijf ik daar op tafel zitten totdat ik een potje jungle warfare heb en 60 euries in me handen heb liggen. Mogen ze van mij de politie bellen boeit me niet, doe niks verkeerds. Denk je dat ik dom ben om binnen in het bedrijf ga knokken? Domste actie wat je kunt doen. Eerst op een aggressieve manier ze proberen mee te krijgen, lukt dta niet?, dan actie ondernemen.
Heb toch bijna vakantie 2 maanden dus komt goed uit. Uitstapje Denhaag.
Comment
-
Originally posted by Darthsoula View PostHoe ben je hier achter gekomen?
Domeinnaam nutri-shop.nl
Status actief
Houder JEF000398-HO2GO
Jeffrey Scholten
Weegschaalstraat 133
7521CE ENSCHEDE
Netherlands
Administratieve contactpersoon SCH058751-HO2GO
J Scholten
+31 (0)534346493
[email protected]
Deelnemer Hosting2GO B.V.
Baronielaan 92
4818RC BREDA
Netherlands
Technische contactpersonen SUP001445-HO2GO
Afd. Support
+31 (0)765436059
[email protected]
Domeinnaamservers ns1.hosting2go.nl
ns2.hosting2go.nl
Datum registratie 29-12-2004
Datum laatste wijziging 08-05-2008
Comment
-
Originally posted by Darthsoula View Post@ Fanatic hoe de $%^# heb je dat gevonden?
Ik heb het gewoon opgezocht op de site van Kamervankoophandel
Jij vond dit adres:
Nutri-Shop. NL
Houtskoolkreek 49
3206 HH Spijkenisse
telefoon: 053-4343427
Wel apart het telefoonnummer is van Enschede.
Maar als je niet tevreden met mijn info bent, moet je het maar vergeten....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment